Na to, že som zaspala už okolo pol desiatej, tak som spala pomerne dlho. Dlho aj časovo ale aj dlho na mňa. Takto dlho nevyspávam ani keď som hore skoro celú noc. A čo v tomto prípade znamená dlho? Tak znamená to 12 hodín.
Ako som zistila, tak za tieto hodiny najlepšieho spánku aký som za posledné mesiace mala, ma niekto potreboval k službám. Presnejšie som mala dve správy na Messengeri.
Správy: Tomáško❄
Sárinka 💞
Ako prvú si radšej prečítam správy od Sárky pretože.....no proste lebo.
Sárinka 💞: Ahoj moje❤ , vieš chcela som ťa spýtať či by si nešla s nami na tú silvestrovskú chatu. A už teraz ti hovorím, že nebudeš navyše, pretože to je pobyt pre štyroch, takže budeš mať nejakú príjemnú spoločnosť😉😉.
Miška🐭: No asi by som aj išla,ale podľa toho kto by bola tá "príjemná" spoločnosť. Tak kto?😳
Sárinka 💞: To ti poviem, až vtedy, keď ho osobne spoznám. Čiže až na chate, keďže Maťko ho pozná ale nechce mi nič prezradiť. Budeme mať obidve prekvapenie a dúfam, že bude stáť za to 😂😂😂.
Miška🐭: Dobre teda, ale najprv sa opýtam doma a až potom ti poviem konečnú odpoveď😉😚.
Dopísala som si so Sárkou a teraz prichádza správa na ktorú sa neteším a hlavne nie po včerajšku i keď ma prekvapuje, že po niekoľkých týždňoch mi napísal sám od seba.
Tomáško❄:Ehm.. ahoj. Vieš, že teraz budem veľmi drzý, keď sa ťa toto opýtam ale je mi to jedno. Miši nešla by si na ten zápas so mnou ty? Som si vedomý toho, že teraz to vyzerá divne, keď som pred vami povedal, že zoberiem Dominiku ale ja chcem mať príjemnú spoločnosť, čo nebude celú hru frflať☺. A kedy ti môžem dať darček?(mám ho už dlhšie ale dnes som nevedel, že sa stretneme) A ďakujem za tú fotku. Pôjde k ďalším našim alebo tvojim fotkám čo mám doma. Tak zatiaľ ahoj a dobrú noc+ sladké sníčky☺.
Presne túto správu si čítam už piatykrát. To čo napísal nie je nič svetoborné ale on sa prekonáva. Za tie časy čo sme si písavali tak nikdy takéto dlhé správy nepísal. Možno ho tá jeho Dominička mení a je jej zvyknutý písať omnoho dlhšie správy, plné vyznaní lásky a zdrobnenín a tak ďalej.
Ale teraz nad tým nebudem rozmýšľať ale budem rozmýšľať nad jeho správou. Neviem či mám byť nahnevaná alebo šťastná za ten hokej. Možno ho Dominika poslala kadeľahšie a ja som ako posledná možnosť, s ktorou by mohol ísť. Ale je tu aj možnosť, že naozaj chce isť so mnou a jej o tom ani nehovoril. No a v neposlednom rade aj to že má pre mňa darček dlhšie a moje fotky ma niekde uložené doma.Som zmätená a neviem čo si mám o tom všetkom myslieť. Ale odpíšem. Predsa ja som narozdiel od neho slušne vychovaná.
Mišička 😈: Na ten hokej s tebou pôjdem, ale stále mi to je nejaké podozrivé. Darček mi môžeš dať, v tom ti nezabránim a myslím, že keby som ti povedal, že nemôžeš tak mi ho aj tak dáš 😈. No ale kedy mi ho dáš, tak to neviem, lebo teraz nebudem mať čas niekam ísť, čiže ho pre prípad nos stále so sebou(ak sa bude dať 😉 ). A prosím ťa, aké máš moje/naše fotky?! To mi láskavo vysvetli😂. A mimochodom ďakujem za popriatie, asi aj vďaka tebe som spala neuveriteľných 12 hodín. A keď sa niekedy stretneme budem od teba vyžadovať odpovede na moje otázky a vysvetlenia a zabudni na to, že mi nebudeš odpovedať, pretože odpoveď je povinná😗. Zatiaľ ahoj.
Ako som odpísala túto dlhú správu išla som sa prezliecť z pyžamka do niečoho vkusnejšieho no predsa pohodlného.
Už upravená a prezlečená som išla do kuchyne. Tam ma čakali dokonalé raňajky od mamičky.
-Dobré ránko,-pozdravila som-inak mami, chcela by som sa ťa opýtať či môžem ísť na Silvestra na chatu?-veľmi opatrne som sa opýtala maminky.
-Kam? Kedy?Na koľko dní? Čo to bude stáť? S kým? Ako?-vychrlila na mňa všetky tieto otázky.
-Do Terchovej, 30.12., na tri dni a dve noci, stáť ťa to nebude nič lebo Sára dostala pobyt pre 4 osoby, s Maťom, Sárou a ešte s nejakým kamarátom a vlakom+ autobusom.-odpovedala som.
-Noo tak dobre ale ešte budem volať Sárinej mamine.-odpovedala a ja som ju celá šťastná vyobjímala a vybozkávala.
-Ďakujem veľmi pekne.- stále som jej ďakovala a bola som naozaj šťastná a hrozne sa teším.
Hneď potom som volala Sáry a spolu sme sa vytešovali. Večer si ešte budeme písať čo všetko si máme zobrať a veci podobné.No a ako som si všimla tak Tomáško mi odpísal.
Tomáško❄: Všetko ti vysvetlím, keď sa stretneme a aj tie fotky. A dá sa nosiť so sebou, čiže budem. Inak teším sa na hokej, hlavne na to že ideš ty. A 12 hodín? Nie je to na teba nejako málo? Veď ty spíš stále :D .
Mišička 😈: Aj ja sa teším, a ja nespím skoro stále, čiže ma neurážaj. A áno som urazená.
Tomáško❄:Prosím nebuď urazená, ja budem smutný :(
Mišička 😈:Tak to radšej nebudem ☺, zatiaľ ahoj😘.
Tomáško❄:Ahoj😘.
.......................................
Ahojte💗
S poteším vám predstavujem novú časť :D
Za tento týždeň pribudlo veľmi veľa videní a hlavne hlasov 😍a za toto vám chcem veľmi poďakovať.💗 💓 💕 💖
Najprv som si myslela, že keď budú časti vychádzať raz týždenne stratím nejakých čitateľov ale opak je pravdou. 💗 💓 💕💖
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?