Pohľadom som prešla na jeho smaragdové oči, ktorými ma prepaľoval. No potom ho hneď odvrátil na Gemmu. „Gemma, kde je mama,“ Spýtal sa jej a mňa úplne ignoroval. Aha... takže ma ignoruje. Sklopila som zrak a ja som sa zase snažila ignorovať bolesť v mojej hrudi.
„Neviem, idem ju pohľadať.“ Povedala a ja som ju sledovala očami, ako odchádza. No Harry neodchádzal. Stál na tom istom mieste a hľadel na mňa.
„Ako sa máš?“ opýtal sa ma a ja som sa zarazila. To sa ma naozaj pýta?
„Ehm.. mám sa fajn. Ty?“ povedala som neisto. Celé sa mi to moc nepáčilo.
„Už dobre. Znovu sa stretávas s Rose vieš?“ povedal a mierne nadvihol obočie. Moju bolesť som schovala za mierný úsmev.
„Všimla som si. To som rada.“ Usmievala som sa, no on sa tváril vážne. No vo vnútri som kričala, vrieskala a plakala. No navonok som sa usmievala.
„nevadí ti to?“ hovoril s kamennou tvárou a ja som pokrútila hlavou.
„Nie.“ Zaklamala som. „Máš právo byť šťastný. Aj s Rose.“ Povedala som a sklopila som zrak. Tak veľmi som sa snažila mu hľadieť do tváre a tváriť sa vyrovnane, no nešlo to. Keď som si predstavila, že sa tie jeho krásne oči pozerajú naňu tak, ako sa on pozerával na mňa, chcelo sa mi plakať. A to som nemohla dopustiť.
„Keby si ma neodkopla, mohol som byť šťastný s tebou.“ Hovoril a na tvári mal jeho stáli kamenný výraz. Privrela som oči a mierne som pokrútila hlavou. Nechcela som to počúvať. Nechcela som počúvať tú pravdu, ktorú mi hovoril.
„Viem že ma stále ľúbiš Sam. Cítil som to z toho bozku, ktorý som ti dal.“ Povedal a pristúpil bližšie. Moje srdce začala biť o niečo rýchlejšie, ako obvykle.
„Viem, že ti chýbam ako ty mne. Ja to viem Sam.“ Hovoril a jeho ruka sa pokúsila chytiť tú moju, no ja som od neho rýchlo ustúpila. Jeho tvár sa zamračila.
„Nie Harry, nič nevieš.“ Pokrútila som hlavou. Napol sánku no stále na mňa hľadel. Keď dlho nič nehovoril, iba na mňa hľadel, rozhodla som sa prehovoriť.
„Hovorila som, že môžeme byť kamaráti. Prečo nechceš?“ povedala som nevinne a na chvíĺku som sklopila zrak. Uvidela som, ako zaťal ruky do pästí.
„Toto už nikdy nehovor. Vieš že sa s tebou nebudem nikdy kamarát Samantha. Nikdy sa nebudem s tebou kamarátiť!“ vykríkol na mňa a ja som sa poriadne zarazila.
„Aha, takže sa budeme nenávidieť! Zabudneme na to, že sa poznáme alebo čo?“ rozhodila som rukami.
„Nemôžem byť s tebou kamarát, keď ťa milujem kurva!“ zakričal a ja som od neho o krok ustúpila. Tak rada by som mu povedala, ako ho aj ja milujem. Ale nemôžem. Robím to pre neho. Rukou si rozpačito prešiel po vlasoch a odvrátil zrak. Videla som, ako zhlboka dýcha a mierne si vlasy ťahá.
„Viac ako kamarátstvo ti ponúknuť nemôžem.“ Povedala som tichým hlasom a on jeho pohľad presunul znova na mňa.
„Ale prečo Sam, prečo to robíš?“ povedal zúfalo a ja som videla slzy v jeho očiach. To donútilo aj moje oči vlhnúť a ja som rýchlo odvrátila zrak a pár krát som zažmurkala. On prišiel ku mne a chytil moje ruky do tých jeho. Zhlboka som sa nadýchla a pozrela som sa mu do oči.
„Buď šťastný s Rose.“ Povedala som ďalšiu nejhoršiu vec, ktorá vyšla z mojich úst. Prvá bola, že ho nemilujem. Zarazene vydýchol a pustil moje ruky. Ešte som mu venovala pohľad a potom som okolo neho iba prešla a mierila som k východu. Slzy, ktoré sa mi nečakane spustili z očí som rýchlo zostela a rozrazila som zadné dvere, ktoré viedli von. Moje telo ovládly trhané vzlyky a ja som vyšla n cestu. Naozaj som mu povedala, nech je s Rose? Naozaj som to urobila? Robím jednu chybu za druhou, klamem. Som hrozná. Veľmi hrozná. Som ten najhorší človek na Zemi. Ubližujem človeku, ktorého nadovšetko milujem. Ubližujem sebe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
FanficNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710