Jeho pery boli takmer pri tých mojich a ja som si uvedomila že toto nie je správne. Preboha Sam! Čo to robíš?!
„Harold..“ povedala som a odtiahla som sa od neho na celú dĺžku gauča. Pozrela som sa naňho a on mal hlavu zaklonenú dozadu a zavreté oči. Nedala sa prehliadnuť jeho napnutá sánka a zaťaté päste. „Toto už nikdy viac neurobíš!“ povedala som počas prerývaného dýchania. Srdce mi bilo až v krku. Triasla som sa. Takéto pocity, keď sa ma dotkol som ešte nezažila. A už ani nechcem! Nie s ním!!
„Sorry.“ Povedal sucho a ani sa na mňa nepozrel. Odvrátil zrak niekde úplne inam. Zodvihla som sa z gauča a rýchlim krokom som šla do svojej izby. Zamkla som sa. Predsa som tu s ním sama a ako som už mohla zistiť, nerobí mu problém len tak sa vrhnúť do mojej izby. Prezliekla som sa do pyžama a radšej som šla spať.
Harry
Rozprávam sa s ňou o úplne bežných veciach. Už dlho som sa s nikým takto fajn neporozprával. Sedí vedľa mňa, smeje sa na mne a ja si začínam uvedomovať, že má veľmi nákazlivý smiech. A chcem ho počuť stále. Tá jej jamka ma tak fascinuje, že od jej tváre jednoducho nemôžem odtrhnúť oči. Čo sa to s tebou deje Harold? Nikdy nie si z baby takto vedľa! Tak prečo práve s tejto krpatej Horanovej?
„Keby sa tu ten...tvoj bývalý ešte objavil, daj vedieť.“ Povedal som medzi rečou.
„Jasné.“ Zasmiala sa. Znova ma zavalil ten pocit šťastia z toho, že počujem jej smiech. Do frasa! Akoby sa vo mne niečo zlomilo. Zahľadel som na jej pery a nedokázal som od nich odtrhnúť zrak. No tak Styles. Ovládaj sa.
„Sam?“ šepol som bez toho aby som si to uvedomil. Otočila ku mne tvár a mne sa v tom momente zrýchlil dych. Všimol so si, že na tom nebola inak.
„Hmm?“ pípla a ja som moju ruku položil na jej líce. Jej dych som cítil na mojich perách a už teraz som v bruchu zacítil ten príjemný, šteklivý pocit. No ona....ona sa odtiahla! Bože, už dávno som sa necítil tak trápne. Odtiahla sa odo mňa ako jej to len gauč dovoľoval. Oprel som si hlavu o operadlo a zavrel som oči. Toto sa nestalo, prosím. „Toto už nikdy viac neurobíš!“ povedala prísne.
„Sorry.“ Utrúsil som, no nepozrel som sa na ňu. Neodvážil som sa. Hanbil som sa ako pes! Ona ma odmieta! MŇA! Mňa chce každá... Kurva tak prečo nie ona?!! Ani som si nevšimol, kedy odišla. Zostal som v obývačke sedieť sám a film v telke stále bežal. Ale najhoršie na tejto celej veci bolo, že som z nej bol nadržaný! Do pekla a stále som! Tie jej mini šortky alebo čo to je musia priťahovať každého. A keď sú ešte na jej tele. Do riti. Postavil som sa a vypol telku. moje kroky smerovali do predsiene, kde som sa obul, zobral som si kľúče od auta a vyšiel som von. Nasadol som do svojho čierneho tátoša a zastavil som s ním až pri najbližšom klube.
Sedel som za barom a pil som nealkoholický drink. Veď som autom.
„Hazza? Ty čo tu?“ počul som za sebou hlas. Otočil som sa a to už za mnou stál Louis.
„Serus Tommo.“ Usmial som sa naňho a objal ho.
„Nemal si prísť až zajtra?“ sadol si vedľa mňa na barovú stoličku a prepaľoval ma pohľadom.
„Prišiel som skôr... si mi chýbal!“ zasmial som sa a pobúchal som ho po ramene.
„Jasné, jasné.“ Prižmúril oči. „Alebo ti chýbal niekto iný.“ Tak zvláštne sa na mňa pozrel.
„A kto prosím ťa?“ zasmial som sa a odvrátil som zrak. Moju pozornosť teraz upútal napoly odpitý drink. Zobral som ho do ruky a napil sa.
„Samantha.“ Povedal a mne zabehlo. Normálne som sa tam začal dusiť! A ten magor nie že by mi pomohol stále sa na mňa pozeral tým zvláštnym pohľadom, že som sa ho normálne bál! Keď som sa konečne mohol poriadne nadýchnuť som sa naňho pozrel.
„Na to si ako prišiel?“ zadvihol som obočie.
„Nehraj to na mňa Hazz.. už ťa nejaký ten rôčik poznám a dosť dobre!“ ukázal na mňa prostom a ja som sa zamračil. Čo to tu trepe? „Vidím ako sa na ňu dívaš! Ako ju prepaľuješ pohľadom a ako sa jej chceš prihovoriť. Si v tom Styles! Rachol si sa do nej!“ povedal a ja som naprázdno otvoril ústa.
„Šibe ti? Čo to trepeš prosím ťa? Ja ju nemám rád, dokonca neznášam a ty tu trepeš že ju milujem... Uvedom sa Louis!“ nahnevane som od neho odvrátil zrak.
„Nenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu, také nepoznáš?“ bože stále ten pohľad.
„Drž hubu Tommo! Všetko čo tu trepeš sú obyčajné hovadiny. Radšej drž hubu dobre?“ zavrčal som naňho no on sa iba zaškeril. Asi ma chce nasrať, alebo neviem o čo mu ide.
„Za pravdu sa každý bije.“ Prehodil a odvrátil odo mňa zrak.
„Ešte som ťa nezbil, tak si dávaj bacha.“
„Ách ta tvoja agresivita. Neudrel by si ma. A čo sa týka Sam, podľa mňa nemá rada násilníkov. Takže tip- Ak chceš zapôsobiť, zhoď zo seba tú masku zlého chlapca.“
„Mne to je úplne jedno čo sa jej páči alebo nie! Nechcem na ňu zapôsobiť ani nič podobné. Nič s ňou nechcem mať!“ už som mierne kričal.
„Dobréé.. Klúúd! Ale zajtra ťa budem celý deň pozorovať aby si vedel. A ak znova uvidím, ako sa na ňu pozeráš s tým zaľúbeným pohľadom si ťa natočím a ukážem ti to!“ usmial sa na mňa a odišiel. Toto sa mi snáď len zdá! To je debil! Určite sa na ňu nepozerám zaľúbeným pohľadom. Nie som debil, žeby som si to neuvedomoval no nie? Skoro som aj zabudol, na čo som sem prišiel, no pripomenula mi to pekná blondínka ktorá si ku mne prisadla. Usmial som sa na ňu a začal som s ňou konverzovať. Teraz ukážem svoj šarm a ako každá podľahne. No Sam nepodľahla. Do riti aj so Sam! Mám tu pred sebou krásnu štíhlu blondínku tak prečo myslím na ňu?! Ani som sa nenazdal a už ma za ruku ťahala na záchody. Dobré dievča.
Sam
Ráno som sa zobudila asi o 8. Samozrejme všetci spali. Teda myslím. Už som spať nemohla, tak som sa obliekla a zbehla som dole. Skoro som dostala infarkt. Niall ležal na zemi. Prvé čo mi prebehlo hlavou bolo, že je mŕtvy. Obzerala som sa okolo neho či tam nie je niekde krv, no nebola. Priskočila som k nemu a kľakla som si k jeho nehybnému telu.
„Niall! Niall preboha si v poriadku? Čo sa ti stalo? Niall!“ hovorila som a slzy sa mi pomaly tlačili do očí.
„Hmm.. nech..nechaj ma spať.. mm..“ zamumlal a ja som skamenela. S otvorenou pusou som naňho pozerala. A potom do mňa vstúpil hnev.
„Ty hovado ožraté sprosté! Ty debil! Vieš ako som sa bála!“ vrieskala som naňho a pri tom som ho čapala. On iba niečo mumlal nech prestane a že ho bolí hlava. „Nech ti treba ty debil! To nevieš ísť do postele.. magor!“ mala som také nervy. No predstavte si že sa ráno zobudíte a nájdete svojho brata ležať nehybne na zemi...
Nejako som ho odtiahla na gauč. Ešte som mu niečo uštipačné povedala a šla som do kuchyne spraviť raňajky. Čo by asi povedali na palacinky?
Bola som tak zabratá prácou ako ešte snáď nikdy. Dosť som sa snažila. Veď robím raňajky pre One Direction! Urobila som ich plné dva taniere. Postavila som ich na stôl a šla som vytiahnuť nutelu, džem, šľahačku a tak. Všetko som to postavila na stôl a potom som za sebou počula rozospatý hlas.
„Dobré.“ Otočila som sa a uvidela som Stylesa iba v teplákoch a bez trička. A mne sa zastavilo srdce...
Prepáčte že je takto neskoro... nemáme teraz internet doma tak som u kamarátky - Moňi :DDD§ DDDDDDDDD Dúfam že sa vám časť páčila prosímm ako vždy veeeeeeela komentárov a Vote :)))§
STAI LEGGENDO
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
FanfictionNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710