45. časť Im here for you...

6.8K 340 15
                                    

HEJA HÚÚÚ HEJA HOUUUU!!! IM HEREEEE!! :D konečneee! :D moje presviedčanie že týždeň má iba 5 dní na mamku zabralo, takže môj zákaz na PC dneškom končííí! :D juchuuu! :D A konečne som napísala časť, už som to nemohla vydržať! :D aj keď je krátka a taká oničom je tu. Mohla som sem ísť iba na chvíľku ale KONEČNEEE! :D Takže HOPE YOU LIKE IT! :)

PS- chýbali ste mi :( :DDDDD

V mojej izbe som na seba navliekla oblečenie a chystala som sa za Harrym, keď mi mobil oznámil novú správu. Prekvapene som šla k posteli, kde som ho mala položený. Už mi dlho nikto správu neposlal. Odomkla som mobil a následne aj správu. Bola odoslaná z utajeného čísla. Zamračene som správu otvorila. Kto by mi písal z utajeného čísla?

Dávaj si na Harryho pozor. Nie je taký, ako sa zdá. Zahráva sa s tebou. Harry Styles nevie byť verný a už vôbec nevie milovať. Ver mi. Nie je to dobrý človek.

Zamračene som si túto správu prečítala ešte niekoľko krát. Čo to má znamenať?...

S nechápavým výrazom som mobil odložila na pôvodné miesto a chvíľku som naňho iba pozerala. Kto to písal? Nie slová, ktoré boli v tej správe mi stále dookola vírili hlavou. Harry Styles nevie byť verný. Do čerta, prečo si dala tá osoba utajené číslo? Prečo mi to nepovie priamo? Do riti! Rátala som skôr, že správy tohto typu budú skôr posielať Harrymu, aby so mnou nebol, ale prečo to posielajú mne? To bude nejaká fanúšička. Nechala som to ak a vyšla som z mojej izby. Nebudem to Harrymu rozprávať, ani nikomu. Zbytočne by iba stresovali. Zamierila som rovno do jeho izby. Pomaly som otvorila dvere a nakukla som dnu. Harry už ležal v posteli a hľadel do stropu. Mierne som sa zamračila a zavrela som dvere. On svoj pohľad upriamil na mňa a z tváre sa mu nedalo vyčítať, ako sa cíti, či nad čím rozmýšľa.

„Harry, si v pohode?“ opýtala som sa ho. Pomalými krokmi som prešla k posteli.

„Áno.“ Prikývol a zaklipkal unavene očami. „Len.. som dosť vyšťavený po tom dnešku.“ Povedal a ja som mu venovala pohľad. „Poď ku mne.“ Povedal Harry a odokryl zo seba prikrývku, aby som si k nemu ľahla a tým mi umožnil pohľad na jeho nahé telo iba v boxerkách. Usmiala som sa a vliezla som si k nemu pod teplu perinu a on ma ochranársky objal.

„Nemali sme sa ešte vrátiť za Paulom?“ opýtala som sa po chvíli pevne nalepená na jeho hrudi.

„Kašli na to. Neviem ako ty, ale ja som strašne unavený.“ Povedal a zívol. Pousmiala som sa nad tým a uložila som sa na ňom. Jeho ruka bola na mojom chrbte, kde sa hral s mojimi vlasmi a mne to bolo neskutočne príjemné. Aj keď som sa veľmi snažila, stále mi hlavou vŕtala tá správa. Kto to napísal? A prečo to vôbec písal mne? Žeby nejaká Harryho bývalka, ktorú takto okašľal? Zháčila som sa, keď som si uvedomila, že som tej správe začala pomaly veriť.

„Harry?“ šepla som do ticha, ktoré vládlo v izbe. Harryho ruka sa ešte stále pohybovala a natáčala si moje vlasy na prsty a tak som si bola istá, že ešte nespí.

„Hmm.“ Povedal už celkom ospato.

„Môžem sa niečo spýtať?“ nervózne som si zahryzla do pery. Do kelu, nemala som ho radšej ani oslovovať.

„Pýtaj sa.“ Jeho pery som ucítila na mojom čele a ja som automaticky privrela oči k sebe a na tvári sa mi pohrával menší úsmev.

„Ja...miluješ ma...naozaj Harry?“ vypustila som zo seba a skrčila som obočie. Chvíľku bolo ticho a Harryho ruka v mojich vlasoch zastala.

„Prečo sa ma to pýtaš?“ vedela som, že sa mračí. Vždy keď sme sa bavili o niečom takom ako je toto sa mračil.

„Len tak.“ Odsekla som. Znova zavládlo ticho a ja som pod sebou cítila, ako sa Harry nervózne mrví.

„Samozrejme že ťa naozaj milujem Sam. Neviem, ako ťa napadlo sa niečo takéto spýtať. Ty neveríš mojim slovám, keď ti to hovorím?“ povedal trochu sklamane a natočil si ma k sebe tak, aby som mu videla do tváre.

„Verím ti Harry.“ Prikývla som.

„Už sa ma viac také niečo nepýtaj dobre? normálne som sa zľakol, že sa niečo deje.“ Povedal, pevne mi hľadiac do očí.

„Dobre, prepáč.“ Sklonila som pohľad a znova som jednou rukou obkrútila jeho pás. Jeho ruku som ucítila na mojej brade a on mi otočil hlavu k nemu. Následne sa prilepil na moje pery. Slastne som k sebe privierala oči a užívala som si jeho bozky, ktoré mi niekedy pripomínali sladké cukríky. Jeho pery boli sladké, mäkké a krásne tvarované. Jedna z vecí, ktoré som na ňom zbožňovala. Pomaly sa odtiahol a usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala a potom som sa znova pohodlne uložila na jeho hrudi.

„Dobrú noc, pusinka.“ Povedal potichu a ja som sa potichu zasmiala. Zbožňovala som, keď ma tak volal.

„Dobrú noc, Hazz.“ Povedala som s úsmevom a potom som sa pokúsila zaspať.

*************

„Harry Styles (19) má novú priateľku!!! Áno, je to potvrdené. Je to sestra Nialla Horana (19) (-Niall mal ešte 19-), mimochodom člena kapely, v ktorej je aj samotný Harry s názvom ONe Direction. Samozrejme všetci už poznáte túto svetoznámu Boy Band a viete si predstaviť, čo to porobilo s fanúšičkami One Direction a hlavne s fanúšičkami Harryho...“

„ŠOK! Harry Styles (19), člen skupiny One Direction si našiel dievča! A je to samotná Samantha Horan (17) sestra ďalšieho člena kapely Nialla Horana (19). Potvrdil to sám Harry, keď boli aj so svojou polovičkou na romantickej dovolenke v Španielsku. Presnejšie to potvrdil nejakým fanušičkám do Samanthou po svojom boku. Tu je rozhovor s jednou z nich!

-Áno, je to tak. Harry si začal s tou babou. Nechápem, ako to mohol spraviť. Pred našimi očami sa s ňou bozkával a objímal. Bolo mi z toho zle. Ona sa ho dotýkala! K nemu sa jednoducho nehodí už len preto, že je to Niallova sestra preboha! Aj keď vieme, že je jeho nevlastná ale nie je v tom rozdiel. Proste si myslím, že nás Harry plne sklamal a to že je s ňou je veľká chyba! Harry, prosím vráť sa nám taký, aký si bol. Bez tej zlatokopky!

S nenávisťou som čítala tieto nezmysli na internete. Tak ja som už zlatokopka hej? Výborne. Nenávidí ma polovica sveta a to len z toho dôvodu, že sa s Harrym ľúbime.

„Dajte sa vypchať vy idioti!“ zavrčala som na notebook a potom som ho nenávistne zaklapla. Bola som sama v Harryho izbe a čítala som si tieto debiliny. Rozhodla som sa, že to budem ignorovať. Aj keď tam píšu o mne takéto veci, nenechám sa s tým rozhodiť. Mám nejakú hrdosť nie? Keby tu bol aspoň Hazza so mnou. Kvôli tej dovolenke vynechával skúšky, takže teraz je tam skoro stále. Včera som sa šla pozrieť s Danielle a Tess na tú moju budúcu školu. Bolo to nad moje očakávania. Tá škola je geniálna a páči sa mi. Povzdychla som si a znova som otvorila notebook. Neskutočne som sa nudila a radšej budem tu sama zavretá, ako sa pozerať na ostatných, ako si ležia jeden druhému v náručí a pozerajú nejaký film. Radšej budem sama tu ako tam. Zapla som si twitter. Nenávistné odkazy som automaticky preskočila a pozrela som sa na správu, ktorá mi svietila.

@Ryan_

Hneváš sa na mňa Sam? Prepáč mi ten výstup, keď sme volali. Nechcel som byť zlý, no len som trochu žiarlil na toho tvojho Harryho. Aj keď vlastne nemám prečo. Prepáč. Všimol som si všetky tie nenávistné správy čo ti tie kravy posielajú a ani mne to nie je príjemné. Len som ti chcel povedať, že ak budeš čokoľvek potrebovať, som tu pre teba! :)

S otvorenou pusou som pozerala na tú správu. To znamená, že sa chce Ryan znova kamarátiť?...

COMENNTS AND VOTES! :****

Inak, 23,000 videní? :OOOOOOOOOOOOOOO ja čumím vole! a 1,190 like? Are you fucking kidding me? OMFG! Vy ste tie najgeniálnejšie osôbky na celom svete! najviac na svete vás zbožňujem lásky moje :*****

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Where stories live. Discover now