-Ahoj oci, no takže toto je Tomáš a Maťo. Sú to moji spolužiaci, a presne títo dvaja idú s nami na chatu. Vieš čo myslím? Určite vieš, veď som o tom kecala dosť dlho.-predstavila som ich dvoch otcovi a ako jediná som sa smiala na mojej ukecanosti.Len tak mimochodom sa na mňa divne pozerali, no a čo? Ja som asi iná.
-Dobrý deň.- povedali obaja naraz, na čo otec len kývol.
Ja osobne som si myslela, že tu bude trápne ticho a všetci budeme len potichúčky sedieť,no to som sa veľmi pekne mýlila.
Keď som s niekým prvýkrát, tak sa dosť hanbím a veľmi sa nedávam do reči.Tomáš asi takýto nie je,keďže hneď po ich predstavení sa začal pýtať niečo ohľadne nášho auta.Akože mne by to ani tak nevadilo,lenže ja viem o tom aute len to, že je modré a že má 4 kolesá, svetlá,výfuk,atď. Proste veľmi záživná téma pre mňa.
Po tomto som sa rozhodla, že pôjdem radšej čakať na vlak von, aj to bude záživnejšie.
.................................
Akonáhle prišiel brat, tak som sa s nimi zvítala a išli sme do auta. Veľmi dlho sme sa do toho auta skladali a až keď sme sa pohli môj milovaný braček si všimol,že počet ľudí, je viac ako by čakal. Logika môjho brata je veľmi .
-A toto je čo?- spýtal sa.
-Skôr kto, ale dobre. Toto sú moji spolužiaci. Maťo,spolužiak a veľmi blízky človek k Sárinmu srdcu a toto tu je Tomáš. K nemu netreba komentár.- po mojej odpovedi sa opäť zoznamovali a Tomáš mi doprial jeden z jeho pohľadov čo hovoril: Moja toto ti vrátim.
.......................................
Akonáhle sme prišli ku nám, presnejšie do mojej izby , tak sa vyvalili na posteľ a o niečom veľmi zažrato rozprávali. Nechala som ich tak, a odišla som do kúpeľne .
Tu som strávila asi takú polhodinku. No dobre hodinku. Ale všetky vieme, ako dá zabrať pozerať sa do zrkadla, spievať v sprche, umyť vlasy seba, opäť pohľad do zrkadla, no proste to poznáme.
Keď som vošla do izby len v župane, Tomáško mohol na mne oči nechať. Veľmi "jemne" som im povedala, nech sa idú zoznámiť s inými členmi rodiny.Jedna osoba si niečo frflala ale nech.
V izbe som sa prezliekla do šedých teplákov a do šedého trička. Vysušila som si vlasy a mala som v pláne si ich vyžehliť, no bola som príliš lenivá.Ako inak.
Do malého batohu som si zbalila deku, malý vankúš a hlavne spacák a myslím,že aj niečo slané som tam prihodila, no nie som istá.
V tom momente ako som sa dobalila,mi zazvonil mobil. Bola to Sára a povedala, že už pre ňu môžeme prísť k jej sestre. Prešla som do obývačky, kde sa očividne všetci bavili.
-Nechcem vás príliš rušiť,ale budem vám musieť zobrať moje dve krásky, pretože odchádzame čiže ahojte.-oznámila som a všetci sa veľmi začali lúčiť, no nie som mnou. Na mňa sa ani len nikto nepozrel. Všetka pozornosť patrila kráskam.Milé, sú viac ako ja. To si zapamätám.
----------------------------------------------
Krásky si zo mňa robia srandu,že som sa pobalila na celý týždeň a nie len ne jednu chatu. Ale veď toto je pre mňa malý batoh.Za to, že oni sa pobalia do miniatúrneho batôžka na jeden víkend , tak naozaj super. Potrebujem toho viac ako dve deky a spodné prádlo. Ale môže snívať, že sa budem s niečim deliť, no aspoň neplánujem.
-Dúfam,že ste pripravení na všetko.-
-Máme sa báť?-
-Možno trošku. Akože my sme vždy boli iní ale v podstate sme normálni.Sú tam dve baby, ktoré nemusím. Potom naše baby a chalani ktorí sú fajn no a zopár A-čkarov. Niektorí z nich sa mi smiali. A hlavne Tomáš to radšej nejdem komentovať.-
-Miši ty máš záľubu na Tomášov? - pýtal sa MAťo.
-Veľmi vtipné.Inak stojte tu vyzdvihujeme Sáru. Už ide.-oznámila som.
-----------------------------------
Sára sa ku nám pripojila no následne sa aj s Maťom odpojili a my dvaja sme šli osamote.
-Že keď budú tí chalani na teba zlí môžem ich nakopať, prosím.-
-Nevymýšľaj a hlavne nerob sprostosti. Ja chcem mať aj po tejto chate dobré vzťahy a teraz sa už ukľudni, sme tu.-
-Dobre, som Tomáš a som tvoj spolužiak.- povedal pred dverami veľmi potichu ale ja som ho počula a začala som sa veľmi smiať. Tomáš sa ku mne pridal ale to som si neuvedomila že skoro všetci sa na nás pozerajú, keďže prišli otvoriť. Lepšie privítanie som ani nečakala.
----------------------------------------------------------------------
Takže ahojte, áno viem, včera bol druhý deň, lenže mne nebolo veľmi dobre. Toto je dôvod prečo som nič nepridala.
Ale môžete vidieť, že k chate sa pomaly ale isto dostávame.
A veľmi ale že VEĽMI by som vám chcela poďakovať za všetko pretože bez vás by môj príbeh nebol 17 v romance. Ešte raz ďakujem a veľmi si vážim každý jeden komentár a hlas :) :)
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?