°27.časť°

2.7K 121 1
                                    

- Prosím ťa prestaň , pretože sa budem červenať a to čo?-

- Chceme. -

- Chceš aby som ťa zbila tu v MHD-čke ?-

- Ja sa budem brániť. -

- Ty by si ma zbil ? -

- V sebeobrane áno, ale ja by som sa nemal pred kým brániť. -

- No poď už, oni dvaja uz čakajú a prosím ťa chovaj sa ako človek. -

- Ty sa za mňa budeš hanbiť  ?-

- Prosím ťa veď ja ťa ani nepoznám. Prosím vás poznáte ho niekto ?-

- My dvaja ho poznáme, prečo ?-ozvala sa Sára a Maťo.

- Pretože sa ku mne nejako hlási a ja ho vidím prvýkrát v živote.-

- Tak teda ja sa predstavím. Volám sa Tomáš Tomaschek. Mám 15 rokov a som veľký nezbedník. Teší ma .-

- Aj mňa. -

- A vy ste ?-

- Ja som Michaela Klandová,mám 15 rokov a podľa niektorých ľudí som krutá a zlá . Taktiež ma teší. -

- Prosím ťa aký idiot ti povedal , že si krutá a zlá?-

- Nejaký Tomáš. -

- No tak dobre bol som to ja. Ale ja som to tak nemyslel a ona to vie a už som jej to vysvetľoval. -

- Ale áno viem. Aj , ze som inteligentné a dobré a pekné dievča. -

- Keď to teda odo mňa už vieš, načo stále takéto blbosti riešiš a rozprávaš ich o sebe. A radšej sa pohnime aby sme tam ešte dnes prišli. -

°°°°°

Prišli sme tam ako-tak načas. Trošku sme dostali vynadané ale nám to bolo jedno.

Tento deň sme si veľmi užili. Princip nášho branného bol v tom, že vo dvojiciach sme chodili po stanovištiach a zbierali sme body.

Ja som musela byť s Tomášom (no dobre bola som rada, že som s ním ) a Sára bola s Maťom.

Najlepšie na tom je , že sme ich porazili ,a ešte lepšie ,že sme skončili prvý z prvého ročníka a tretí celkovo. Jee 🎉🎈🎊.

No povedzte nie sme dobrí ? Podľa mňa, sme super dvojka. Sára išla dnes domov tak Maťo šiel s ňou,  ževraj chce vidieť našu ,,úžasnú a veľkú" dedinu.

No to som zvedavá čo mu poukazuje. Ja sa dnes musím učiť takže nejdem ani von.  Zajtra je  piatok čiže idem domov. Aj sa teším aj nie. Zajtra píšem z chémie, tak sa mi nechce učiť ale veď musím sa prekonať.

°°°°°°°°°
Po troch hodinách konečne 100% naučená. Momentálne hodiny ukazujú, že je 18 hodín a o chvíľu je večera. Dúfam , že bude niečo chutné.

°°°°°°°°°°
Akože dalo sa to ale čo si budeme hovoriť,naša internátna strava nie je nič chuťovo vynikajúce pre MOJE chuťové kanáliky.

Dnes sa ešte zbalím, aby som  zajtra veľmi nestresovala , že nestíham. Písal mi Tomáš.
-Ahoj.
- Ahoj no čo, už som konečne tu.

- Ty čo si robila celý ten čas ?

- Predstav si ,že som sa učila. Aspoň niekto z nás dvoch sa učí.

- Náhodou ja som si to 3x prečítal ale dúfam, že mi dáš aj niečo opísať.

- A čo za to?

- Dobrý pocit a kľudne ti dám aj ďakovný a veľmi vášnivý bozk.

- Okey ten dobrý pocit bude zaslúžený a mne bude bohato stačiť.

- A pusa snáď nie. Aj za dnešok aká si bola dobrá v súťažení. Takto budeme vyhrávať každú súťaž.

- No neviem kto ma stále povzbudzoval a bol ako roztlieskavačka. Škoda , že som si to neodfotila.

- Zato ja mam z dneška toľko fotiek , že sa ti ani nesníva a hlavne to sú fotky teba.

- To....

°°°°°°°°°
Ahojte :-) prichádzam s novou časťou a momentálne vám chcem oznámiť,ze časti budú vychádzať každý druhý deň. Ak to nestihnem všetko uverejniť počas prázdnin, tak moja aktivita sa trošku upraví,čo sa týka školského roka.

ComplicatedWhere stories live. Discover now