- No vieš všetko sme si povedali za ten tréning a to všetko. Aj to , že nemal dôvod ma klamať a , že on mal ísť pôvodne na tréning ale kvôli Petre ho zrušil čo bola chyba. Strašne ho to mrzí , že som bola taká mimo z toho. A ešte , že či by sme to teda spolu neskúsili. Ja som mu povedala , že zatiaľ nie , pretože tá chyba bola pred chvíľou a , že možno neskor. On odpovedal , že si na mňa kľudne počká a išli sme späť za vami.-
- No tak vidíš, on si na teba počká, to je super ,či nie?-
- Je to taký príjemný pocit , že niekto tu je a proste ešte niekto taký ako Martin. -rozplývala sa Sára.
- Teším sa s tebou. A čo dnes podnikneme ?-
- Ty nejdeš s Tomášom ?-prekvapene sa na mňa pozrela.
- Nie, prečo ?-
- Lebo ja som sa dohodla s Maťom , že kým mi nepríde vlak budeme vonku.-povedala a pozrela sa do zemi aj keď nechápem prečo.
- Tak ďakujem, no dobre prežijem to.-
- Naozaj to nevadí ?-
- Nie a čo by som ti to zakázala ?-so smiechom som sa spýtala .
- Ok. Ale vlakom pôjdeme spolu ?-
- Pôjdeme ale počkaj ma pred vlakom.-
- Dobre. Ale naozaj sa nehneváš?-
- Nie naozaj , nerob si starosti.-odpovedala som a jemne sa usmiala.
Prišli sme na internát Sára sa zbalila a išla preč. A ja opustená ostávam na útulnej internátnej izbe.
......................................................
Tomáš píše.
Tomáš:No ahoj ako si užívaš čas bezo mňa ?
Miška: Úplne užasne , ležím na internáte a nudím sa je mi proste TOP 👌👌. A ty co robíš taký opustený a hlavne bezo mňa ?
Tomáš: Kde máš Sáru ? Ja si to náramne užívam na pohovke pred telkou a večer ani von nejdem, takže moja posteľ a pohovka budú obklopovaní mojou láskou.
Miška: Sára išla s Maťom von. Závidím obom nábytkom,ktoré majú tvoju lásku :D .
Tomáš: Iha Maťo sa ani nepochválil , že ide s ňou von. Nemusela by si závidieť keby si nemenila plány ale veď mne je dobre 😊.
Miška:Ja som si mohla zmeniť čo chcem ! 😝 A zrazu ti je dobre, hlavne keď tam nie som , že ?
Tomáš: Zase úplne všetko by si nemala meniť. Napr. mňa nie. Tak bolo by lepšie s tebou ale aj posteľ je fajn a ešte ma aj hreje. :3
Miška:Teba nemusím meniť 😘. Jaj tak posteľ ?
Tomáš: Ber to optimisticky, na tebe by som nejedol, nepil a neležal.
Miška:Ty si taký milý 😀.
Tomáš:Oo ja viem. Aj ty si v pohode.
Miška:"V pohode" to si zapamätám. Ideš ma vyprevadiť na vlak o hodinu mi ide.
Tomáš:Nie v pohode ale VÝNIMOČNÁ a DOKONALÁ. A môžem o 10 minút som tam.
Miška: Ďakujem 😘. Tak skoro ? To ako stihneš 😱?
Tomáš:Existuje niečo také ako auto a to ma tam dovezie a mam aj osobného vodiča.
Miška:No dobre , keď budeš 2 minúty od internátu zavolaj , dobre ?
Tomáš:Dobre.
..............................................................
Prešli 3 minúty a už mi volal, idem teda dole.Prídem pred internát a tam stojí ešte auto. Čakám kým sa y toho auta vytrepe Tomáš.Už je vonku,keď sa ešte otvorí okienko a odtiaľ sa vystrčí hlava.
-Ahoj. Ja som Filip, Tomášov otec.- pozdravil ma jeho otec a ako som si stihla všimnúť tak sa podobal na Tomáša alebo lepšie povedané Tomáš sa podobal na svojho otca.
- Dobrý deň, ja som Michaela. Teší ma.- odzdravila som a jemne som sa usmiala.
- Aj mňa. A prosím ťa, tykaj mi a hovor mi Filip.-
- Dobre teda, ak sa ešte niekedy stretneme.-
- Oci, mi už pôjdeme, zatiaľ ahoj.-
- Ahojte. A Miška pevne verím, že sa ešte niekedy stretneme.
........................................
Ahojte...Momentálne sú časti naozaj nudné a nič sa v nich nedeje, ale to sa už v nasledujúcich častiach zmení. Ale aj takéto časti musia byť, ako si hovoríme s kamarátkami pri iných príbehoch. Dúfam, že aj napriek tomu, že sú nudné tak sa vám páčia . Vidíme sa pri ďalšej časti zatiaľ sa majte krásne :)
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?