-Хрумна ми нещо!-провикна се Мейси.
-Какво?-попитах аз.
-Да си направим пижамено парти!-каза тя радостно.-Ще повикаме и момичетата!
Тя си взе телефона.
-Но не е ли късно?-попитах аз.
-Естествено че не!-каза тя и вече ги набра.
След като тя затвори телефона се обърна към мен.
-Ще дойдат,само дето Луси малко се дърпаше,но съм сигурна,че и тя ще дойде!-каза весело тя.
След няколко минути се звънна на вратата и Мейси изтича да отвори.Бяха момичетата.Тя им отвори и се качихме в нейната стая.
Цяла нощ си разказваме страшни истории,играхме на всякакви игри.
-Добре,Селина какво избираш истина или предизвикателство?-попита развълнувано Сабрина.
-Предизвикатилство.-каза тя.
-Добре..влез в басейна със дрехите!-каза Сабрина с дяволита усмивка.
Всички излязохме на двора и застанахме пред басейна.
-Скачай!-каза Сабрина.
-Скачай,скачай!-развикахме се ние.
-Ще ви го върна тъпкано!-извика Селина и скочи в басейна.
Решихме навън да се предизвикваме.
-Добре Луси ти си!-казах аз.
-Истина.
-Истина ли е,че си си падала по Дилън миналата година?-попитах я аз.
Дилън беше едно чернокосо и много умно момче,в което всички мислехме,че е влюбена,защото постоянно го гледаше.
-Аз...да харесвах го.-каза тя и сведе поглед.
-Добре Мейси ти си!-извика Селина.
-Предизвикателство!
-Добре...звънни на непознат номер и се дръж сякаш си пияна.
Тя взе телефона си и набра някакъв номер и включи на високоговорител.
Чу си някакъв мъжки глас и Мейси почна да се държи,като пияна.Ние едвам се сдържахми да не се размеем.
След като мъжът затвори с думите "Ти си луда,пълно хахо" и тем подобни ние се смяхме,като полудели.
- Луси ти си!-каза Мейси.
-Пак ли?-каза тя през смях.
-Предизвикателство!-каза тя решително.
-Обади се на Дилън и си оговорете среща!
-Какво?Не в никакъв случай!-съпротивляваше се Луси.
-Предизвикателството си е предизвикателство!-включих се и аз в разговора.
Луси взе телефона си и набра Дилън.
-Не забравяй да го включиш на високоговорител!-каза Мейси.
-Той няма да...-преди да отговори Луси Дилън вдигна.
-Ало?-каза Дилън.
-Ами...Дилън...аз...искам да те питам нещо!-каза Луси цялата почервенала.
-Какво има?-попита той,а ние се кискахме.
-Ами....били искал да излезеш с мен?-попита Луси,а цялото и лице стана чарвено като домат.
-Но среща ли ме каниш?-каза той с леко шеговит глас.
-Д-да....
-Добре тогава ще ти се обадя по-късно за да се разберем!-каза той и затвори.
-Как можахте да ме накарате да го направя!
-Стига Лу от доста време знаем,че изпитвате нещо помежду си,но и двамата сте срамежливи за да си го признаете!-каза Сабрина.
-Сам!-каза Луси и се обърна към мен.
-Истина.-отвърнах.
-Наистина ли не искаш да се ожениш за Майк?-попита Луси и всички замлъкнаха и ме погледнаха.
-Ами..аз..искам да се омъжа,но нито се познавам много добре,нито съм готова да се омъжа толкова рано.-казах с плах глас.
Качихме се в стаята на Мейси и гледахме страшни филми.Неусетно сме заспали.
На сутринта се събудих от звъненето на вратата.Станах и отидох до вратата,видях че Мейси слиза по стълбите.
-Очакваш ли някой?-я попитах.
-Не.-отговори ми тя.
Аз отворих леко вратата и видях Майк.
-Какво правиш тук?-ядосяно го попитах.
-Дойдох за теб!-ми отговори и той в същият тон.
Явно вчера го бях ядосала.
-Тръгваш си с мен!-каза той със заповеднически тон.
-Не ми говори така!-казах аз с нормален тон.
Той хвана ръката ми и ме дръпна.
-Чакай дрехите ми са вътре и съм по пижама.
-По-късно ще си ги вземеш!-каза той и ме дръпна навън.
Мейси веднага дойде при нас.
-Остави я!-извика тя.
Той не и обърна внимание.
-Спокойно Мейси.-опитах се да я успокоя.-Ще ти се обадя по-късно.
Тя ме погледна със съжаление,а аз и се усмихнах мило.
Майк отвори вратата на колата от моята страна и аз покорно влязох.
Той затвори вратата и отиде от другата страна на колата и влезе на шофьорското място.
Помахах на Мейси и и се усмихнах.
През целият път не си казахме нищо.
Нямах намерение да се извинявам нищо грешно не бях казала.
Когато стигнахме до нас аз излязох от колата и влязох бързо ядосана в къщи.
-Сам?Добре ли си?Защо си по пижама?-дойде майка ми до мен с купчина въпроси.
-Добре съм мамо.Защото някой не ме остави да се преоблека!-казах аз ядосано и погледнах Майк,който туко що влизаше.
Качих се ядосано по стълбите и влязох в стаята си.
Приготвих си някои дрехи и се съблякох останах само по бельо и вратата на стаята ми се отвори.Влезе Майк ядосан с бързи крачки към мен.
-Още един път така да тръгнеш без да ми кажеш къде отиваш....
-Какво?Какво ще стане!-казах му ядосано аз.
Двамата се гледахме в очите и никой не искаше да отстъпи.
-Защо не се разкараш и не отидеш отново да оправяш МОИТЕ ГРЕШКИ!-извиках му ядосано.
-Ти не ми оставяш друг избор аз исках да излезем и да се опознаем,но ти проваляш всичко!
-Щом като провалям всичко върви и се срещай с Джейд тя сигурно ще бъде идеално твое гадже!
-Може би ще го направя!
-Тогава хайде върви!
Отново се погледнахме ядосано в очите.Той излезе от стаята ми,а аз седях като препарирана и усещах как сълзите ми се спускат от очите ми.
Бързо легнах на леглото и притиснах лицето си към възглавницата за да не може никой да чуе сълзите ми.
YOU ARE READING
Принудена любов
RomanceЕдно момиче принудено да се омъжи за човек,който не понася и е принудена да живее с него.Тя преминава през най-различни трудности и разбира,че само това момче може да я разбере истински и да отвърне на чувствата й.