„Kto to je?“ opýtala som sa.
„Bože Rose!“ povzdychol si Louis. Pozrela som sa naňho s otáznikmi v očiach. „Nerozumiem tomu vzťahu medzi nimi. Myslím že spolu iba spávajú. Občas sem zašla ale medzi ňou sa ich vystriedalo mnoho.“ Pokrútil hlavou a ja som sa pozrela na nich ako sa objímajú. Potom spoločne ruka v ruke šli hore.
„Ešte sa spýtam takto. Je to z oboch strán rovnaké alebo iba Styles to berie tak že si užijú a koniec?“
„Síce to vypadá že by to malo byť aj jej jedno ale podľa mňa moc ani nie je. Neviem prečo ju sem Harry ťahal. Zase budú iba problémy.“ Povedal Niall.
„Aké?“ opýtala som sa.
„Bude sem stále doliezať a Harold ju bude stále odmietať...“ povzdychla si El.
„To je sviňa.“ Zakrútila som hlavou. „To som vedela už dávno ale že až takáto?“
„Vždy taký nebýval. Síce vedel že pôsobí na opačne pohlavia ale nejako moc extra to nevyužíval.. to nejaký ten posledný rok a niečo.“ Povedal Louis. No, mala som dosť. Som z neho totálne znechutená. Konečne som si o ňom spravila mienku že je to iba sprostý namyslený sukničkár.
O dva dni
Už ma to fakt štve! Tá namyslená krava je tu už dva dni a ten debil sa tu s ňou premáva polonahý a bozkávajú sa na každom kroku. Fuj! Chce sa mi z nich vracať! Moc som sa s ňou ani nesnažila nadviazať kontakt. Načo? Radšej cez deň s babami niekde vypadneme von.
Akurát sme som v obývačke sama pozerala telku. Niall bol zalezený vo svojej izbe, Liam s Dan šli von, Louis s El šli kúpiť niečo na večeru. Dnes varia! Harold s tou čubkou sú v jeho izbe. Ako stále. A Zayn... zayn ten je tiež pravdepodobne vo svojej izbe. Za tieto dva dni sme sa bavili iba zriedka. Väčšinou na seba hádžeme iba kradmé pohľady. Neviem prečo ale strašne ma to k nemu ťahá. Ten jeho výraz bad boya ma jednoducho priťahuje. Neviem čo to so mnou je. Asi som sa zbláznila.
Program telke ma už nad mieru unavoval, preto som to vypla.
Postavila som sa z gauča a šla som do svojej izby, z tej vedľa sa ozývali iba podivné zvuky. Panebože nie! Zvrtla som sa na päte a šla som späť. Zastala som pri Zaynovej izbe. Chvíľku som tam stála a premýšľala a potom som zaklopala.
„Kto je?“ počula som z vnútra.
„To som ja..Sam. môžem?“ chvíľku bolo ticho a potom som počula iba kroky. Následne na to sa otvorili dvere a v nich stál Zayn iba v teplákoch a čiernom tričku. Prečo je tak sexy?
„Ehm.. Ahoj.“
„Dúfam že ťa neruším.“
„Nie.. nerušíš. Pozeral som film...“ povedal a kusol si do pery. Zayn neprovokuj!
„No vieš... myslela som že... by sme mohli.. no byť chvíľku spolu.. ehm.. Harold s Rose zase.. ehm..no a.. no vieš si asi predstaviť že?“ hlavou som ukázala smerom do jeho izby.
Vykukol z izby na chodbu. „no, hej.. viem si predstaviť.“ Zasmial sa. „Ehm.. tak chceš ísť ďalej?“ odstúpil od dvier.
Prikývla som a vošla. Na posteli mal položený notebook a inak v izbe prevládala tma. „Nevadí ti že pozerám horor že?“ zasmial sa.
„Ani v najmenšom.“ Tiež som sa zasmiala.
„Ehm.. no tak si sadni.“ Ukázal na posteľ. Poslušne som si na ňu sadla. Zayn na ňu skočil a položil notebook pred nás a pustil film. Tiež som sa oprela o čelo postele a kolená som si pritiahla k brade. Počas hororu sme sa dosť nasmiali. Naozaj sa hororov nebojím a na niektorých častiach som sa váľala po posteli od smiechu. Bolo to také nerealistické! Akoby som pozerala Scary Movie! Polovicu filmu sme so Zaynom iba komentovali a pohoršovali že to mohli spraviť aj viac realistické! Potom sme si pustili nejakú komédiu.
Zayn
Bolo mi s ňou naozaj dobre. viac než dobre. úplne sme sa zblížili. Neviem čo sa to so mnou deje ale strašne ma začala priťahovať. Až teraz som si uvedomil že vôbec neľutujem že som ju tam pobozkal. Bola to asi najlepšia vec, ktorú som posledný týždeň spravil. Cítim sa s ňou tak úžasne že to neviem ani opísať. Ale.. je to Niallova sestra Malik! Pripomenul som si. Hej.. je to jeho sestra ale.. nevlastná nie? Bože nad čím to rozmýšľam? Nemôžem s ňou nič mať! Aj keby som chcel...
„Ja tak zbožňujem tohto herca.“ Hovorila pomedzi smiech a ja som na ňu s úžasom pozeral. Nie Zayn! Nepozeraj sa na ňu tak!!!
„Ehmm.. hej a ja mám rád Jima Carreyho... je dobrý no.“ Povedal som v rýchlosti a znova som sa zadíval na film.
„Prečo si sa vlastne ehm.. rozišiel s Perrie?“ opýtala sa ma a mňa tá otázka dosť zaskočila. Pozrel som sa na ňu.
„Veď som ti hovoril.. že.. že ma podviedla.“
„Stalo sa to viac krát?“ pozerala mi hlboko do očí.
„No...vraj áno. Ona.. ona mi to nepovedala. Iba raz som ju načapal. Ale už nechcem na to myslieť.. je to za mnou.“ Sklonil som hlavu.
„Prepáč ak.. som ťa tým nejako rozhodila.“ Znova som sa na ňu pozrel.
„nie.. to je v pohode. A tvoj bývalí?“
„No... strašne som ho mala rada. Ale... podviedol ma vraj, lebo bol opitý. Ale aj tak sa chcel so mnou rozísť. To ma bolelo asi viac ako to, že mi zahol.“ Zúžila pery.
„Nechápem to.“ pokrútil som hlavou hladiac na jej pery akoby som bol v nejakom tranze.
„Čomu?“ zamračila sa.
„Prečo ťa pustil k vode... nechápem to.“ Usmial som sa na ňu.
„Zan prestáááň!“ povedala a udrela ma vankúšom po hlave a pri tom sa smiala.
Otvoril som pusu do korán a nahnevane som sa na ňu pozrel. „Do Malika si nezačínaj!“ ukázal som na ňu prstom.
„Vážne? Lebo čo?“ zasmiala sa a znova mi šlahla.
„Ty si teda pekná vyrývačka! No počkaj!“ povedal som a zobral som vankúš. Ona zoskočila z postele. Rozbehol som sa za ňou a takto sme sa naháňali po celej izbe. Konečne som ju dobehol. Chytil som ju za pás a hodil som ju na posteľ. No ona ma chytila za tričko čo zapríčinilo, že som spadol na posteľ a rovno na ňu. Nekontrolovateľne sa smiala a mňa nehorázne fascinovala tá jej jamka na líčku. Bola nádherná. Konečne sa prestala smiať a pozrela sa na mňa. Ja som ležal na nej a ona v rukách žmolila moje tričko na bokoch. Zrýchli sa mi dych a moje oči smerovali z jej očí na jej pery. Mala ich mierne pootvorené a mňa neskutočne lákali. Pomaly som sa k nej nahol a spojil naše pery v sladkom bozku. Ona svoje ruky presunula na môj krk a bozky mi opätovala...
Prekvapené? :D Prosím komentáre!! :D chcem vedieť váš názor na to čo si o tom myslíte :)
ESTÁS LEYENDO
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
FanficNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710