Dean a Bobby rybaří.
BUM!
Dean se díky tomu zvuku zprudka vzbudil, oči doširoka otevřené. Chystal se ihned sáhnout pod polštář, ale uvolnil se, když zaznamenal komentující Samův hlas. „Oops."
Povzdechl si a zkontroloval hodiny na nočním stolku. Bylo skoro sedm. Zamračil se a rozhlédl se po místnosti, hledajíc bratra. Ale pak si vzpomněl, že jsou ubytováni v chatě a mají samostatné pokoje.
Zaslechl dva mužské hlasy z přízemí, které mu indikovaly, že zbytek už je vzhůru a potlouká se kolem. Odhodil přikrývku, pomalu vylezl z postele a odešel do velké koupelny.
Poté, co skončil, se vrátil do ložnice a rozklepán zimou si oblékl Samovu mikinu, aby se zahřál.
Sam, slyše někoho vstoupit do kuchyně se otočil, aby svého bratra, mnoucího si ospale oči, pozdravil. Deanovy vlasy trčely do všech směrů, takže vypadal jak rozespalé dítě, zejména proto, že byl pohlcen Samovou mikinou, která na něm visela jak stan na ramínku. „Tak tady je Šípková Růženka," usmál se na něj, přes oblečení uvázanou květovanou zástěru a mávaje špachtlí. „Spal si dobře?"
„Blimd grteh," Dean mumlal a šoural se přes celou místnost, aby si sedl ke stolu."Ummmm. Pudh."
Sam zvedl obočí a zadíval se na něj. „Cože?"
„Buhtum. Nuh tun. Kafe."
Sam zamrkal a pokračoval ve svém zírání na Deanův zombie výraz. „Dobře, myslím, že jsem z toho všeho pochopil jedno slovo," natáhl se pro hrnek, aby mu nalil kávu.
Dean zkřížil ruce na stole a složil na ně hlavu. Překvapeně sebou trhl, když Sam před něj postavil šálek.
„Jsi v pořádku? Jak ses vyspal?"
„Uunghhhh. Ne mluvit... Kafe," drmolil a popadl hrnek oběma rukama, aby se napil vroucí tekutiny.
Sam se kousal zevnitř do tváří, kvůli vlastnímu smíchu. „K snídani jsem udělal palačinky. Je to pro tebe OK? Jestli ne, můžu připravit něco jiného."
„Neah. To je fu-juh. Mmmmm."
„Beru to jako ne, je to fajn," Sam se pobaveně otočil zpět ke sporáku. Když byly placky hotovy, dal je na tři samostatné talíře a položil na stůl. „Odkrojil jsem ti jen polovinu, tak sněz, co můžeš."
„Kej," Dean se stále držel svého kafe, takže vzal neohrabaně vidličku do levé ruky. Každé sousto zapíjel douškem, který ho více a více probouzel a dělal příčetného.
„Dobré ráno, kluci," Bobby vešel do chaty s obrovským boxem v náručí.
„Brý rouuunoo, Boub," zamumlal Dean, než znovu zívl.
Bobby zvedl obočí a podíval se na Sama. „Co mu je?"
„Myslím, že je unavený a doposud neměl dost kafe. Snídaně je hotová."
„To vidím," Bobby opatrně umístil box na vedlejší stůl a sedl si ke svým chlapcům.
„Co je v tom?"
„Červy."
Dean přestal žvýkat a zíral na Bobbyho s pusou dokořán. „Uhh, cužu?"
Když se Bobby podíval na Sama, mladší Winchester přeložil. „Říkal, cože?"
„Návnada... pro ryby," Bobby se zamračil, protože na něj Dean neustále zíral. „Jsi v pohodě?"
Dean vyplivl sousto vedle svého talíře a zavřel oči. Zakryl si ústa volnou rukou, několikrát za sebou ztěžka polkl.
ČTEŠ
Nenecháš mne padnout
FanfictionS2. Je to pět měsíců, co otec zemřel a Dean se od té doby sotva dotkl jídla. V důsledku toho, v závěru lovu, zkolabuje. Sam s Bobbym si konečně uvědomí, jak moc po Johnově smrti Dean bojuje sám se sebou a snaží se mu pomoci. x x x x x x Děkuji 6Dark...