„Všetci ma nenávidia! Všetci. Všade kam idem som iba kurva a ty si sukničkár. Robia z nás to čo nie sme a ubližujú nám! Iba za to, že som ťa ľúbila!“ teraz som sa už triasla celá... a moje srdce? To už asi ani nemám.
„Ľúbila?“ vykríkol zúfalo. Ruky som zatínala do pestí a zhlboka som dýchala.
„Harry ja...už ťa neľúbim.“ Vypustila som z mojich úst najväčšiu lož v mojom živote, no Harry tomu zrejme uveril...
„Čo?“ vyslovil takmer nečujne. Tak strašne ma bolel pohľad naňho a tak isto aj slová, ktoré som vyslovila. Taká blbosť.
„A-ako to, že ma už neľúbiš?“ povedal a znova sa mu slzy roztiekli po tvári. Chcem zomrieť za to čo robím.
„Harry, mám ťa rada ale...už to nie je také, aké to bolo na začiatku. Všetko sa zmenilo a...“
„Vypadni.“ Zavrčal na mňa a ja som sa v momente zastavila. Nikdy by som nechcela, aby mi to povedal. Ale teraz osm bola rada. Nechcela som sa mu už ďalej dívať do tej utrápenej tváre. Moje vnútro to drtilo stále viac a viac.
„Vypadni!“ tentokrát zvrieskol a rukami si vošiel do vlasou, ktore si ťahal a plakal. Panebože Samantha, čo si to spravila. Vykročila som ku dverám, no zastavil ma jeho hlas.
„Nie..Sam nechoď...J-ja pôjdem.“ Povedal trasľavým hlasom. Otočila som sa k nemu. Jeho brada sa triasla a vlasy mu stáli na všetky strany z toho, ako sa za ne ťahal. Rýchlo okolo mňa prešiel a tresol dverami. Okamžite som k nim pribehla a zamkla. A vtedy som to všetko spustila. Moje slzy už nemali žiadnu zábranu a vzliky tak isto. Zošuchla som sa po dverách na zem a hlavu som si schovala medzi kolená. Prečo to musí byť tak ťažké? Prečo sa nemožeme jednoducho rozísť a ja odídem? Nechcem ho milovať tak, ako ho milujem. Tá bolesť je tak neznesiteľná. Ešte dnes večer mi má letieť lietadlo. Chcela som...sa s ním rozísť zajtra a potom odísť, ale on ma k tomu donútil. Prečo sa chcel do pekla rozprávať. Ešte aspoň jeden deň mohol žiť v tom, že ho milujem. No teraz si to nemyslí. Verí mojim klamstvám. Verí všetkému, čo som povedala. Moje slzy stále stekali po mojej tvári a nechceli prestať.
Roztrasene som sa zodvihla zo zeme a prešla som ku skrini, z kadiaľ som si vytiahla kufre. Nahádzala som tam všetky moje veci a do ruksaku som si nabalila iba potrebné veci na dnešný let. Nemôžem tu už zostať.
Strhla som sa, keď som počula klopanie na dvere. Neodpovedala som a ďalej som si dávala veci do kufra. „Sam, to sme my...El a Dan. Otvor prosím ťa.“ Hovorili. Roztrasenými rukami som si zotrela slzy z tváre a pomaly som prešla ku dverám, ktoré som odomkla.
„Sam.“ Vydýchla El a hneď ma objala. Z druhej strany ma objala aj Danielle. Znovu som sa rozplakala a pevne ich stískala. Jedna z nich zavrela dvere.
„Harry vyvádzal. Niekam šiel a Niall s Tess a Liamom šli za ním. Chceš nám o tom porozprávať?“ potichu sa mi prihovorila Danielle.
„Povedala som, že ho už neľúbim.“ Vzlykla som. Baby sa na mňa so smútkom v očiach pozreli.
„A on tomu uveril, však?“ vyriekla El. sadla som si na posteľ a zchovala som hlavu do dlaní.
„Prečo si mu nepovedala pravdu?“ pohľadila ma po vlasoch Dan.
„Nemôžem. Viem, že by hneď šiel za Paulom a to by nebolo dobré. Mohol by ohroziť skupinu. Vlastne ja ju môžem ohroziť.“ Povedala som a roztrasene som si rukou prešla po vlasoch.
„Sam ja neviem...podľa mňa by si mala...“
„Nie, nemala. A vy mu to tiež nepoviete jasné?! Sľúbte mi to.“ Prosebne som sa na ne pozrela. Pochybovačne na mňa pozerali, no nakoniec prikývli.
YOU ARE READING
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
FanfictionNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710