29. časť Telefonát

9K 377 8
                                    

Postavila som sa a prešla som až k sedadlám, kde oni dvaja sedeli. Obaja na mňa upreli svoje oči. „Vieš o tom, že je toto nebezpečné.“ Povedal uštipačne Niall keď videl že stojím. Prevrátila som očami.

„Niall...Prišla som sa ospravedlniť.“ Povedala som a povzdychla som si.

„Za čo presne?“ nadvihol obočie.

„Vieš za čo.“ Zamračila som sa naňho.

„Chcem to počuť.“ Usmial sa. Ja som sa naňho iba zamračila.

„Fajn...prepáč, že som bola proti vášmu vzťahu, aj keď mi do toho nič nie je. Prepáč, že som na vás kričala a ignorovala vás a neprávom som bola na vás naštvaná. Máš pravdu. Keď ja môžem s Harrym, prečo nie ty s mojou najlepšou kamarátkou, ktorú nechcem stratiť a vždy budem na teba nasraná za to, že si mi ju ukradol- Tess. Fajn, rešpektujem to. Už len z toho dôvodu, že som s Harrym a bolo by to voči vám nefér.“ Dokončila som a oni na mňa s úsmevom pozerali.

„Fajn, máš odpustené. A aj ty mne prepáč. Nechcel som na teba kričať.“ Postavil sa a objal ma. Následne na to aj Tess.

„prepáč.“ Šepla som jej do ucha.

„V pohode.“ Povedala a pošúchala ma po chrbte a následne na to sa s úsmevom odtiahla.

„Takže..ty a Hazza...Oficiálne?“ opýtal sa Niall.

„Asi hej..no.“ usmiala som sa.

„Budem si s ním musieť pohovoriť.“ Obzrel sa dozadu na Harryho, ktorý nás celý čas pozoroval.

„Niall.“ Zavrčala som naňho.

„No čo, si moja malá sestrička a chodíš s chalanom ktorého poznám. Musíme hodiť reč.“ Pokrčil ramenami.

„Si debil.“ Prevrátila som očami a šla som na naše miesto.

„Nápodobne zlato.“ Zakričal ešte ale ja som si ho už nevšímala, pretože moju pozornosť upútal Harry.

O 2 týždne.

„Nie Harold! Vráť mi to lebo za seba neručím!“ kričala som a naháňala som Harryho po celom dome. On iba predo mnou utekal, smial sa a v ruke zvieral moju podprsenku. Debil. „Styles!“ zvrieskla som naňho a naďalej som ho naháňala.

„prestaňte tu zjapať!“ zakričal na nás Liam.

„Hazz, aj ja chcem takú peknú!“ zakričal Louis.

„Ty debil.“ Zakričala naňho Eleanor a niečím ho trafila. To všetko som si všímala iba ako tak, lebo stále som sa snažila chytiť Harryho, ktorý pobehoval okolo sedačiek.  Zastala som. On stál oproti mne, no delili nás dve sedačky.

„Daj mi to.“ Zavrčala som zadýchane.

„Nechceli by ste prestať? Snažíme sa pozerať Nema!“ zahundral Niall.

„Nech mi to vráti!“ povedala som zúfalo.

„Vráť jej to Harry.“ Povedal s nezáujmom a spoločne s Tess sa pustili do balíčka čipsov.

„Tak to určite.“ Zasmial sa ten kretén a rozbehol sa von. Okamžite som vyštartovala za ním. Utekal k bazénu, ktorý bol osvetlený svetlami, ktoré boli okolo neho. Vonku už bola tma, hviezdy aj mesiac svietili. (Baby viem, že by to malo byť inak, Gregova svadba bola nejako začiatkom zimy nie? Ale to je jedno iba že potom sa nečudujte, keď vám tu nebude niečo pasovať ;) )

„Naozaj ju chceš?“  zasmial sa a nadvihol obočie. Moju čiernu čipkovu podprsenku držal pred sebou a kýval s ňou z jednej strany na druhú.

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Where stories live. Discover now