Na začiatok. Baby, Im really, really sad!! :((( -.- Toľko málo komentárov som nečakala :( to chcem od vás tak veľa? Mňa strašne zaujíma váš názor na toto všetko :/ potom ma to ani nebaví písať :// ale nevadí. Ja som s toutou časťou nad mieru spokojná :DDD uvidíme, ako vy! :) HOPE YOU LIKE IT! :)))
Zarazene som sa naňho pozrela. To nechce aby som ho vyrušovala alebo čo? S nechapavím výrazom sa odplávala ku ostatným. Po chvíli prišiel Harry znova do vody.
„Kto to bol?“ opýtala som sa ho.
„nikto dôležitý.“ Povedal a nepozeral sa na mňa. Zamračila som sa.
„A kto je ten –nikto dôležitý-?“ nadvihla som obočie.
„Sam, povedal som že nikto, tak neviem prečo to rozoberáš. Neobťažuj sa tým.“ Povedal a ja som naňho prekvapene pozrela.
„Fajn.“ Povedala som a odplávala som pri breh.
„no tak Sam.. kam ideš?“ povedal Harry trochu naštvane.
„Je mi zima.“ Odsekla som a šla som dnu. Vadilo mi to. Čo ak si s niekým tajne dopisuje a volá. S nejakou babou. Áno, žiarlila som. Ale kto by nežiarlil že? Neviem ako by sa správal on. Teda viem. Poriadne by vyvádzal. Veď on žiarli Roberta Pattinsona alias Edward Cullen- keď pozerám Twilight a roztápam sa nad ním. Minule mi to vypol! Trochu naštvaným krokom som šla dom mojej izby. Máme stále oddelené izby, ale väčšinou chodí Harry ku mne a niekedy ja k nemu. Šla som do kúpeľne, kde som zo seba zhodila mokré veci, osušila som sa a obliekla som sa do suchého. Vlasy som si zabalila do turbánu a vyšla som von. Moje kroky smerovali dole do kuchyne.
„Hneváš sa?“ počula som za sebou hlas a potom som videla Harryho, iba v teplákoch a uterákom si sušil vlasy. Vyzeral tak neskutočne...sexy! panebože!
„Mala by som?“ povedala som s nezáujmom a prešla som ku chladničke z kadiaľ som vybrala pomarančový džús. Naliala som si ho do pohára a začala piť. Uvedomila som si, že stále predo mnou stojí polonahý Harry a čumí na mňa. „Čo je?“ opýtala som sa.
„Hneváš sa.“ Povedal a stále na mňa hladel. Pretočila som očami a odišla som z kuchyne. Cestou som si vlasy uvoľnila z uteráka a nechala som si ich ešte mokré padať na chrbát. „neignoruj ma Samantha!“ počula som za sebou jeho hlas a vedela som, že ma následuje. Iba som pokrútila hlavou a šla som hore schodmi. „Myslým to vážne Horanová. Lebo ma naštveš!“ stále šiel za mnou. Prešla som do svojej izby a zabuchla som za sebou dvere. Rovno jemu pred nosom. Muhahaha! Uterák som prehodila cez stoličku a sadla som si na posteľ spolu s notebookom. Po chvíľke sa prudko otvorili dvere a v nich stál Harry.
„Fajn! Volala mi Rose! Si spokojná.“ Rozhodil rukami a zatvoril dvere. Pohľad som odtrhla od počítača a pozrela na Harryho.
„Aha.. Dohodli ste si schôdzku?“ nadvihla som obočie. Nahodil poker face a nič nehovoril. Pokrútila som hlavou a zasmiala som sa. Potom som sa znova začala venovať notebooku.
„Prečo by som si s ňou mal akože dohovárať schôdzku?“ povedal po chvíľke ticha. Hodil sa za mnou na posteľ a asi ho vôbec netrápilo, že som sa z nej skoro zrútila.
„Čo ja viem. Veď Rose je veľmi pekná. A počula som, že si bol vždy na blondínky.“ Hovorila som to s kludom ale vo mne to iba vrelo. Mala som nervy. Načo som to vôbec vyťahovala.
„Máš pravdu. Je to pekná baba.“ Povedal s úsmevom a sledoval môj výraz. Rýchlo som od neho odvrátila zrak.
„Aha.“ Povedala som potichu. Zasmial sa a ja som naňho nechápavo pozrela. Čo tu je teraz smiešne?
YOU ARE READING
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
FanfictionNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710