24. časť Why?

8.8K 384 13
                                    

Sam

Nechápavo som sa naňho pozerala. Tak on si len tak vbehne do mojej izby, ani nezaklope a vrčí tu na mňa jak debil. „Akože... Tie dvere sú tam na to, aby sa na ne klopalo!“ povedala som s nadvihnutým obočím.

„Fajn, o tomto sa môžeme baviť neskôr. Teraz mi odpovedz na moju otázku.“ Zavrel dvere a podišiel ku mne pár krokov bližšie.

„Neviem čo tu splietaš! A teraz vypadni!“ postavila som sa.

„Veľmi dobre vieš, o čom hovorím Samantha!“ zamračil sa a už sme boli od seba iba pár centimetrov.

„No tak to teda neviem! Styles hovorím ti to posledný krát...VYPADNI!“ povedala som pomedzi zuby. Bola som naňho naštvaná! A to poriadne. Čo si to vôbec dovoľuje.

„A ja ti posledný krát hovorím, že mi máš povedať pravdu!“ svojimi očami pol pevne zahľadený do tých mojich a jeho výraz tváre bol zamračený.

„Daj sa liečiť prosím ťa.“ Odvŕkla som a otočila som sa mu chrbtom. Začala som sa prechádzať po izbe.

„To...čo si mi tam vonku hovorila, že ťa chcem iba dostať...ja..neviem ako si na to prišla.b veď sme sa normálne bavili... a potom prišla Danielle a už si bola zrazu iná. A ja chcem iba vedieť, čo ti povedala Sam. Iba to. A dám ti pokoj.“ Povedal už kľudnejšie. Stále som mu bola otočená chrbtom. Jeho slová ma zaujali. Premýšľala som. Povedal, že mi dá pokoj. A ja...asi chcem od neho pokoj. Do pekla veď ja sama neviem!

„Povedal si, že mi dáš pokoj?“ otočila som sa k nemu. V jeho očiach som zazrela také divné preblisnutie. Sklopil zrak a mierne sa zamračil.

„Hej...tak povieš mi to?“  povedal potichu. Chvíľku som tam len stála a pozerala som naňho. Akoby ľutoval, čo práve povedal. Áno, ľutuje, že mu nevleziem do postele! Bože...on je naivný.

„Fajn...tak mi povedala pravdu. Presne ako to je!“ povedala som jednoducho a prekrížila som si ruky na prsiach.

„Ešte stále si mi nepovedala, čo ti povedala. Presne.“ Znova ku mne pristúpil.

„Všetko to na mňa hráš...aby...aby si mohol dokončiť, čo si začal..aby si ma dostal.“ Povedala som so zaťatými zubami.

Pozrel sa na mňa takým pohľadom, že ma to až zabolelo. „A...ty jej veríš?“ opýtal sa a stiahol obočie k sebe.

„Áno.“  Povedala a zhlboka som sa nadýchla a vydýchla.

Pozeral sa na mňa. Nekonečne dlho. Iba mi hľadel do tváre a na tvári mal utrápeny výraz. „Tak...sa asi nemáme o čom baviť.“ Povedal a odvrátil zrak. Očami som behala po jeho tvári a zisťovala som, že to ako som ho nazývala na začiatku, že ma jebakovy ksicht nie je vôbec pravda. Práve naopak. Jeho kontúry tváre boli....krásne.

Otočil sa a kráčal ku dverám. Pomaly ich otvoril a vyšiel von. No na prahu dverí sa zastavil. „Len by si mala vedieť, že to čo Dan vraví nie je pravda...ja som ťa mal skutočne rád.“ Akoto hovoril, nepozeral sa na mňa. Ja som tam iba s pootvorenou pusou stála a hľadela som na už zatvorené dvere. On ma mal rád. MAL? To znamená že už nie? Veď  sa mu ani nečudujem. Som krava. Pouvažuj nad sebou Samantha. Si odporná! So zlým pocitom som sa pobrala do kúpeľne, kde som na seba pustila prúd horúcej vody.

Harry

Takže si to naozaj myslí. Naozaj si myslí že ju chcem do postele. Prečo som sa ja debil o ňu vôbec snažil? Za nič to nemá. A dá na Danielle, ktorá o mne absolútne nič nevie! Možno trochu hej, ale o tom, čo cítim ku Sam netuší. Ja ju mám rád a ona to kazí. Zamieril som do svojej izby. Stal som uprostred nej a poobzeral sa dookola. Asi si dám sprchu. Vyzliekol som si tričko a nohavice a hodil som ich na posteľ. V boxerkách som prešiel do kúpeľne, kde som zo seba zhodil aj posledný kus oblečenia a vbehol som do sprchy. Najskôr som si na seba pustil studenú vodu. Potreboval som sa zobudiť z toho, čo sa stalo v jej izbe. Ako chce, aby som jej dal pokoj a ako som jej povedal že ju mam rás. Do pekla načo som jej to hovoril! Iba som sa strápnil. Určite ma zo mňa super zábavu. Naštvane som kohútik otočil na druhú stranu a na moje telo začala dopadať príjemne teplá voda. Uvolnil som všetky svaly a zaklonil som hlavu. Prečo to to dievča robí. Prečo?

Sam

Akurát som si obliekla pyžamo keď mi do izby vletela El. „Vieš o tom že nenávidím, keď niekto neklope?“ povedala som jej hneď z príchodu.

„Sorry.“ Usmiala sa na mňa a sadla si na moju posteľ.

„Čo potrebuješ?“ opýtala som sa jej a prisadla som si.

„No...ja.. prišla som sa len niečo spýtať.“ Povedala a svoj pohľad presunula na jej ruky, ktoré mala položené na stehnách.

„počúvam.“ Povzbudila som ju.

Venovala mi dlhý pohľad, z ktorého som nevedela vyčítať o čo sa jedná. No potom znova zrak sklopila. „nenávidíš Hazzu?“ povedala konečne a ja som sa na ňu prekvapene pozrela.

„Čo?“ zamračila som sa.

„Čo máš proti Harrymu?“ pozrela mi do očí.

„Čo tu splietaš El prosím ťa.“ Znervóznela som. To sa jej bol Styles sťažovať alebo čo?

„Ako nás Harry viezol domov, hovoril, aká si k nemu po rozhovore s Dan bola. A trápil sa. Naozaj sa trápil. Ten chlapec ťa ma naozaj rád Sam. Tak preto sa pýtam. Naozaj ho nemáš tak rada ako sa k nemu správaš?“ dokončila a ja som zostala poriadne zaskočená. Keď mi to hovorí El, tak to už je čo povedať. Iba som tam sedela a hľadela na ňu.

„Nemá ma rád.“ Povedala som nakoniec po dosť dlhej chvíli.

„Ale áno, má!“ povedala.

„Nie nemá! Prečo by ma mal rád, keď mi predtým nadával a bol ku mne odporný! Prečo by sa mal z ničoho nič len tak zmeniť?“ povedala som a ani som si neuvedomila, že sa mi oči naplnili slzami.

Chytila ma za ruku. „Sam, ty ho máš rada tiež.“ Usmiala sa na mňa.

„Nie nemám!“ zakrútila som hlavou a utrela som si slzu, ktorá mi aj po mojej veľkej snahe vypadla z oka.

„Ale áno máš...len si to nechceš priznať. Harry si to už priznal.“

„A čo mam ako teraz robiť?“ potiahla som nosom.

„Choď za ním.. určite sa trápi. Videla som ho, ako z tadiaľto odchádzal dosť sklesnutý.“

„Fajn.. ospravedlním sa mu.“ Povzdychla som si.

„Fajn.“ Povedala, postavila sa a natiahla ku mne ruky aby som sa postavila tiež. Neochotne som tak spravila.

„Ale, čo ak bude spať? Je už pól jedenástej.“ Povedala som, keď som pozrel na hodiny na mojej stene.

„Ver, že určite nespí. Je natoľko zabratý myšlienkami na teba že to určite nejde.“ Zasmiala sa.

„Prestaň El. a....čo Dan?“

„Ja to s ňou vybavím. Neboj, určite to pochopí.“ Vytiahla ma z izby von a šla dolu schodmi. Zostala som stáť na chodbe. Pomalými krokmi som smerovala k Harryho izbe. Nadýchla som sa a zaklopala....

:DDDDDDDDDDDDDDDDD Okey soráč... zase to skončilo napínavo :D Keď ja sa aj snažím neskončiť to tak ale to nejdééé :D Ok, ale sľubujem, že budúca neskončí napínavo ok? :D :D

Takže prosím ako vždy VEEEEEEEELAAAA komentárov a aj  VOTE! :))))

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Where stories live. Discover now