39. časť -Kto do pekla je Ryan?-

8K 317 9
                                    

Harry

Španielsko. Nádherná krajina. Už som tu bol niekoľko krát, ale ako vidím, Sam tu ešte nebola. Nadchýnala sa nad všetkým, čo tu videla, a to ešte len ideme autom z letiska do hotela. Celý čas som ju držal za ruku a s úsmevom som ju pozoroval. Zbožňoval som ju pozorovať, keď sa z niečoho tešila. A teraz budem s ňou, na tomto nádhernom mieste, dva týždne v kuse sám. Iba my dvaja. Ani sa to nedá opísať, ako sa teším. Myslím, že toto bol dobrý nápad. Bože čo to trepam, toto bol svetový nápad. Áno Harry, si hlavička. Konečne sme došli pred hotel. So Sam sme vystúpili a každý sme si zobrali svoj kufor. Chcel som zobrať aj ten jej, ale ona mi do ruky strčila nejakú jej tašku. Nabalila si rozhodne toho viac ako ja.  Vošli sme do jedného z tých luxusnejších hotelov tu. Bola to obrovská miestnosť a pred nami bola recepcia. Usmial som sa na Sam a spoločne sme šli k nej.

„Dobrý deň. Máme tu rezervovaný apartmán na meno Styles.“ Povedal som mladej recepčnej, ktorá sa na nás profesionálne usmievala.

„Dobrý deň. Pozrieme sa na to.“ Povedala v angličtine a hľadala niečo v počítači. „Áno, máme to tu. Apartmán na dva týždne s výhľadom na pláž. Je to správne?“ uprela na mňa modré prenikavé oči.

„Áno, je to správne.“ Prikývol som a znova som venoval úsmev aj pohľad Sam, pokým ona niečo robila v počítači. Sam sa tiež na mňa usmiala a ja som sa k nej nahol a spojil som naše pery.

„Prosím, tu máte kartu od izby.“ Povedala a tým nás prerušila. Odtrhol som sa od pier Sam a pozrel som na ňu. „Izba s číslom 69,  štvrté poschodie,prosím.“ Povedala s úsmevom a podala mi kartu.

„Uuu..69. Ake magické.“ Povedal som a hodil som na Sam žiariaci úsmev. Ona iba nahodila taký výraz, že ma nepozná, pozdravila recepčnú a šla k výťahom. Ja som urobil to isté a šiel som za ňou.

„Preboha Harold, to si si mohol odpustiť. Aspoň pred ňou.“ Povedala pohoršene. Zasmial som sa.

„Nad tým sa nezaťažuj zlato. Podľa mňa zažila aj horšie.“ Pokrčil som plecami a vtedy výťah oznámil, že je tu. Vošli sme doň a Sam automaticky stlačila tlačítko 4. „Inak, vieš o tom, že som ešte nemal sex vo výťahu.“ Vypadlo zo mňa a pozrel som sa na ňu.

„Ani mať nebudeš.“ Povedala pokojne a hľadela pred seba.

„Prečo?“ opýtal som sa nevinne. Pozrela sa na mňa s nadvihnutým obočím.

„Tak kľudne, ale bezo mňa.“ Mykla plecom, a ja som sa v duchu usmial.

„Takže, ty si mi vlastne teraz povedala, že môžem zavolať tu mladú recepčnú, a tu vo výťahu ju pretiahnúť?“ snažil som sa tváriť vážne, ale kútikmi mi pobavene mykalo.

„Kludne. Ja sa prehlásim do iného hotela a na konci dovolenky sa stretneme.“  Usmiala sa na mňa a znova odvrátila pohľad.

„No tak zlato, vieš že by som ti to neurobil.“ Povedal som a dal som jej pusu na líce.

„Viem.“ Povedala a ja som sa trochu zarazil. Výťah zastal a dvere sa otvorili.

„Počkať. Ty si vôbec nežiarlila?“ pýtal som sa jej, keď som za ňou kráčal po chodbe, kde sa pravdepodobne mala nachádzať naša izba.

„Ja to viem na rozdiel od teba zakrývať zlato.“ Povedala a pokračovala ďalej v ceste.

„Počkaj...kedy som ja akože žiarlil.“ Zastavil som ju a ona sa na mňa otočila.

„Včera mi volal Dereck a pýtal sa, či by sme niekam nevyrazili. Sľúbila som mu, že keď sa vrátime z dovolenky, tak môžeme ísť.“ Povedala a ja som sa zamračil. Čo to tu pletie? No potom som sa zarazil.

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Where stories live. Discover now