Miškin pohľad
Sadla som si na starú, skoro rozpadnutú lavičku. Vonku bola naozaj zima a ja blbá som si v tej rýchlosti nezobrala nič na seba. Povedzme si úprimne, kto vo chvíli, keď uteká od všetkých preč premýšľa o takýchto, v tomto momente, blbostiach.
Moja úvaha o tom, že som blbá, skončila v momente , keď si ku mne niekto prisadol. Ten niekto bola osoba, ktorá tu bola vždy pre mňa. Tomáško. Môžem povedať, že za ten krátky čas som si ho veľmi obľúbila, no obľúbila je veľmi slabé slovo.
-Miška, prosím ťa povedz mi čo sa stalo. Ja som o teba veľmi bojím, veď ty si si ma ani len nevšimla, to musí byť naozaj niečo zlé ak si nevšimneš takého fešáka ako som ja.- povedal a ja som sa trošku sa zasmiala ale, keď som sa pozrela na Tomáša tak ma smiech prešiel. On sa na mňa pozeral s takým smútkom a zároveň s túžbou vedieť čo sa deje. Ja by som mu to povedala určite ale toto ma ešte viacej presvedčilo, že on je jediný ktorému chcem všetko vysvetliť a byť stále s ním.
- No vieš, budem radšej toho debila citovať, čiže Tomáš povedal "Niekto sa nám zamiloval a zase ju dotyčná osoba nechce?-
-Bože , to je taký kretén. Ja ho zabijem, ja ho určite zabijem.Miši dovoľ mi aspoň ho zbiť ak nie zabiť, prosím. Vieš ako ma neskutočne rozčuľuje ak ti niekto ubližuje a je jedno akým spôsobom a hlavne ak sa jedná o takých prvotriednych debilov, ktorí sú ako on.- hovoril naozaj nahnevane a pritom stále kráčal okolo tej mojej krásnej lavičky.
-Tomáš prosím ťa naozaj mi týmto nepomáhaš. Prosím ťa sadni si ku mne a nerozčuľuj sa. Nikomu nebudeš ubližovať, aj tak ti za to nastojí, veď tento víkend skončí a už sa dúfam, nikdy neuvidíme.Prosím sprav to pre mňa.- postavila som sa a objala ho .
-Čo by som pre teba nespravil, kráska.Inak, zlatko ty sa rada nado mnou tak rozplývaš na verejnosti?-otočil si ma k sebe tvárou lebo doteraz som ho objímala zo zadu.
-Ja som sa v živote nad tebou na verejnosti nerozplývala! Takto si vymýšľať.-povedala soma bolo jasné že klamem. Veď ja sa nad ním rozplývam stále a nie len na verejnosti.
-Zlatko mňa neoklameš. Chceš mi povedať, že hore o mne hovorila niektorá z báb?- uchechtol sa.
- Ježiš no dobre, ale za to ty o mne nehovoríš nikomu nič.-
-A načo by som hovoril, keď ja ta chcem len pre teba. Kebyže každému poviem, aká si nádherná, aká si inteligentná, odvážna no proste dokonalá každý by o teba bojoval a ja by som už nemal šancu, čiže som radšej ticho.- vysvetlil mi a ja som sa začervenala, no bolo to minimálne, čiže si to vďaka bohu nevšimol.
-Ale nooo. Vieš čo choď ja tu ešte chvíľku zostanem. O chvíľu som pri vás.-
- Žiadne také, ty ideš teraz so mnou a okamžite sa ti ten debil ospravedlní. Ja ho donútim o to sa postarám.-
Ako povedal tak sa aj stalo. Akonáhle sme prišli do vnútra,tak mu dôkladne začal vysvetľovať ako sa má ospravedlniť. Najprv sa mu veľmi nechcelo no nakoniec, tak urobil.
Síce si myslím, ba proste viem , že to nebolo úprimné. Urobil to len preto, že sa bál alebo preto, že už mal niečo vypité. Ale to mi už je jedno.
Náš čas sme krátili hraním pravdy alebo odvahy. Bolo to naozaj komické a hlavne tie naozaj múdre úlohy.
Keďže nie vždy sa to splnilo, boli treba aj zálohy. No a tu som začala žiarliť. Tomáš nechcel niečo splniť a tak si vyzliekol tričko, lenže potom všetky baby okrem Sáry naň ho pozerali. Ale veď to je môj majetok. Haló.
°°°°°°°°°°°
Začali sme tancovať a mne prischol Tomáško, ten môj. Išli naozaj rýchle piesne, keď sa zrazu začali chalani smiať a pustili slaďák. Och.-Zlatko už viem čo chcem za to jedlo. Ja chcem bozk od teba.-
Neváhala som a spojila naše pery. O môj bože, on sa tak dobre bozkáva. Aj toto som na ňom tak milovala, no ešte stále milujem. Odtiahli sme sa od seba a ja som sa na neho usmiala.
°°°°°°°°°°°
Nebolo mi práve najlepšie tak som na chvíľu vyšla von. Tomáš chcel ísť so mnou ale ja som mu prikázala aby ostal vo vnútri.
A to bola asi chyba, pretože sa dovalil hnusák Tomáš.
-Čo tu zas chceš?- pýtala som sa otrávene.
- Chcem ti len povedať, že si strašne.....
°°°°°°°
AhojteNová časť a s ňou aj dokonalý Tomáš no aj jeho presný opak.
Ak mám pravdu povedať, veľmi sa teším na ďalšie časti.
A mimochodom tento príbeh je už #15 v Romance.
O môj bože. Ďakujem vám.
Komentár a vote poteší.
Užite si posledné dni prázdnin, vidíme sa pri novej časti.
:-) :-) :-) :-) :-)
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?