Dean dělá další krok vpřed. Později všichni hrají 'Samonopoly.'
Poprvé po několika měsících Dean konečně dosáhl klidného spánku. Před několika dny Bobby požádal blízkou přítelkyni, bílou čarodějku, o speciální lapač snů.
Sam se zdráhal požádat někoho takového o pomoc pro svého bratra, ale Bobby ho ujistil, že by ji klidně svěřil svůj život a odpřisáhl, že je to jediná čarodějnice, které i ostatní lovci věří. Sam nakonec souhlasil a nechal ho, aby se jí Bobby zeptal.
Poté, co ho od ní dostal, Bobby strávil dva dny přidáváním dalších kouzel, formulí a pentagramů. Ďáblova past a 'Chrání ty, jenž spí níže' tam bylo vyšito v latině. Missouri jim dala sošku stříbrného anděla, uvnitř kterého bylo speciální kouzlo a kterého také Bobby připevnil k lapači snů.
Nebyl si jist, zdali všechno toto je potřeba, ale nehodlal z výčtu odstranit jedinou věc pro případ, že by to mohla být zrovna ta, která udrží Deana bez nočních můr.
Bylo poledne a Dean ještě spal. Sam měl starosti a neustále se díval na hodinky. „Je čas oběda. Půjdu ho vzbudit."
„Same..."
„Musí jíst. Nemůžeme ho nechat, aby se vrátil tam, kde už jednou byl."
„Dej mu další hodinu. Potřebuje tolik spánku, kolik jen může dostat. Je to poprvý po měsících, kdy je schopnej klidně spát, aniž by byl ve snech mučen. Je vyčerpaný, Same."
„Máš pravdu. Jen jsem si nikdy neuvědomil, jaká je tu bez něj nuda."
„Já vím. Je tu takový ticho."
„Dean má nejlepší nápady, když přijde na zahnání nudy. Pořád si pamatuju ty deskový hry, který vyrobil, když jsme byli děti. Bylo to něco jako hadi a žebříky, ale místo žebříků tam byla Impala a silnice, která tě vyvezla vzhůru a místo hadů pie, který tě trefil a srazil z jablečný stezky. Dokonce z lepenky vyřezal malé figurky nás dvou, a když jsme dosáhli cíle, čekala nás tam další v podobě táty. Hru nazval „Impiela."
Bobby se zasmál. „Připomíná mi to dobu, kdy si zlomil nohu a šest žeber a zatímco tys byl na koleji, on bydlel se mnou. Vytvořil monopoly s názvem „Samonopoly."
„Pojmenoval je po mně?"
„Jo. Vyrobil z roztaveného stříbra Impalu, brokovnici, pie, pivní lahev a kulku. Vyjel si na lov, vlastnil motely a obchody se zbraněma, kde sis mohl koupit různé druhy. Získával si peníze z kořisti, z prodeje zbraní a z motelů, kde jsi účtoval ostatním za ubytování. Každá polapená nestvůra měla svou cenu a mohla být zabita jen určitou zbraní. Záleželo na tom, jakou kartu sis vytáhl. Dokonce ty zbraně sám vyrobil – taky ze stříbra. Když si šel do vězení, další hráč tě z něj mohl vysvobodit. Myslím, že tohle byl jeho způsob, jak být stále na lovu, i když byl zraněný. Hra je pořád v kovový krabici na půdě."
„Skvělý. Pak si ji můžeme zahrát."
***
O hodinu později Sam vstoupil do ložnice a musel se usmát, když viděl Deana, jak leží na břiše, s hlavou otočenou do leva, paže a nohy roztažené přes celou postel.
Sam se k němu posadil a sledoval, jak spí. Tohle bylo pravděpodobně hodně divné, ale jeho těšil ten bratrův nepatrný úsměv na klidné tváři, namísto mračící se grimasy.
Po několika minutách se Sam rozhodl, dát mu ještě hodinu.
Když opouštěl místnost, naposledy se po něm ohlédl a nechal ho odpočívat.
ČTEŠ
Nenecháš mne padnout
FanfictionS2. Je to pět měsíců, co otec zemřel a Dean se od té doby sotva dotkl jídla. V důsledku toho, v závěru lovu, zkolabuje. Sam s Bobbym si konečně uvědomí, jak moc po Johnově smrti Dean bojuje sám se sebou a snaží se mu pomoci. x x x x x x Děkuji 6Dark...