No a teraz je tu koniec rozprávania o láske Tomáša a Mišky. A ako pokračovala ich spoločná cesta po tej osudovej otázke?
Ich láska medzi nimi každým dňom rástla. Boli si čoraz bližší ale boli tu aj okamihy, na ktoré by najradšej obidvaja zabudli. Bohužiaľ zopárkrát sa aj rozišli no po niekoľkých hodinách sa išli vzájomne ospravedlniť,keďže si uvedomili ako im je bez seba tažko.
Školu dokončili s ľahkosťou. No a po škole prišla, pre nich ďalšia dôležitá. Cez krásny letný deň,presnejšie na Miškine narodeniny,sa Tomáš odhodlal, požiadať svoju osudovú lásku o ruku. Pre Mišku to bol šok ale jej odpoveď bola všetkým jasná. So slzami, jasné že štastia,povedala áno.
A po roku od svadby sa im narodil krásny synček, ktorého nazvali Mikuláš. Ale v takomto čase sa narodila aj malá Laura, dcéra Martina a Sáry.
So Sárou si nakoniec všetko vyriešili a boli opäť kamarátky, no nikdy to nebolo ako predtým.
A Mikuláš s Laurou? Tak im sa stretli cesty v budúcnosti úplne iným spôsobom akoby ste čakali.
-------
Tak toto je úplný koniec tohto príbehu. V prvom rade by som chcela poďakovať každej jednej osobe čo si prečítala čo i len jednu časť a tým ma posúvala dopredu.Vďaka vám sa tento príbeh dostal až na #5 v Romance!!!(teraz už 3😍)
Ďakujem za každý jeden VOTE a aj za tie krásne komentáre.
Ale tento pribeh sa vôbec nemal takto vyvíjať. Mali sa dať dokopy už po chate,lenže ja som stratila svoj zošit, kde bolo pokračovanie, čiže dom improvizovala a takto sa mi ten pribeh viacej páčil.
Pribeh bol písaný už v školskom roku 2015/2016 ale uverejňovať som začala až cez letné prázdniny.
❤️42k+ prečítaní ❤️
❤️2k+ votes ❤️Ešte raz ďakujem a vidíme sa niekedy po Novom roku ❤️❤️❤️❤️.
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?