59. časť ...Sme spolu

5.3K 312 13
                                    

Náruživo som ho bozkávala a on mi stláčal boky. Musím uznať, že sa bozkáva dobre. Ale na Harryho mäkké a sladké pery rozhodne nemá. Do kelu, prečo rozmýšľam nad Harrym, keď sa bozkávam s Ryanom a on je iba kúsok od nás a bozkáva sa s tou...kravou?! Odlepila som svoje pery od tých Ryanovych a nenápadne som sa pozrela na Harryho. Ten na nás iba vyjavene zízal a Rose mu bozkávala krk. No ako sa Ryanove pery znovu stretli s tými mojimi, náhle sa postavil a odišiel od stola. A tá barbie šla za ním. Pretočila som očami a napila som sa koli, ktorá stála predo mnou.

„To si nemusela Sam.“ Povedal mi Niall, ktorý už tiež nebol moc pri zmysloch.

„Staraj sa o seba dobre?“ povedala som a kopla som do seba Ďalšieho panáka. Ani som nevnímala, že sa už dosť napitý Ryan na mňa lepí a obchytkáva ma. Bolo mi to jedno. Len som do seba liala poháriky aby som zabudla na ten obraz, ako Harry bozkával Rose.

Harry

„Harry.. no tak, počkaj!“ kričala na mňa Rose, pokiaľ som rýchlim krokom šiel k autu.

„Prečo si ma začala bozkávať Rose?!“ vykríkol som na ňu a zastal som.

„Videl si, ako sa na seba lepili. Myslela som, že budeš rád, že jej ukážeš, že ti to nevadí.“ Povedala nevinne a ja som sa zamračil.

„Ale mne to vadilo!“ povedal som nepíjemným tónom.

„Ale to jej nemôžeš dať najavo Harry. Musíš jej dokázať, že dokážeš žiť aj bez nej! Že ťa neranilo čo ti urobila. Že kvôli nej nebudeš trpieť, Harry.“ Povedala a chytila ma za ruky. Hľadel som jej do tváre a usudzoval som, že má pravdu. Dávalo to zmysel. Možno sa vyžíva v tom, že trpím. A to nedovolím.

„Asi máš pravdu.“ Prikývol som a sklopil som zrak. Jej ruku som ucítil na mojom líci a následne jemný bozk na mojich perách.

„Zabudni už na Sam Harry. Zabudni na to, ako ti ublížila. Buď šťastný. A buď milovaný...mnou.“

*****

Sam

Ráno som otvorila oči a hneď som usúdila, že som na nejakom cudzom mieste. S prižmúrenými očami som hľadela na biele steny. Potom môj pohľad zablúdil na plazmovú telku, čierny gauč a o niečo ďalej bola malá kuchyňa. Ako som sa pohla, sykla som od bolesti. Všetko ma bolelo. Celé telo. Pokúsila som sa spraviť ešte jeden pohyb, no to som zacítila pohyb niekoho iného a to vedľa mňa. Vyľakane som oči uprela na to miesto a poriadne som sa zhrozila.

„Preboha.“ Vydýchla som šeptom, keď som vedľa mňa uvidela spať Ryana. Moje srdce bilo ako splašené a oblial ma studený pot. Do pekla! Roztriasli sa mi ruky a začala som zrýchlene dýchať. Poobzerala som sa po izbe a na zemi som uvidela rozhádzané naše veci. Prosím, nie. Pohľadom som prešla na perinu, ktorá ma zakrývala a keď som ju nadvihla, zhrozila som sa. Bola som naozaj nahá. Nie, nie nie! Do očí sa mi natlačili slzy a v hrdle sa mi vytvorila veľká guča. čo som to do pekla spravila?

Pomaly som zliezla z postele a natiahla som na seba v rýchlosti spodné prádlo. Pohľadom som rýchlo hľadala moje oblečenie. Navliekla som sa do mojich tmavých riflí a hľadala som tričko.

„Sam?“ počula som za sebou rozospatý hlas. Otočila som sa k nemu a on vyvalil oči.

„Wau..“ povedal a obzrel si ma. Iba som naňho zazrela a rýchlo som si natiahla tričko.

„Čo sa tu včera do pekla stalo Ryan?“ povedala som zúfalo a obúvala som sa.

„No..podľa toho, ako to tu vyzerá a ja som nahý...pravdepodobne bol sex.“ Zasmial sa, no mne to neprišlo vôbec vtipné.

„Tebe to príde vtipné?! My sme spolu spali Ryan!“ povedala som naštvane. Ale hlavne som bola naštvaná na seba. Ako som to mohla urobiť? Ako som mohla dovoliť, aby sme sa spolu vyspali?!

„Noa? Čo je na tom? Veď sme len ľudia. Každý sa potrebuje raz za čas uvoľniť.“ Mykol plecom akoby to bola samozrejmosť. Odokryl sa a postavil. Odvrátila som rýchlo zrak. Nechcela som ho vidieť.

„Toto sa nikto nedozvie Ryan, jasné?“ povedala som a uprela som naňho zrak, keď som si bola už istá, že je oblečený.

„Veď dobre.. Veď sme spolu nespali prvý krát tak čo?“ vyškeril sa a začal sa obliekať.

„Ale to bolo dávno.“ Povedala som naštvane.

„Ale bolo.“ Znova mykol plecom. Už mi to začína liezť na nervy.

„Čo bolo, bolo!“ odsekla som. „Už sa to nebude opakovať.“ Povedala som pevným hlasom. Narovnal sa a s úškrnom na tvári sa na mňa pozrel.

„To si hovorila aj naposledy. A aha ako to dopadlo.“ Usmieval sa čím odhaľoval jeho biele zuby.

„Ryan...“ zavrčala som.

„Počuj.. keď už sme spolu spali a... si aj nezadaná.. napadlo ma..“ hovoril a poškriabal sa vzadu na krku.

„Nie Ryan. Nad tým ani nerozmýšľaj. To Harrymu nespravím.“ Povedala som zamračene.

„Myslím, že ťa už nenávidí.“ Odvŕkol a ja som sa zamračila ešte viac.

„Nie, to nie je pravda.“ Pokrútila som hlavou. Možno aj bola, ale ja som nechcela, aby to bola pravda.

„Podľa toho, ako si sa ku mne včera správala, má na to právo.“ Povedal a usmial sa. Už som sa naňho nemohla pozerať. Iba som mu venovala naštvaný pohľad a opustila som jeho byt.

Harry

Ráno som vyzdvihol Rose a chceli sme ísť na raňajky. Včera u mňa prespala, ale nič medzi nami nebolo. Bol som rád, že sa o nič nepokúšala, lebo ja by som to nedokázal spraviť. Cestou som sa zastavil v Starbuckse, kde som nám šiel kúpiť kávu. Nikde takú dobrú nemajú.

„Počkaj ma tu.“ Usmial som sa na Rose.

„Dobre.“ tiež sa usmiala a nahla sa ku mne, aby som jej dal pusu. Trochu som sa zarazil. Chvíľku som na ňu iba pozeral a potom som sa k nej nahol a dal som jej pusu na líce. Rýchlo som vystúpil, aby som sa vyhol jej nechápavým pohľadom. Prebehol som cez cestu a vošiel som do Starbucksu. Vo vnútri nebolo veľa ľudí a ja som hneď zamieril k pultu.

„Čo si dáte?“ opýtal sa ma mladý predavač.

„Dva krát perníkové latte.“ Povedal som a on prikývol. Pokým som čakal, zaregistroval som, že niekto vošiel. Nevenoval som tomu moc veľkú pozornosť, až pokým som nepočul tej osoby hlas.

„Ale.. koho to tu máme?“ otočil som hlavou a uvidel som, ako sa ku mne blíži Ryan. Toho bastarda som mal najmenšiu chuť vidieť. Iba som pretočil očami a odvrátil som zrak.

„Vidím, že vonku ťa čaká tá tvoja čaja.“ Povedal s úškrnom a oprel sa o pult.

„Óo.. naozaj?“ povedal som otrávene. „A teba kde čaká Sam?“ opýtal som sa mierne naštvaným hlasom.

„No, prespáva opicu pravdepodobne. Dnes ju beriem na večeru. Sme spolu.“ Povedal hrdo a ja som zatajil dych.

„Čože?“ opýtal som sa zarazene.

„NO hej.“ Mykol plecom a ja som naňho iba nemo pozeral. No potom som iba pokrútil hlavou a zasmial som sa.

„Nie..to nie je pravda.“ Smial som sa. To by Sam neurobila.

„Neveríš mi?“ nadvihol obočie.

„Nie.“ Povedal som rázne a prstami som poklepkával po pulte.

„Tak si never. Ale podľa mňa niečo znamená, keď sa podo mnou zvíjala a kričala moje meno.“ Povedal a usmieval sa. Môj dych sa rázne zastavil a srdce prestalo biť. Nemohol som spracovať slová, ktoré mi teraz povedal. Nemohol som tomu veriť...

NOVÁ!!!! Tak, zase neskoro :d neváááá :D ale ja som s časťou veeeľmi spokojná! :D no čo si o tom myslíte? nečakali ste to že? :D Ouky Douky.. prosím si vaše komentíky :)

A túto časť venujem Stacy_Kiss a Tanniaxx :) ďakujem baby za nádherné komenty :) aj vám ostatným ďakuje, ste tie najúžasnejšie čitateľky :) :*

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Where stories live. Discover now