Louis ztěžka vydechl, když Harry už po čtvrté vyvrcholil v jeho těle a následně z něho vyklouzl. Musel mu ale dát za pravdu, že utahat ho dokázal prvotřídně. Sex s Harrym totiž nebyl procházka růžovou zahradou ale pěkná dřina. Kudrnatý totiž miloval, když byl Louis aktivní a ne jen ležící prkno a tak nebylo divu, když se jejich sex protáhl třeba i na tři hodiny, během níž změnili minimálně desetkrát polohu.
Brunet poté už jen matně vnímal, jak si Harry sundává použitý kondom a následně ho zauzlovaný hází do koše v rohu místnosti.
„Byl si skvělý jako vždycky, lištičko. Teď si odpočiň. V noci na tebe počkám," políbil Harold Louise do vlasů, a protože viděl, že už sotva vnímá, přetáhl přes jeho tělo peřinu. „Sladké sny."
Brunet jen něco zamručel a s přetočením na bok usnul.
***
Probudil se přesně v osm hodin večer, takže počítal, že spal těch šest hodin maximálně. To mu ale bohatě stačilo.
Se zaskučením se v posteli protáhl a až poté se pomalu posadil a následně stoupl. V páteři mi podivně zakřupalo.
Jen se tomu lehce zašklebil a rozešel se do koupelny, aby si dal jen rychlou sprchu. Ještě teď sám ze sebe cítil ten nesmazatelný pach sexu. Sám nesnášel, když hned poté usnul a nešel se hned osprchovat, ale s Harrym to nijak jinak ani nešlo.
Když se poté o pár minut později utíral ručníkem a hleděl na sebe do zrcadla, přemýšlel, jaké by to bylo, kdyby ho někdo na ulici poznal. I kdyby si jen myslel, že je dvojník a udělali by mu testy... Mohl by být poté volný. S otcem. Jediné, co mu teď zbývalo, bylo dívat se na otce v televizi. Jak promlouvá k lidem každý rok a nabádá je, aby na své děti dávali větší pozor. Jeho tvář také bylo rok co rok strhanější.
Stárnul. A stárnul mnohem rychleji, když u sebe neměl svého syna. A Louis to věděl.
Jemu samotnému se stýskalo, i když mu bylo jednadvacet. A proto také stále a znovu vymýšlel plány na útěk. Samostatné plány, kdy bude potrestaný v případě chycení jen on sám za svou vlastní hloupost. Tehdy se poučil dost. Nikdy se ale nepoučí z trestu od Harryho. Ať už mu totiž udělá cokoliv, on se nevzdá. Jednou se pryč dostane.
Mokrý ručník pověsil přes topení, aby co nejrychleji uschnul a poté vyšel z koupelny do nepříjemného chladu v ložnici.
Proto mu také netrvalo moc dlouho vybrat oblečení a následně se obléknout. Vše co měl na sobě, bylo jak jinak než v černé barvě, která nejlépe splývala s noční tmou. Ještě se natáhl pro černý úplný svetr, aby mu nebyla zima. Noci už začínaly být opravdu chladné.
Poté skříň zavřel a u dveří ven z bytu si nazul černé boty, ve kterých se mu nejlépe běhalo. Už se přece jenom párkrát stalo, že utíkat musel. A to rychle.
S tichým povzdechnutím se z tmavého bytu vytratil a po schodech seběhl o několik pater níž pro zbraň pro případ nouze, protože jen tak zabíjet neměl od Harolda povoleno. Jen když jemu samotnému půjde o život, jinak ne. Byly by z toho jinak velké problémy.
Pistol strčil za opasek, přes který poté přetáhl svetr a poté si ke kotníku pravé nohy připevnil malý nožík. Ten se hodil prakticky na všechno.
„Wille?" Srdce mu v hrudi lehce poskočilo od leknutí, jinak na sobě nic znát nedal. Harold ho tady taky něco naučil za ty roky, když už ho tu věznil a udělal z něho mrtvého.
„Hm?" zamručel neochotně a upravil si konec džínů, aby nebyla zbraň vidět.
„Šéf ti vzkazuje, ať ti to moc dlouho netrvá. Potřebuje informace a poté prý má ještě nějaké plány s tebou," uchechtl se mužský hlas za ním, který Louis moc dobře také znal. Patřil totiž Derekovi, největšímu děvkařovi z bandy. Několikrát to i zkoušel na Louise. Nikdy neuspěl, ale stejně ho to neodradilo.
Louis se s kamenným výrazem otočil a rozešel se ke dveřím, ve kterých stál ten idiot. „Tak mu vyřiď, ať si nechá zajít chutě," zavrčel, když procházel kolem něho.
Vypočítává ruka se mu ale obmotala kolem pasu a přitáhla si ho těsně na tělo svého majitele. „A co za to, že to vyřídím?" povytáhl Derek obočí a ušklíbal se u toho.
Louis se štítivě otřásl. Ten chlap byl tak nechutný, až mu z toho bylo na zvracení. „Co takhle to, že tě neprásknu Haroldovi, hm? Víš přece, jak nesnáší, když se mě kdokoliv jiný dotýká..."
Dlaně, které ho držely za boky, z něho rychle sklouzly. „Ty fakt umíš využívat svého postavení, Wille. Můj názor se ale nikdy nezmění. Tebe mít v posteli by byla trofej všeho," zavrněl Derek, ale už se o nic nepokoušel.
Louis od něho odstoupil. „To bych radši políbil mrtvolu, než vlézt s tebou do postele. Seš nechutný," řekl mu naprosto vážně a s potěšením se díval, jak Derekovi ztvrdly rysy ve tváři. Poté už se jen otočil a rozešel se konečně pryč z jeho dosahu.
Měl jediné štěstí, že Harold byl alespoň sexy a ne něco jako Derek. By zvracel asi po každém polibku. A že vlastně bylo Harrymu skoro o devět let více než jemu, to mu také nepřekáželo. Harry na to totiž ani nevypadal.
Prudce zavrtěl hlavou, aby ty představy zahnal někam pryč a začal se soustředit na svůj úkol.
Musel se dostat na druhý konec města, kde měl Drápek doupě. A nejlépe na nějakou střechu, aby se rozhlédl a zvážil, kde by se nejlépe dalo poslouchat. Nějaké otevřené okno by bylo fajn. Pochyboval ale, že na to zrovna dnes bude mít štěstí.
Potkat totiž v jeden den Zayna a Dereka nevěstilo nic dobrého. Plus když s ním měl Harry ještě nějaké plány. Krásný to den. Opravdu krásné výročí šestileté smrti. Ani ho v tu chvíli ale moc nemrzelo, že se nedíval na přímý přenos otcovy promluvy. Podívá se později. Byl by akorát rozhozený.
S tou myšlenkou poté zmizel v černé chladnější noci.
____________________
Ahoj. :)
Potřebovala jsem zlepšit a trošku vybít náladu, takže díl je tady. Snad se líbil. :)
Za větší počet ohlasů jsem ochotna sesmolit další díl do víkendu. ;)
PisálekMaty
ČTEŠ
For Blue Eyes || Larry Stylinson ✓
FanfictionKdyž se Louis narodil, jeho matka zemřela. Zůstal mu tedy jen otec, který byl tou dobou celkem významným politikem a tak nebylo divu, že když bylo Louimu patnáct, jeho otec se stal prezidentem. A Louis dostal to, co chtěla většina dětí v jeho věku...