°37.časť°

2.4K 128 2
                                    

Budík som mala na siedmu hodinu, aby som stíhala urobiť palacinky pre Tomáša ale aj pre ostatných.Áno,opäť som dobrá duša.

Veľmi vtipné Miška, nikdy si nebola a nikdy nebudeš dobrá duša.Povedala som si v duchu a určite som sa tým povzbudila.

Takže začínam robiť kopu palaciniek pre všetkých mojich labužníkov a hlavne pre toho môjho najväčšieho.

.......................

Keď som ich už mala dorobené, všetky som naložila na tanier a pripravila k nim aj džem a nutellu. Štyri špeciálne som dala samostatne na tanier. Jedine tieto boli v tvare srdiečka, natreté jahodovým džemom, postriekané čokoládou, pretože viem , že to takto miluje. K tomu som pridala ešte čerstvé jahody a kakao, lebo to je ešte stále malý chlapček. No a nakoniec jednu sviečku.

Najprv som zobudila Sáru spoločne s Maťom lebo veľmi chcem aby pri tom boli aj oni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Najprv som zobudila Sáru spoločne s Maťom lebo veľmi chcem aby pri tom boli aj oni.Je milé, že na neho nezabudli a aj oni mu kúpili darček. Ja osobne som mu kúpila dar, ktorý je najlepší na svete. No aspoň z môjho pohľadu. Sú to tričká s nápisom ,,The "nice" one" (s týmto nápisom, je tričko preňho) a to druhé je ,,The "mean" one" (pre mňa).

 Sú to tričká s nápisom ,,The "nice" one" (s týmto nápisom, je tričko preňho) a to druhé je ,,The "mean" one" (pre mňa)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Som presvedčená, že to ich bude rovnaká kravina ako to moje, už ich dobre poznám. Popri tom ako som ich prebrala k životu, tak som si obliekla svoje tričko.

Potichu sme prešli do izbe kde spinkal. Musím povedať, že vyzeral naozaj sladko keď tam len tak ležal a pokojne si odfukoval. Mala som nutkanie sa otočiť a nechať to tak ale to by som ja NIKDY neurobila.Keďže JA som JA.

Možno si myslíte, že by som ho zobudila piesňou Happy Birthday ale ja som originálna.A hlavne chcem ukázať, že aj ja,taká krpaňa dokážem byť drsná.A prečo krpaňa? Pretože už dnes, včetci traja majú 16 a ja len 15.Tomášovi vychádzajú zle roky a ostatné dva kusy mali odklad. Čiže som naozaj dlho podpichovaná za to, že som mladšia.

Každý jeden z nás má vodnú pištoľ. Súhlasím je to hnusné a nehodí sa to a hlavne nie do takéhoto upršaného počasia ako je dnes.

-Takže tri, dva, jedna-odpočítavala som veľmi potichu. Ako som to dopovedala, tak sme začali striekať vodu na jeho veličenstvo.

-Všetko najlepšie k narodeninám,Tomáško!!- zakričala som a on sa ihneď zobudil no bol v riadnom šoku.Chudák.

Ale pozor! Ja nemám veľkú silu a moje reflexy sú veľmi ale že veľmi spomalené, a pán šikovný mi potiahol ruku, čo znamenalo, že som skončila pri ňom a ľudia čo si hovoria kamaráti ostriekali aj mňa.

Po našom ukľudnení som zbehla dole schodmi pre jeho raňajky a darček.

-Tomi, páči sa tu je tvoj darček odo mňa pre teba a hlavne raňajky až do postele.A opäť ti prajem len to najlepšie k 16-tke.- podala som mu veci a dala pusu na líčko.

-Jeej ďakujem veľmi pekne ale dáš si so mnou raňajky, že áno?-

-Ale pravdaže.-povedala som mu a rýchlo som skočila za ním do postele.

Raňajkovali sme 4 palacinky jednu hodinu a to len vďaka jahodám o ktoré sme sa hádali a bili. On ma veľmi šteklil čo ja neznášam. Ale boj som aj tak vyhrala JA, keďže úplne znehybnel keď som si na jeho brucho sadla.

Nie nepripučila som ho! Ale keďže on rád provokuje, dal si dole tričko. A myslím ,že nemusím hovoriť o tom aké ho má dokonalé. Ja som si len zahryzla do pery a podala mu darček odo mňa.

-Už si ho konečne otvor!- hnala som ho.

-Dobre, dobre.-odpovedal mi. Keď si to otvoril najprv nechápal. Ja som si dala mikinu dole,ktorú som na ešte mala.. Ešte stále nechápal.

-No tak si ho otoč zozadu lebo ako vidím ty na to sám neprídeš.-

Ako si ho otočil vybuchol do smiechu. Po ďalšej polhodinke sa ukľudnil a obliekol si ho.

-Ďakujem, moja najlepšia kamoška-povedal a dal mi pusu na čelo.

-Nie je za čo.-

Sara s Matom mi kúpili dve autíčka na ovládanie. Ved chlapček mal radost. Dopadlo to dobre.

Aspoň, že zajtra máme prázdniny a my sa nemusíme dnes hnať a môžme si dostatočne užiť zbytok dňa.

Síce tento víkend vyzeral zo začiatku, tak že skončí katastrofálne ale nakoniec dopadol úplne úžasne a  Tomáš si získal moju dôveru aj keby nechcel.

On a jeho slová čo povedal, keď ma obraňoval si ma ešte viac získali.

Teraz to je takéto pekné, ale ako to bude o niekoľko týždňov? Všetko netrvá večne.

°°°°°°°°°°°°°°°°
Ahojte.

Vidíme sa pri novej časti,po dlhšom čase.

Bohužiaľ vám musím oznámiť,že časti budú vychádzať buď len v piatok,sobotu alebo nedeľu.

Inak sa to naozaj nedá a hlavne keď som na intráku tak ma to buď vôbec nebaví alebo nemám čas či náhodou nejde wi-fi.

Aj napriek menšej "prestávke" pevne verím,že sa časť sa páčila a budú sa páčiť aj budúce.

A ako inak veľmi pekne ďakujem za prekonanie hranice 5k 👀

Váš názor na príbeh rada uvidím v komentároch a to že sa ti časť a celkovo príbeh páči môžeš dokázať tým, že mi daruješ svoj hlas.

Zatiaľ ahojte :).

ComplicatedWhere stories live. Discover now