17. kapitola

4.3K 323 15
                                    

                                                         UPOZORNĚNÍ:  18+


Tiché šustění přikrývek se ozývalo jinak tichou ložnicí, jejíž atmosféru narušilo jen ono šustění povlečení a poté klasický velkoměstský ruch z venčí. A poté také tiché zvuky vlhkých hlubokých polibků a tření kůže o kůži.

Harry s menšími obtížemi vytáhl vlhký župan zpod Louisova těla a poté nechal mladšího, aby mu obmotal všechny své končetiny kolem těla a natiskl se na něho, aby mu nebyla zima. Bylo více než příjemné cítit to štíhlé, ale vypracované tělo na svém. Tiše vydechl a lehkým pohybem otřel svůj nahý klín o ten brunetův.

Louis mu tiše zasténal do rtů a silněji sevřel v dlaních kudrnaté prameny vlasů. Příjemný pocit mu rozechvíval celé tělo a posílal mu do mozku impulsy slasti. „Možná změním názor..." zasténal a zvrátil hlavu dozadu.

Starší muž nemeškal a ihned se přitiskl rty na nabídnuté hrdlo a následně na šíji. Přitom se rukama rozběhl po neklidném Louisově těle. „Na co?" zasmál se tiše a otřel se špičkou nosu pod Louiho uchem.

„Na to, že chci tohle pomalu," kousl se mladší do rtu a nechal ruce klesnout vedle hlavy, kde prudce stiskl v pěstích polštář.

„Jsi zraněný."

„To nevadí!"

Harry se tiše zasmál do pokožky na Louisově krku, než se přesunul níž, kde políbil a lehce stiskl zuby klíční kost. „Chci, aby sis to užil," polibky se přesunul na rychle se zvedající hrudník, kde rty krátce sevřel a podráždil bradavku, zatímco té druhé se věnoval jen prsty. „Aby si prosil o víc," zavrněl a polechtal nehty vystouplá žebra. „Aby ses pode mnou svíjel slastí," pomalu si polibky tvořil cestičku až na ploché břicho a poté na podbřišek. Tam se ve své cestě ale na chvíli zastavil a těsně u levé kyčle vytvořil Louisovi velmi dobře zřetelnou fialovou značku, až brunet párkrát zasykl bolestí. „Aby si na to nezapomněl. Nikdy!" stiskl dlaněmi štíhlé boky a pohladil napnutá stehna po jejich vnější straně. „Louisi..."

„Harry!" vykřikl brunet hlasitě a prohnul se slastí v zádech, když se jeho úd ocitl v horkém sevření Haroldových úst. Vzápětí ale skuhravě zasténal, když ho kudrnatý opět propustil a jen ho lehce rty dráždil.

Harold lehce políbil špičku žádostivě stojícího údu a zvedl k mladšímu muži své zelené oči. Poté se rukou s pobaveným úsměvem natáhl do nočního stolku, odkud vyndal lahvičku s lubrikantem a malý čtverečkový obal.

Brunet se na něho lehce zamračil a za šíji si ho přitáhl nahoru k sobě. „Opovaž se to protahovat!" zašeptal varovně, než se sám přitiskl na druhé rty.

Starší na to nic neřekl a jen poslepu nabral na dva prsty chladivý gel. Ten poté opatrně rozetřel v okolí brunetova vstupu do těla, načež dlouhými kostnatými prsty hladce a bez potíží vklouzl dovnitř. Mladý muž pod ním mu ihned zasténal do úst a sám se jeho prstům více vybídl, jak už byl zvyklí. Lehce jimi proto uvnitř začal pohybovat a roztahoval prostor pro svou vlastní chloubu, zatímco stále vášnivě, ale pomalu, líbal mladšího rty.

Nevěděl přesně, kdy se to přesně stalo, ale ta slabost pro Louise ho dělala čím dál více zranitelnějším a ohleduplnějším. Kdyby někdo zjistil, jak moc je tímhle mladým brunetem posedlý, okamžitě by toho využil, tím si byl jistý. Proto se to také snažil tajit. Přede všemi. Dokonce i před Louisem.

„To stačí," zamumlal mu chraptivě mladší do rtů a vytrhnul ho tak z hlubokého rozjímání. Musel se kousnout do rtu, aby nedal na svém obličeji nic znát.

For Blue Eyes || Larry Stylinson ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat