„Dereck?!“ povedala som šokovane. (Ano, ste dobré! ;) :D) On sa iba vyškieral. „Čo...čo tu robíš?“
„Prišiel som ťa pozrieť. Som sa dopočul že si šla do Londýna. V Írsku som ťa nevidel už dosť dlho.“ Povedal a premeral si ma pohľadom.
„A čo odo mňa chceš?“ povedala som nervózne. Bola som nervózna. Z neho. A srašne.
„Chcel som ťa len vidieť. Chýbaš mi.“ Zdá sa mi to alebo zosmutnel?
„Ja..ti chýbam?“ zostala som v šoku. „A...a kde máš tu tvoju..ehm priateľku?“ povedala som a otočila som sa na barmanku, ktorá mi podávala drink.
„No... už s ňou nie som. Nikdy mi nenahradí teba.“ Povedal a ja som zamrzla. Nemohla som tieto slová spracovať. Týmto mi tu naznačuje, že som mu naozaj chýbala? Je pravda, že niekde vo mne ešte je tá láska k nemu. Ale je fakt malá.
„Ehm... na to si mal myslieť s-skôr než... si spravil to čo si spravil.“ Obišla som ho a chcela som isť za ostatnými ale on ma chytil za ruku.
„Sam prosím... spravil som chybu ja viem ale... ja sa ťa len tak nevzdám.“ Povedal a hľadel mi do očí. Ja som sa naňho šokovane pozerala.
„Počúvaš sa? Uvedom si to Dereck, ty si mi dal kopačky, ty si ma podviedol, ty si mi ublížil. Je koniec. už s tebou nechcem mať nič spoločné!“ vytrhla som svoju ruku z tej jeho a šla som k ostatným. A už som mala skazenú náladu. Je mi hrozne.
Došla som pri box a môj drink som strčila Molly. „Prepáčte, ale ja už pôjdem.“ Povedala som a zobrala som si kabelku. Všetci na mňa začudovane pozerali.
„Čo? Veď sme ešte len prišli!“ povedal Niall.
„Prepáčte ale ja naozaj musím ísť!“
„Čo sa deje Sam.“ Chytila ma Tess za ruku.
„Ja... je..je tu Der...“ ťažko som prehltla. Nikto iný nevedel kto je Der. Iba ja som ho tak volala a vedeli o tom iba Molly a Tess.
„Čože?!“ zvrieskla Molly.
„Snáď nejdeš za ním.“ Pridala sa Tess.
„Za kým?“ opýtal sa Zayn.
„Za nikým ja idem domov. Naozaj domov. Fakt sorry.“
„Prečo chceš odchádzať! Ešte sme si ani nezatancovali.“ Zakričala zúfalo Dan.
Nevnímala som ju. Otočila som sa na odchod. Nemôžem tu byť keď viem, že sa tu nachádza Dereck. Proste to nejde. Vybehla som von z klubu a pridala som do kroku. Nebolo to ďaleko do vili tak som šla pešo. Zrazu mi v taške zavybroval mobil. Volal Niall.
„Si v poriadku?“ počula som jeho hlas.
„Ano som... idem do vili neboj sa o mňa.“
„Vieme že tu je Dereck. A idem ho zriadiť hajzla.“ Povedal a ja som sa usmiala.
„Nie Niall.. netreba. Je to za mnou. Nerieš to.“
„Neručím za seba ak ho náhodou stretnem.“
„Len sa nedostaň do problémov prosím ťa, za chvíľku som doma pa.“
„Dobre, dávaj si na seba pozor. Pa.“ Povedal a zložil. Mobil som znova vložila do kabelky. Okolo mňa sa premávali autá. Už som bola iba pár metrou od vili. Už som ju videla.
„Sam!“ zakričal na mňa niekto. Otáčala som sa, no nikoho som nevidela. Pridala som do kroku a smerovala som k vile.
„Sam!“ zakričal niekto znova a ja som sa znova obzrela. Fakt mi už nebolo všetko jedno. No keď som ho uvidela, zľakla som sa.
YOU ARE READING
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
FanfictionNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710