43. časť ...Peklo na zemi...

7.4K 316 6
                                    

„Čože?“ povedala jedna z nich a ja som radšej sklonila hlavu. Už som sa nechcela pozerať na ich nenávistné pohľady. Ničilo ma to. Veď takto sa na mňa ešte nikto nepozeral!

„Nie je to Niallova sestra?“ povedala druhá.

„Áno je to ona. A bol by som rád, keby ste ju rešpektovali.“ Povedal Harry a ťahal ma od nich preč. Zahrialo ma pri srdci, čo Harry povedal. Bola som rada, že si ma pred nimi zastal.

„U mňa si skončil Harry!“ kričali na nás. „Takto hlboko si klesol? Že sa zahrávaš s takou chuderou?“ stále nás bombardovali výkrikmi a mne začalo búšiť rýchlo srdce. Harry ma ťahal za ruku späť do hotela ale tie baby šli za nami. Videla som, ako Harry zatínal päste a ako sa mu napla sánka. Nepozeral na mňa, hĺadel pred seba a mračil sa. Už sme konečne vošli do výťahu.

„Zdochni suka!“ zakričala jedna, ešte predtým, ako sa dvere zavreli. Zostala som šokovane hľadeť pred seba. Čo...čo to povedala? Nahrnusli sa mi slzy do očí a pustila som Harryho ruku. Stále som nejako nemohla spracovať tie dve slová. Zdochni suka! Ešte sa to len dozvedeli a už chcú moju smrť!

„Zlato..“ povedal Harry, no ja som naňho nereagovala. Stále som hľadela pred seba. Ani som si to neuvedomila a teplá slza sa zviezla po mojej tvári. „Nie, nie, nie... láska neplač prosím.“ Harry si ma otočil k sebe a tuho ma objal. „Nemôžeš si to všímať. Oni to časom pochopia uvidíš.“ Hovoril, no ja som mu neverila. Po tomto výstupe som neverila, že by ma niekto z jeho fanúšičiek mohol mať rád.  Harry ma silno stískal a hladil ma po chrbte. Rýchlo som si zotrela stále stekajúce slzy, keď výťah zastal. Odtiahla som sa od Harryho a vystúpila som. Vošla som do nášho apartmánu a zamierila som rovno do kúpeľne.

„Sam.“ Zastavil ma Harry tým, že ma chytil za ruku.

„Idem si dať sprchu.“ Povedala som a hľadela som mu do očí.

„Nie, poď sem.“ Potiahol ma za ruku a schoval ma do svojho náručia. Prívýtala som to. Potrebovala som od neho jeho láskave objatie, ktoré som milovala a v ktorom som sa cítila v bezpečí. Objala som ho okolo pása a hlavu som zaborila do jeho hrude posiatú tetovaniami. „Ľúbim ťa a nikto to nezmení.“ Šepol mi do vlasou. Slabo som sa usmiala a ešte viac som sa naňho natisla.

„Ja sa bojím Harry.“  Vypustila som zo eňseba a čakala som na jeho reakciu. Uvoľnil objatie a odtiahol sa odo mňa. Znova som sa cítila tak divne. Chytil ma za bradu tak, aby som sa mu pozerala do očí.

„Nedovolím nikomu aby ti ublížim. Zapamätaj si to! Nikomu.“ Pokrútil hlavou a mne sa znova nahrnuli slzy do očí. Rýchlo som ho objala aby ich nevidel.

„Harry?“ šepla som mu do hrude.

„Hmm?“ opýtal sa a pevnejšie ma stisol.

„Dáš mi pusu?“ opýtala som sa potichu. Odtiahol sa odo mňa a usmial sa na mňa. Chytil mi tvár do dlaní a pomaly spojil naše pery. Hneď som sa cítila lepšie.

**************

„Sam? Ste v poriadku?“ ozval sa v mobile Niall. Prešiel deň, a my sme stále zavretý iba v hoteli.

„Ano...prečo?“ opýtala som sa a Harry sa na mňa spytavo pozrel.

„Na internete sú fotky, že je kopu fanúšičiek a novinárou pred vašim hotelom, už sa aj šíri, že ste s Harrym spolu.“ Povedal a ja som si povzdychla. Postavila som sa a prešla som k oknu. Odostrela som opatrne záves a pod hotelom bolo kopu ľudí.

„To už vieme.“ Povedala som a pozrela som sa na Harryho, ktorý sa potavil a prišiel ku mne. Dala som to na reproduktor, aby to počul aj Harry.

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang