Posledná časť, tak si ju užite :) (ešte bude epilóg )
Sedím na zadných sedadlách aj spolu s Miškou. Teda presnejšie ona sedí a jej ležím na nohách pričom ona sa mi hrá s vlasmi. Ešte stále nič nevie, poviem jej to až keď budeme doma. Môj oco sa snaží na nás nenápadne pozerať no nejako mu to nejde. Vôbec nie je nenápadný. Asi si to všimla aj Miška, pretože sa jemne zasmiala. Hlavu som si otočil tak aby som na ňu videl a zobral som jej ruku do tej mojej.
-Už teraz ti ďakujem, že si išla.- pošepkal som jej.
-Vieš, že pre teba všetko.- odpovedala mi pričom sa mi začala hrať s prstami. Ja som len usmial. Myslím, že v tomto momente bolo to príjemné ticho najlepšia vec.
------------------------------------------------------------No vieš ako som išiel za Dominou?- začal som vysvetľovať a ona len prikývla.
-No tak ja som mal byť prekvapenie, lenže prekvapenie som zažil ja.-pokračoval som a od hnevu som sa postavil z postele na ktorej sme sedeli.Začal som sa prechádzať po mojej izbe.
-Do riti Miška, veď aj som ju tam pristihol s nejakým chalanom.-dopovedal som a ona sa rýchlo postavila a silno ma objala.
-Takže mi chceš povedať, že si ju načapal s iným?- opýtala sa.
-Áno.-odpovedal som sklamane.
-Takže mi chceš povedať, že si ju načapal s iným?- opýtala sa znova.
- Veď hovorím, že áno.-
-Takže mi ...- ani nedokončila tú vetu lebo som jej skočil do reči.
- O čo ti akože teraz ide? Už som ti trikrát povedal, že som ju tam načapal, tak prečo mi to stále pripomínaš. Pripomínaš mi to, že som ako priateľ niekde zlyhal keď išla za druhým. - vykričal som jej to a to som proste nechcel. Nechcel som sa s Miškou hádať, nie to na ňu kričať. Ona si to nezaslúži. To ja. Ja som ako kamarát zlyhal na plnej čiare. Nebol som pri nej vtedy,keď jej bolo najhoršie. Alebo keď mala šestnásť. Nebol som s ňou s neoslavoval, pretože Domina musela ísť na nákupy. Ani som si neuvedomil, že mi slzy stekajú po lícach. Nereval som kvôli Domine ale kvôli tomu, že som moju Mišku, moju jedinú lásku, proste ju som pomaly ale isto strácal.
-Ja som sa ťa to pýtala viackrát, pretože nemôžem uveriť, že niečo také urobila takému dokonalému chalanovi. Proste len nemôžem uveriť, chápeš? A ty si určite ako priateľ nezlyhal, to viem aj zo svojej krátkej skúsenosti. -opäť bola pri mne a držala ma za ruky.
-Ale ja som kvôli nej stratil toľko času a skoro som stratil teba. Osobu na ktorej mi záleží najviac na svete. Áno mal som Dominu rád, veď som bol s ňou niekoľko mesiacov čiže ma to trochu vzalo, lenže to je nič oproti tomu ako som vyvádzal, keď som ťa akože podviedol. Ja-ja som tento vzťah trpel len preto, že mi povedali, že niekoho máš. A preto som zostal s Dominou, pretože som nedokázal byť sám a hlavne bez teba. Strašne ma to bolelo. Ja ťa opäť strácam ale ja nechcem ja ťa nechcem už nikdy stratiť. Veď ja ťa milujem. Keď si do mňa v prvý deň školy vrazila, hneď som si ťa pamätal a nebolo to kvôli tomu, že sme sa zrazili ale, že si sa mi hrozne páčila. Táto škola bolo moje najlepšie rozhodnutie. Tu som stretol osobu, ktorú by som na nejakej elektrotechnickej nestretol. Ty si proste dokonalá a ja si ťa ani len nezaslúžim. Veď sa na mňa pozri. Nespočetne veľakrát som ťa sklamal, nebol som pri tebe keď si ma potrebovala, keď si mala narodeniny, tak som s tebou neoslavoval. Som na nič. Jediné čo si zaslúžim je byť naveky sám. - dopovedala som a konečne sa pozrel na Mišku. Ona plakala tiež. Ale teraz som konečne povedal čo si myslím.
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?