60. časť ...Bitch!

5.5K 304 13
                                    

Sam

Po dvoch týždňoch.

Chalani asi pred týždňom odleteli do Ameriky. Niall sa nejakým spôsobom dozvedel, že bývam u Bayle a prišiel sa k nám rozlúčiť aj so Zaynom. Som si sto percentne istá, že im to povedali baby. Ale mne je to už v podstate jedno.

Nikto iný neprišiel. Iba Liam zavolal. Ale ak mám pravdu povedať, ani sa Harrymu a Louisovi nečudujem. Skôr sa čudujem Zaynovi a Liamovi, že sa so mnou ešte bavia.

Celý čas sa cítim totálne zle. Ryan za mnou stále chodí, no moc ma to neteší ako predtým. Myslím že sa to tou...nocou všetko pokazilo. Neviem. No dnes odchádza späť do Írska. Takže sme tu s Bayle zostali v podstate sami. Občas sa stretávame s babami. No nie moc často lebo Eleanor šla na nejaké fotenie tiež do Ameriky, takže je možno práve teraz niekde s chalanmi, Dan šla k jej rodičom na týždeň a Tess tak isto šla do Írska pozrieť domov. A vraj ich koncom októbra idú pozrieť spoločne do Ameriky. Zayn pozval aj Bayle, čo ma dosť prekvapilo. Nevedela som, že niečo riešia. No a to znamená, že tu budem asi sama. Baby ma volali tiež, no ja som okamžite odmietla. Nemohla by som stáť zoči voči Harrymu. Nie, keď som... ale keď nad tým uvažujem, neurobila som nič zlé. Nechodím s Harrym. Už nechodím s Harrym. No aj tak mám z toho nesmierne zlý pocit.. Aspoň ma z myšlienok na Harryho trochu zamestnáva škola, ktorá je teraz celkom náročná, keďže tento ročník maturujem. Snažím sa nemyslieť na to, ako mi chýba.

„Zajtra si napíšeme test.“ Povedal náš profesor a my sme s Bayle naraz prevrátili očami.

„Tak asi na dnes upírsky večer odložíme.“ Zašomrala som a s Bayle sme si začali baliť veci. Konečne domov!

„No asi hej.. bože.“ Povzdychla si a obe sme vyšli z triedy na rušnú chodbu, kde sa premávali študenti. Snažila som sa nemyslieť na to, že budem ešte dnes musieť ísť do Starbucksu. Naozaj sa mi tam nechce.

„Počuj.. čo ty riešiš so Zaynom?“ povedala som a veselo som do nej drgla. Zamračila sa na mňa, no potom sa zasmiala.

„Veď nič.“ Povedala a sklopila zrak. Všimla som si, ako sa červená a to ma donútilo sa zasmiať.

„Ale, ale, ale. No hovor. Poďme.“ Povzbudila som ju s úsmevom.

„Veď ti hovorím, že nič. Sme len kamaráti.“ Mykla plecom a ja som nad ňou pokrútila hlavou.

„Jasné. A preto ťa pozval za ním do Ameriky.“ Povedala som ironicky a upriamila som zrak pred seba.

„Ale áno! Sme. No, je pravda, že si píšeme a je zlatý ale.. nič za tým nie je naozaj. Poznáme sa iba pár týždňov.“ Povedala a usmievala sa.

„Zayn je dobrý chlapec.“ Povedala som milo a ona prikývla.

„Ja viem.“ Usmiala sa na mňa a ja som jej úsmev opätovala. Zayn si zaslúži dievča ako je Bayle. Je dobrá a so Zaynom sa podľa mňa skvelo hodia.

„Prajem vám to.“ Povedala som nadšene, keď sme pomaly šli na stanicu. Musíme cestovať mestským spojom. Je kríza.

„Sam, ty rozprávaš, ako by sme spolu chodili.“ Zasmiala sa a jemne do mňa strčila.

„Podľa mňa z toho niečo bude.“ Mykla som plecom a stála som si za svojim.

„No..ja dúfam.“ Zase sa začervenala a ja som sa na nej začala smiať.

„Aspoň niekomu to vychádza.“ Povzdychla som si. Ona sa na mňa otočila a jemne ma chytila za ruku.

„Je mi to ľúto Sam, že vám to muselo takto skončiť. Ale podľa mňa by si mala na Harryho zabudnúť. Viem že ho miluješ a nie je ľahké len tak sa odmilovať, ale asi vidíš, že nemôžete byť splu. Je veľa ďalších chalanov a tu v Londýne ani nehovorím.“ Hovorila povzbudivo a ja som ju iba potichu sledovala.

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz