°28.časť°

2.3K 132 1
                                    


- To musí vyzerať hrozne. A ja som o tom vôbec nevedela. 😔

- Mišička tie fotky vyzerajú skvelo. Naozaj ,ver mi, nebuď smutná.

- Ale , že mi ich ukážeš zajtra. Prosíííím 😳.

- No keď tak prosis tak ti ich zajtra ukážem. Inak kedy ideš zajtra domov? Sára išla už dnes , že ?

- Áno Sára išla už dnes s Maťom a musím jej aj zavolať. Pobalená som.Musím si dať sprchu a umyť vlasy a písať si s tebou ak budeš chcieť 😊. Inak zajtra by si mohol ísť so mnou a prespať ,,u nás". Chcel by si?

-Chcem si s tebou písať a čo by sme zajtra robili, a kde by som spal , keďže u nás je v úvodzovkách.

- No takže my máme zajtra večer niečo také ako stretávku s bývalými spolužiakmi ale len niektorí a budeme spať na jednej chate. A neboj sa zoznámin ťa a budem sa venovať aj tebe 😉.

- A nebudem zavadzať, a môžem vlastne prísť, a sú tvoji spolužiaci normálni ?

- Máme povolené si niekoho priviesť, a moji spolužiaci sú rovnakí ako Sára a ja , takže sú ok. ALE boli sme dost úchylná trieda a to nám nejako zostalo. 😄😄

- Tak teda pôjdem a ako ma chceš predstaviť ??

- Ako kamaráta Tomáša. Môže byť ?

- Ako viac by sa mi páčilo priateľ ale čo s tým spravím 😔.

- Ty by si chcel byť predstavený ako, toto je môj priateľ Tomáš ? 😄

- Noo 😳.

- Možno neskôr, ale teraz iba takto,no ja sa idem osprchovať a zavolať Sárke , takže ked Chceš o 2 hodiny ma tu čakaj 😙😚.

- 2 hodiny ? To čo chceš robiť ?

- Idem volať a sprchovať sa, to ti ako vysvetlenie bude musieť stačiť, zatiaľ ahoj 😚.

°°°°°°

Sára mi konečne zdvihla. Volám jej už asi 15 minút a ona nie je schopná zdvihnúť.

- No konecne, Zlatíčko načo máš mobil, keď nezdvihaš ?

-Ja som ho 1.nepočula a 2. nemala som čas.

- A prečo si nemala čas ?- opýtala som sa aj keď som už dobre poznala odpoveď.

- No vieš vlak meškal a ja som musela naň s ním počkať, tak sme sa rozprávali.

- Aa áno chápem.- povedala som vážne, ale v duchu som sa smiala. - inak mám na teba otázku.-

- No počúvam.-

- Ide Maťo zajtra na tú chatu?- opýtala som sa.

- Ježiš, ja som blbá. Ja som na to zabudla.- odpovedala dosť skleslo.

-To ako naozaj?- odpovedala som s dosť hlučným smiechom.

-Ty co sa smeješ? Inak a ty koho berieš?-

-Tomáš ide.-

-Je ti jasné, že tam idú aj triede ,,krásavice" a ty s ním nechodíš, zatiaľ?-

-Áno je, ale však aspoň uvidíme to jeho budovanie dôvery.A moja milá čo si mu ukázala v našom zaujímavom domove?-

-No tak trochu len cestu zo stanice. Veď vieš aka je moja maminka milá a zaujatá. Čo ti poviem, ale nesťažoval si, takže?-

- Áno viem aká je super.-

-Miši, idem zavolať Maťovi či pôjde, potom ti dám vedieť. Zatiaľ cawko.-

-No dobre, ahoj.-

Zložila som a pozrela som koľko je hodín, je štvrť na desat. Idem pozrieť či Tomáš čaká.

Naposledy aktívny pred 15 minútami.

Mam dve SMS-ky.

Sára-Matko ide.-

Tomáš-Kráska, prepáč som unavený, dnes som bol aj na tréningu a prajem dobrú noc. Zajtra sa ma nezbavíš. A ani celý víkend.

Sarke som neodpisala veď načo a Tomášovi LEN Dobrú nôcku prajem :).

Idem spať, myslím , že ma čaká veľmi rušný víkend.

°°°°°°°°°°
2k prečítaní, veľmi pekne ďakujem

ComplicatedWhere stories live. Discover now