62.časť ...LOST

5.7K 344 21
                                    

O mesiac neskôr

Prídeš však?- Zayn

Prosím ťa Sam... vyše mesiaca sme sa nevideli.. prosííím- Eleanor

Sestrička prosím... potrebujem ťa tam naozaj.. :( - Niall

Takýmito správami ma bombardujú už celé dva dni. Chalani sa vrátili z Ameriky. S Harrym som sa od toho nášho..rozhovoru na TT nebavili. A myslím, že to je tak lepšie.

„No ták Sam.. vidíš, ako ťa týmmi správami bombardujú. No ták, poď tam.“ Povedala Bayle a ja som sa na ňu zamračila.

„Je to iba párty.“ Dodala.

„Ktorý normálny človek usporiada párty iba za to, že sa vrátil z Ameriky?“ povedala som nedvôverčivo a hrala som sa s mobilom v mojich rukách.

„Chalani nie sú normálni.“ Zasmiala sa a to prinútilo k úsmevu aj mňa.

„nepovedala si mi nič, čo neviem.“ Povedala som so smiechom.

„Tak čo teda?“ letmo sa chytila môjho pleca a ja som jej venovala pohľad.

„Ja neviem.. nechcem sa s ním stretnúť.“ Sklopila som zrak. Nemusela som jej hovoriť o koho ide. Mlela som o ňom v kuse.

„Nemusíš tam byť s ním. Budeš tam s nami.“ Mykla plecom a ja som si povzdychla.

„No tak, Sam.. nenechaj sa už toľko prosiť... uvidíš, že ja ťa tam donútim ísť, ak to nepôjde podobrom!“ ukázala na mňa výhražne prstom a ja som sa zasmiala.

„Tak fajn, fajn. Idem.. ale je to iba kvôli tebe a Niallovi!“ nadvihla som obočie a ona ma okamžite objala.

„Super.. takže sa môžeme ísť chystať. Za hodinu a pól je tu Zayn.“ Zvýskla a vyskočila z gauča a utekala do svojej izby. Zasmiala som sa a pokrútila som hlavou. To dievča je doňho úplne zbláznené. A že sú iba kamaráti. Pff..  S povzdychom som sa postavila a zamierila som do svojej izby. Otvorila som skriňu a prehrabávala som sa medzi šatami. Moc krátke, moc dlhé, moc vyzývavé, moc farebné... Ťažko som si povzdychla a hodila som sa na posteľ.

„Bayle!! Ja nikam nejdem!“ zakričala som a prekryla som si tvár rukami. Po chvíľke sa dovalila do mojej izby, iba v spodnom prádle a jednou stranou hlavy natočenou.

„Čo? Šibe ti?“ zakričala na mňa.

„Keď ja si nemám čo obliecť!“ zahundrala som.

„Ježiši kriste.“ Rozhodila rukami a prešla ku mojej skrini.

„Do pekla, že si nemáš čo obliecť??! Veď tu máš viac šiat ako...ja neviem čoho. Obleč si tieto!“ povedala a hodila do mňa nejaký kus čiernej látky. To odkiaľ mám?

Rozprestrela som to a pozerala som sa na krásne čierne čaty, s holím chrbtom a so širšou sukňou... boli od Molly.

„Ja neviem.. sú moc krátke.“ Zahundrala som. Postavila som sa a šaty som si primerala k telu.

„Vidíš?“ Ukázala som, že ich mám iba do polovičiek stehien. Pozrela som sa na ňu a musela som sa zasmiať. Vyzerala naozaj komicky s tými vlasmi a s výrazom ´POKERFACE´.

„Neser ma Samantha. Obleč si to!“ ukázala na mňa výhražne prstom. Ešte som chvíľku hľadela na tie šaty a nakoniec som sa rozhodla, že si ich teda oblečiem. Šla som ešte do sprchy. Umyla som si vlasy a potom som si ich vysušila. Vlasy som si vypla hore, aby mi na šatách vynikol holý chrbát. Natiahla som si na seba spodné prádlo a čierne silonky. Keď už sú tie šaty tak krátke, tak si na tie odhalené nohy dám aspoň niečo. Obliekla som si šaty a obula som si balerínky. Nerada nosím podpätky. Ešte som šla do kúpeľne, kde som si na viečko naniesla linku a dala som si špirálu. Na pery som si naniesla trochu červeného rúžu. Make-up nepoužívam. Keď som zo svojim výzorom bola už konečne spokojná, vyšla som z izby, kde som zbadala Bayle, ako behá po byte a na uši si dáva náušnice.

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora