47.časť

2.8K 138 23
                                    

Koniec školského roka/začiatok prázdnin 2k17

Dnes som dostala oficiálne prvé vysvedčenie zo strednej školy. Čuduj sa svete prešla som do druhého ročníka a dokonca mám na vysvedčení len jednu trojku a aj to len kvôli tomu, že učiteľka, ktorú máme na zubné lekárstvo, nevie vôbec učiť. No proste nič ma nenaučila a potom očakávala jej vedomosti, na mojom teste. No vieš čo? Čakaj ďalej. 

So Sárou a Maťom sme teda už čakatelia na druhý ročník a aby som pravdu povedala, nevieme sa dočkať momentu, kedy budeme opäť nasávať nové informácie.

No a asi by som mohla spomenúť aj ako dopadla naša chata. Keďže som si dala viacej alkoholu ako bolo treba čím som si vybudovala chvíľkovú odvahu a vyznala som Tomášovi lásku, po jeho odpovedi som bola riadne sklamaná. Povedal, že nemám tárať hlúposti lebo som opitá a že on má predsa priateľku, akoby jej toto mohol spraviť. Možno by som pochopila jeho slová ak by bol tiež opitý, lenže on si nedal ani kvapku alkoholu. Jasné, že som to nenechala tak a vzápätí som mu hneď vykričala, že načo mi teda celý čas hovoril, že to s ňou nemyslí vážne, načo hovoril, že ma má rád a načo mi kurňa dával nádeje, že medzi nami niečo bude ale možno aj je. Čiže teraz už len bolo.Z jeho strany to nikdy nebolo také ako od mňa. No z mojej strany je stále rovnaké a nedokážem sa cez to preniesť.

Je jasné, že po mojom výstupe som odišla do spálne a snažila čo najrýchlejšie zaspať, lenže moje oči si to nemysleli. Začali sa nehorázne "potiť" a ja som tak aspoň zo seba vypustila takýmto spôsobom všetko emócie a pocity.Nikto za mnou neprišiel a ani Sára, no ja jej to nevyčítam. Ona a ani Maťo o tom čo sa vtedy stalo nevedia, pretože boli skoro celý večer zavretí na izbe, kde si užívali svoj vianočný darček. Možno, že by mi pomohlo sa niekomu vyrozprávať, no ja nechcem aby to vedeli. Sám Tomáš nevie o tom, že si všetko pamätám. A ako to je možné? Proste som sa pretvarovala a ešte stále sa pretvarujem.

Nehorázne ma bolí to ak máme ísť von všetci štyria a on si so sebou zoberie aj Dominiku. Áno vážení, presne tú Dominiku. A tu je ďalší dôkaz o tom, že to so mnou nikdy nemyslel vážne a s ňou hej. Ale ona sa zmenila. Lepšie povedané on si ju zmenil. Naučil je nemalovať sa tak veľmi ako to mala vo zvyku. Naučil ju obliekať sa menej vyzývavo a hlavne pohodlne.Takže teraz my dve vyzeráme rovnako až na to, že ona je omnoho krajšia a ja sa nečudujem, že si vybral ju.Je pochopiteľné, že ak teda ideme von a Sára s Maťom sa tam na seba lepia celý čas, no a Tomáš s Dominikou robia to isté, ja som tam zbytočná a hlavne nechcená.

Áno som nechcená aj napriek tomu, že so Sárou sme najlepšie kamarátky no ja jej už nehovorím toľko, koľko som jej hovorila pred takým rokom. Proste ako sa hovorí: Ako na nový rok tak po celý rok a u mňa to zatiaľ platí. Na nový rok mi povedal, že nemám trepať hlúposti, čiže svoje city ktoré on berie ako hlúposti, nevyjadrujem vôbec. A  nie len city k nemu,ktoré naozaj ešte stále pretrvávajú. Ale aj všetky pocity,

Už dlho som sa prirodzene nesmiala až na pár výnimiek. A tie výnimky boli pravdaže pri ňom. Bavíme sa spolu. Všetci si nás spájajú ako najlepších kamarátov a tak to asi bude. Aj on ma berie LEN ako najlepšiu kamarátku.Som jeho osobná poradňa a sám raz naznačil, že je rád, že sme sa nedali opäť dokopy. No a poradňa? Vždy ak potrebuje poradiť ohľadom Dominiky, čaká odo mňa pomoc a keďže ja som rada, že vtedy so mnou trávi čas, tak mu pomôžem. Síce by som mu mohla radiť zle,lenže keby ste ho videli aký je šťastný keď o nej rozpráva, ako ju miluje, tak by to nikto z vás nemohol urobiť.

A ja sa snažím nahovoriť sebe samej, že ak je šťastný on, tak som šťastná aj ja, lenže viem, že si klamem a hlavne klamem svojmu okoliu. Kamarátom, rodine.

ComplicatedWhere stories live. Discover now