41. časť -Krpec-

7.4K 315 5
                                    

„Čo bude s tým Ryanom? Zavoláš mu?“ opýtal som sa Sam, keď sme sa vrátili na hotel. Unavene si sadla na posteľ a ja vedľa nej.

„Myslím...že áno. Vieš ja..chcela som sa stretnúť so starou partiou. Teda...ak ti to nevadí.“ Pozrela sa mi do očí a ja som zaváhal. Samozrejme že mi to vadilo. Keď s tým Ryanom niečo mala. Ale zakazovať jej to nebudem nie?

„Nie..v pohode.“ Odvrátil som zrak. Jej ruku som pocítil na mojom stehne a ja som sa k nej okamžite otočil.

„Hnevá ťa to.“ Povedala s prižmúrenými očami. Povzdychol som si.

„ako som hovoril doma, chcel som, aby sme na tejto dovolenke boli iba my.“ Povedal som a chytil som ju za ruku.

„Tak fajn, nepôjdem tam. Máš pravdu.“ Prikývla.

„nechcem, aby si bola z toho smutná.“ Chytil som ju za bradu.

„Nie... som v pohode. Mali by sme ísť dole na večeru.“ Usmiala sa na mňa a postavila sa.

„Dobre, poďme.“ Povedal som a tiež som sa postavil. Preplietol som si s ňou prsty, čo som mimochodom miloval a obaja sme opustili náš apartmán.

*******

„Čo podnikneme zajtra?“ opýtala sa Sam, keď práve dojedala večeru. Usmieval som sa na ňu. Bola nádherná pri všetkom čo robila. „Čo je?“ opýtala sa s nadvihnutým obočím a nechápavým výrazom na mňa pozerala.

Pokrútil som hlavou a zahľadel som sa do svojho taniera. „nič, nič... Len nemôžem uveriť tomu, aká si krásna.“ Znova som uprel na ňu svoje oči a ona sa začervenala. Bola tak rozkošná.

„Harry prestaň.“ Povedala zahanbene a sklopila pohľad. Chytil som ju za ruku a ona na mňa pozrela.

„Ľúbim ťa, ty môj krpec.“ Usmial som sa na ňu.

„Krpec?“ zamračila sa.

„A vari nie si?“ zasmial som sa.

„To teda nie som! Mám 165 cm čo je dosť!“ povedala urazene a ja som sa na nej musel smiať.

„Fajn, ako myslíš. A čo je potom 180 cm?“ opýtal som sa s nadvihnutým obočím.

„Nemôžem za to...že si taký veľký! Normálni ľudia maju toľko centimetrov ako ja.“ Hovorila tvrdohlavo.

„Akože chceš povedať, že nie som normálny?“ zatváril som sa urazene teraz ja.

„Ukončime túto debatu.“ Povedala a pustila moju ruku, aby sa znova mohla pustiť do jedenia.

„Aby si vedela, som urazený. Myslíš si že som...nenormálny.“ povedal som nahnevane, ale v skutočnosti som sa vôbec nehneval. Skôr mi to prišlo všetko vtipné.

„Harry, ja by som mala byť urazená. Povedal si mi, že som krpec!“ Zvýšila hlas a ostatní v reštaurácií sa na nás pozreli. Trochu som sa zasmial, pretože sme tu boli stredobodom pozornosti.

„Pozri...protiklady sa jednoducho priťahujú.“ Nahodil som žiarivý úsmev a ona nado mnou pokrútila hlavou a zasmiala sa.

„Inak...aj ja ťa ľúbim.“ Povedala a mňa zahrialo pri srdci. Zbožňujem toto dievča.

*********

„Myslíš, že majú tieto výťahy kamery?“ rozhliadal som sa po výťahu, ako sme sa viezli hore do nášho apartmánu.

„Myslím, že hej.“ Povedala Sam a unavene sa oprela o stenu výťahu.

„Ale, o to by to bolo vzrušujúcejšie nie?“ nahodil som úsmev, na ktorý sa poddá každá. Teda až na Sam.

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Where stories live. Discover now