Volám sa Michaela . Mám 15 rokov a spolu s mojou najlepšou kamarátkou Sárou navštevujeme strednú zdravotnícku školu v Bratislave presnejšie odbor zubný asistent.
So Sárou sme aj spolu na internáte, čo je veľká výhoda. Rodičia nás nemajú až tak na očiach. No a na víkendy sa vraciame späť domov, zasa spolu, pretože bývame v tej istej, menšej dedinke.
Vzhľadovo by ste ma spoznali podľa týchto prvkov:
1. Som vysoká cca 1,76m.
2. Moja postava je konečne dobrá ale mohla by byť ešte lepšia.
3. Som bruneta.
4. Mám hnedé oči(hore v médiách)°°°°°°°°°°
Je nedeľa a ja opäť cestujem vlakom do Bratislavy na internát v spoločnosti Sáry. Och ako sa mi nechce ísť do školy. Je to komické sťažovať sa na školu keď prešiel asi len mesiac.Internát je v pohode sme 3 baby na izbe. Ako som spomínala jedna z nich je Sára a druhá sa volá Lucka.
Sára je nízka blondína.A keď hovorím nízka, tak to naozaj. Má až 1,58m.
Lucka je vyššia bruneta s hnedými očami.
Obidve sú v pohode čo viac si priať 😁.
V triede je nás 28 z toho su len 2 chalani. Nie všetci máme dobrý vzťah. Najviac si rozumiem so Sárou a s chalanmi. Jeden sa volá Tomáš a druhý Martin .(Martin^)
(Tomáš^)
Obaja sú mrte pekní. Chápete to, že hokejista a futbalista,najlepší kamaráti na zdravotke? A ešte k tomu takí pekní?
Vôbec nechápem prečo oni dvaja sem išli je ich tu škoda😊.No a potom tu sú ostatné dievčatá. Skoro všetky sú normálne až na pár primadon ktoré sú hnusné. Bez komentára 😄.
Takže máme tu prvú oficiálnu časť. Áno, uznávam,je to skoro iba zoznamovačka, ale príbeh sa poriadne začne v nasledujúcich častiach.
Zo začiatku budú časti krátke,(keďže ich mám už napísané nechcem ich meniť) ale neskôr sa dočkáte aj dlhších častí.
Dúfam, že sa vám bude môj príbeh bude páčiť a budem rada ak necháte komentár alebo vote :-).
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?