54. časť ...Ako si ju to nazval?!

5.9K 299 11
                                    

Harry

„Harry, mal by si s tým prestať. Ubližuje ti to." Už asi pol hodinu mi hučal Liam do hlavy, aby som odložil fľašu wisky, ktorú som si bol kúpiť.

„A ty by si sa už mal prestať starať!" povedal som nahnevaným hlasom a nemotorne som sa postavil z gauča. Ostatní na mňa iba smutne pozerali. Nech sa už všetci starajú o seba!

„Kam ideš?" opýtal sa Louis.

„Von... už tu s vami nemôžem vydržať." Povedal som a aj s fľaškou v ruke som vyšiel z obývačky. Už sú to štyri dni. 96 hodín, čo som o nej nič nepočul. Nezavolala mi. S nikým nevolala. Iba odišla. Nechala tu svoje veci, ale je preč. Preč odo mňa. Neskutočne ju potrebujem, no ona si to asi neuvedomuje. Musím byť s ňou. Bez nej nemôžem ani dýchať. Aj keď ma odkopla ona, nehnevám sa na ňu. Nedá sa hnevať na človeka, ktorého z celého srdca milujete. Chýba mi. Strašne. Potrebujem, aby bola pri mne. Potrebujem ju k môjmu žitiu.

„Harry veď počkaj. Odveziem ťa." Pribehol ku mne Zayn. Neprotestoval som. Odvoz mi bodol. Zase by ma videli novinári ako minule. Mne je to v podstate jedno, ale Paul zase vyvádzal. Nasadol som do Zaynovho auta a zabuchol som dvere.

„Hej! Za to, že si nasratý si to nevybíjaj na mojom aute!" skríkol na mňa, keď aj on nasadol. Iba som od neho odvrátil zrak a napil som sa z fľaše. Zayn naštartoval a pomaly sme vyrazili.

„N-nevolala ti?" opýtal som sa potichu a s nádejou som naňho pozrel. Tak moc som dúfal že áno. Aspoň som chcel vedieť, ako sa má, čo robí.

„Nie." Pokrútil hlavou a povzdychol si. Stisol som pevne zuby aby som nezavrčal a otočil som hlavu späť ku oknu.

„Prečo to ukončila?" opýtal sa ma opatrne. Privrel som oči a do pľúc som nabral vzduch.

„pretože ma nemilovala dostatočne na to, aby pretrpela novinárov a fanúšikov! Preto!" zavrčal som a fľašku v ruke som pomaly drvil.

„To by neurobila. Milovala ťa. Myslím...že aj miluje." Povedal a ja som naňho hodil nasraný pohľad.

„Ale urobila to! A milovala? Keby ma milovala, neodišla by." Povedal som už tichším hlasom a moje oči zaplnili slzy. Nerev Styles, preboha!

„Určite na to mala iný dôvod. Poznám Sam." Stál si za svojim.

„Samozrejme. Keď sme sa na začiatku spolu skoro vyspali." Zavrčal som nepriateľsky a odvrátil som od neho pohľad. Neodpovedal. Priestor auta zaplnilo iba nepäté ticho.

„Vidíš, SKORO som sa s ňou vyspal a poznám ju dosť dobre na to, aby som vedel, že to neurobila. A ty, čo si s ňou spával veríš takej pičovine, že ťa nechala kvôli novinárom a že ťa nemiluje!" zakričal na mňa a ja som sa naňho šokovane pozrel. Rukami zvieral volant, zhlboka dýchal a na krku mu bola vidieť navretá tepna. „Teba aspoň niekto miloval ty idiot! Ale čo ja kurva? Perrie ma podviedla a Molly počas vzťahu so mnou chodila s nikým iným. Čo som mal kurva za vzťahy ja?! Pozri sa na seba! Môžeš byť rád, že ťa mala rada! Za to, ako si sa k nej správal ťa mohla jedine nakopať!" povedal a zaparkoval pred klubom. Šokovane som naňho zízal a on sa na mňa otočil, keď vypol motor. „A ty na miesto toho, aby si jej zavolal a spýtal sa jej na to, fňukáš tu a ožieraš sa! Robíš ako totálny debil! Ale dnes ideš sem so mnou a ožerieme sa, pretože ak sa budem v triezvom stave na teba a na to, čo robíš dívať, nakopem ťa ja!" povedal nasraným hlasom a vystúpil z auta. S otvorenými ústami som sa naňho díval, ako obišiel auto a šiel do klubu. Všetko čo mi hovoril som si prehrával v hlave. Má pravdu som idiot a kretén. Možno by si ju Zayn zaslúžil viac ako ja. Sam miluje najkrajšie na svete a Zayn by si to zaslúžil viac ako ja. Privrel som oči a po líci sa mi zviezla horúca slza. Do riti, kam si sa to dostal? Nikdy si neplakával, NIKDY! Tak prečo teraz? Nie je prvá, ani posledná, čo sa s tebou rozišla. Do pekla. Utrel som si slzy z líca a vytiahol som si mobil. Odomkol som obrazovku, na ktorej mi ešte stále trónila jej usmiata tvár. Moje pery sa zvlnili do malého úsmevu, keď som ju videl. Ako som spomínal na jej krásny zvonivý smiech, na jej bozky, na to, aká bola rozkošná, keď sa mračila. Moje líca opäť boli mokré od sĺz. Bože, správam sa, akoby zomrela. A pri tom, ma iba surovo odkopla a povedala, že ma nemiluje. Stisol som pevne zuby. Zayn nemá pravdu. On tam nebol keď mi to hovorila. Nevidel, aký som bol zúfalí, a ako som ju prosil, aby to nebola pravda. Keby ma milovala, neodišla by. Neublížila by mi tak, ako mi ublížila. Otvoril som kontakty a prebehol ich pohľadom. Namiesto na mene Sam som prešiel na meno Rose.

Teach Me To Love {Harry Styles SK}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن