Jazykom mi prechádzal po perách a žiadostivo si pýtal vstup dnu. Chvíľku som sa držala, ale potom som mierne pery pootvorila a on to hneď využil. Ako sa jeho jazyk dotkol toho môjho, akoby vo mne vybuchol ohňostroj. Jeho ruky som ucítila na mojich bokoch a tým si ma k nemu tlačil viac. Dovolila som mu to. Sama som strašne túžila po jeho bozkoch a v duchu som si nadávala, že som vôbec dovolila, aby sa ma dotkol. moje ruky som ešte stále mala na jeho krku a jemne som ho ťahala za vlasy na zátylku.
„Sam.“ Vzdychol, keď som mu jeme zahryzla do pery. Po tele mi nabehli milióny zimomriavok z toho, ako vyslovil moje meno.
„Počkaj Harry..to nepôjde.“ Náhle som sa odtiahla. Ona sa na mňa nechápavo pozrel a zrýchlene dýchal. Ja som na tom nebola inak. „Toto nie je správne.“ Povedala som a v duchi som sa prefackávala. Takúto hovadinu som povedala. Aj keď to bola z časti pravda.
„Je to tá najsprávnejšia vec.“ Vydýchol a znova sa nahol k mojim perám a prilepil sa na ne. Jemne mi hrýzol dolnú peru.
„Čo ak nás niekto uvidí? Nie Harry... prepáč.“ Povedala som a postavila som sa. „musím...musím si odskočiť.“ Povedala som a šla som k veckám. Ešte som za sebou počula, ako na mňa kričal, ale neotáčala som sa. Ako som prechádzala cez uličku, ktorá viedla k záchodom som sa zarazila. Ja...som nemala slov. čo som to videla...by ma ani vo sne nenapadlo.
„Niall?“ skríkla som. Neveriaco som sa pozerala na to, ako sa tam Niall bozkával s Tess.
„Sam?“ povedal šokovane a odtiahol sa od nej.
„Čo...ma toto...znamenať?“ povedala som a zrýchlene som dýchala.
„Sam, ja ti to vysvetlím.“ Povedala Tess.
„To sa mi snáď len zdá.“ Pokrútila som hlavou. „Kolko ste už spolu?“
„Dva týždne.“ Povedal potichu Niall.
„výborne Niall... a ja som si myslela, že si hovoríme všetko. A to ešte s mojou najlepšou kamarátkou. Ďakujem.“ Povedala som a otočila som sa na odchod. V hlave som si nadávala, že som to vôbec povedala. Veď ja som pred chvíľkou robila to isté!
„Prestaň s tým Samantha! Ty máš o tomto čo hovoriť! Videli sme ťa so Stylesom!“ zakričal na mňa Niall a ja som zastala. Zamrzla som uprostred pohybu.
„Ja s ním nič nemám.“ Zavrčala som ale neotočila som sa k nemu.
„Naozaj. Podľa toho, ako ste sa horlivo bozkávali to tak nevypadalo.“ Otočila som sa k nemu a on si založil ruky na prsiach.
„Ty si tu bozkával moju najlepšiu kamarátku!“ vykríkla som na neho.
„A ty si bozkávala môjho najlepšieho kamaráta!“ vrátil mi.
„Takže si nemáme čo vyčítať. Skončila som s vami!“ povedala som a na oboch som sa zamračila.
„Nápodobne.“ Vykríkol na mňa Niall. Do očí sa mi nahrnuli slzy a ja som rýchlo z tadiaľ odišla. Pohádala som sa s mojim bratom, na svadbe nášho brata, kvôli Tess a Harrymu. Výborne. Toto som potrebovala. V očiach má pálili slzy no snažila som sa neplakať. S Niallom sme sa nikdy takto nehádali. Nikdy. No bola som naňho naštvaná. Nechcem, aby spolu niečo mali. Ani neviem prečo ale...nechcem!
S povzdychom som šla ku stolu, kde sedela mama s ockom aj s Gregom a Denis. Prisadla som si k nim a pridala som sa do debaty. Denis mi hovorila, že ako som pekne spievala a že nám to s Harrym úžasne pristalo. Prevrátila som nad tým očami. Pomaly som pila šampanské a počúvala ich rozhovor. Dnes som výnimočne pila IBA to šampanské. Toto bol veľký deň môjho brata a ja som sa nechcela opiť a na ďalší deň si ho nepamätať.
„Môžeme sa porozprávať?“ počula som za sebou hlas. Bez pochyby to bol Harold. Otočila som sa k nemu. Chcela som niečo namietnuť, no predbehla ma mama.
„Len kludne choď Sam... Nevadí nám to.“ Povedala a usmiala sa na Stylesa. Zavrela som oči a zhlboka som sa nadýchla. Ďakujem mami. Postavila som sa a pozrela som na Harolda. Jemu na tvári svietil víťazoslávny úsmev. Iba som sa naňho zamračila a kráčala som k východu. Keď sa chce rozprávať, vonku je väčší klud.
„Tak...o čom sa chceš baviť?“ povedala som ľahostajne, ako som vyšla von, no to som už bola natisnutá na stene budovy a Harryho pery na tých mojich. Prekvapene som tam stála neschopná pohybu. Odtiahol sa od mojich pier a usmial sa na mňa.
„O nás.“ Ešte stále bol moc blízko.
„Žiadne...žiadne o nás nie je Harry... To-to čo sa tam stalo...sa nestalo jasné?“ povedala som a bola som celá v rozpakoch. Je to tu zase. Zase sa mi trasú kolená a som z neho úplne vedľa.
„Nehraj sa na nedostupnú Horanová.“ Zaškeril sa. „Viem že ma chceš.“ Povedal túžobne a prstom mi prešiel po perách. Fascinovane som ho sledovala. Ako mi niekto môže takto poblázniť hlavu?
„Nechcem.“ Zavrčala som. Zasmial sa a jeho ruky som ucítila na mojom zadku.
„Si tá najkrajšia žena akú som videl.“ Povedal vážne a nosom sa obtrel o moju sánku. Mala som zatvorené oči a zhlboka som dýchala. „A nádherne voniaš.“ Usmial sa.
„Myslíš, že ma komplimentmi dostaneš?“ povedala som nepriateľsky.
„Dúfal som. Na ostatné to zaberá.“ Frajersky sa uškrnul. Dával mi tým tak najavo, že ich predo mnou mal už mnoho alebo čo?
„Ale ja nie som ako ostatné.“ Hľadela som mu pevne do očí.
„To už som zistil. Keď si ma odmietla prvý krát.“ Slabo sa usmial.
„tak by si mi mohol dať pokoj. Keď...keď už vieš...že o teba nemám záujem.“ Povedala som a snažila som sa nejako ukludniť moje splašené srdce.
„Prečo sa tomu brániš Sam..čo..čo ťa drží byť...so mnou?“ opýtal sa a pozrel mi do očí.
„Ja..ja neviem.“ Povedala som popravde. Nevedela som, prečo ho od seba odháňa. Asi...som sa bála... ani neviem čoho.
„Prosím..skúsme to.“ Povedal to tak...tak..ani neviem ako to povedať. Doslova ma prosil.
„Bojím sa.“ Povedala som a sklonila som hlavu.
„Čoho?“ opýtal sa a ja som jeho prsty ucítila na mojej brade, ktorými mi zodvihol hlavu do úrovne, aby som sa naňho dívala.
„Asi toho čo povedia ostatní.“
„O to sa nezaujímaj zlato okey?“ usmial sa na mňa. Chabo som mu úsmev opätovala. „Sam... budeš moje dievča?“ opýtal sa a ja som zaváhala. Naliehavo sa na mňa pozeral.
„Dobre Harry...budem tvoje dievča.“ Povedala som a jemu sa na tvári rozlial široký úsmev. Následne na to sa prisal na moje pery...
Nováááááá :D No čo ste spokojné? :D ja...no ani moc nie ešte som nechcela aby spolu boli ale čo už... :D Veď nič netrvá večne nie :D ani ony spolu nebudú stále :333 ale to je na potom :d nič som nenapísala ok? :D :D
Prosím VOTE a KOMENTÁRE!! )veľa komentárov ;)) :D)
ESTÁS LEYENDO
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
FanficNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710