Pondelok !!! Vstala som o 6:20 . Obliekla som si rifle, tričko a sveter .
Nič zaujímavé.
Išla som na raňajky a hneď do školy kam som sa jasné ,že ,,tešila" . V škole sedíme každý sám (aj keď nechápem prečo ale veď dobre)ale dnes sme mali byt vo dvojiciach . Dvojice nám určovala učiteľka , ja som bola s Tomášom.
Baby trošku na mňa zazerali, ale mne to bolo jedno . No najviac na nás zazerala najväčšia primadona -Petra(media) . Ako ja tú malú kravu neznášam.A áno hovorím to po mesiaci, čo sa poznáme.
S Tomášom si celkom rozumieme a preto sme si celú hodinu robili zo všetkého a všetkých srandu a jasné , že Petruška zazerala. Moja zazeraj ďalej, pokiaľ máš čím, petože jedného dňa ti tie tvoje oči vlastnoručne vyškriabem.
Na konci hodiny sa ma opýtal,či by som mu nepovedela môj facebook ja som mu ho v pohode dala . Nakoniec sme zostali celý deň spolu sedieť celá trieda po dvojiciach. No a s kým sedela moja milovaná Sárka? No predsa s Maťkom
.Keby ste ju videla, celá žiarila, ale ja sa do nej vôbec nebudem starať.
Deň vďaka Tomášovi ubehol rýchlo a bol koniec . A určite môžem povedať, že by som bola radšej keby dnešok neskončil. Aj keď sme obidvaja skončili s poznámkou(ževraj vyrušovanie na hodine a následne nerešpektovanie učiteľa) , dnešok bol SUPER .
°°°°°°°°°°°°°°°°
Prišla som na internát a zhodou okolností som mala vychádzky tak som išla s Luckou a Sárou von . Boli sme sa pozrieť do obchodov, a ako už býva zvykom museli sme si odtiaľ aspoň jednu vec dodniesť. Ja som si kúpila asi najroztomilejší sveter na svete .Ked sme išli späť na internát tak sme stretli Tomáša a Martina . Všetky sme jasné , že kolabovali ako vždy .
-Ahoj.- povedali chalani
-Ahojte.-povedali sme a Martin na nás žmurkol
No a po tomto stretnutí prišla od Lucky vlna otázok ohľadom chalanov. Na internáte som sa hneď po príchode prezliekla a pozrela socialne siete. Facebook,instagram a veď všetko to poznáte.Len tak mimochodom snažila som sa aj učiť. Snaha sa cení a hlavne u mňa. Instagram nič zaujímavé a na facebooku som mala dve žiadosti od chalanov . Martinova žiadosť ma ani neprekvapila. Ako vidím chalani sú horší ako dedinské babky. Všetky si hneď všetko povedia.Potvrdila som ich a išla som sa opäť snažiť učit sa. Sluchátka v ušiach,spievanie občasné tancovanie na stoličke sa nedá nazvať veľmi učením ale ja sa snažím. Vidíte opäť sa snažím.
Keď som sa doučila išla som na večeru a potom už odpočinok s babami . Keď v tom mi cinkol messenger . Ja som sa nechcela pozerat ale baby povedali, že musím .
Bol to........
°°°°°°
Ahojte..nový deň a s ním prichádza aj nová časť.Dúfam,že sa vám páči. Komentár a vote poteší :-).
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?