Konečne to zdvihol.No toto určite on nie je.
- Prosim, prajete si ?-ozval sa dievčenský hlas.
- Ano , prosím si k telefónu Tomáša.-
- On je teraz zaneprazdneny. Kto je pri telefóne a čo mu mám odkázať?-
- Pri telefóne jeho frajerka, a odkazujem mu , že teda prekvapenie nebude mať.-
- Jeho čo ?-
- Frajerka.Si hluchá alebo čo?-
- Jaj lebo nespomínal , že niekoho má.-
- A ty si kto ?-
- Ja som Mária jeho bývalá spolužiačka. -
- Caw. -
Zložila som. Trošku som nahnevaná ale neriešim to ,ZATIAĽ. Idem spať.
°°°°°°°°°°°°°°°
Dobré ránko všetkým prajem. Tak dobre som sa vyspala. Dnes bude "pohoda" deň, no aspoň myslím.Možno sa dnes všetko vysvetlí, teda dúfam,že Tomáš mi všetko vysvetlí.Po mojom uvažovaní som si spravila rannú hygienu, jemne sa namaľovala a obliekla sa.Keďže sa trošku ochladilo dala som si toto:°°°°°°°°°°°°°°°
Chapete to už aj do školy musím chodiť sama. Ten Maťo chodí pre Sáru až pred internát. A ja sama , no nevadí,nedá sa nič robiť.
°°°°°°
Tomáš dnes neprišiel a ani Maťo o ňom nič nepočul od nedele rána keď od neho odišiel. A toto už je nejaké čudné.Prečo sa neozval ani Maťovi? Skúsim mu potom zavolať. Zvoní,zvoní,zvoní aaa...
Zasa to zdvihla tá krava. A taký pekný deň to mal byť ani len tú fotku mu nepošlem. Z tej písomky som dostala 1, aspoňže to sa oplatilo.Koniec. O ďakujem všetkým že je konečne koniec. Tento deň bol veľmi dlhý.
Idem na internát veeľmi pomaly a opäť sama. Pred internatom bol Tomáš, nechce sa mi s ním hovoriť asi pôjdem ešte von aby som nemusela s ním čo i len očný kontakt prehodiť nie to nejaké tie slová.
Prišla som pred piatov a on tam ešte stále bol. Naozaj nechcem s ním hovoriť. Skúsim rýchlo prebehnúť.
- Miši ?-ups tak to sa asi nepodarilo.Pomaly som sa otočila a pozrela som sa naň ho.
- Ahoj potrebuješ niečo ?-opýtala som sa ho milo.
- Ja som sa prišiel na teba pozrieť, keďže posledné 3 dni mi to nejak nevyšlo.-tak tebe to nevyšlo?Ale ani na sprostù správu si nemal čas?Tak toto by som chcela povedať ale musím zostať kľudná.
- Jaj noo.-
- Čo ti je ?-akože fakt?
- Nič, len som unavená a keď mám byť úprimná, nemám chuť sa s tebou rozprávať.
- To je mile,že frajerka sa nechce so mnou rozprávať.-- Vieš čo je milé , že mi za dva dni ani nezavoláš späť, a radšej ten telefon zodvihne Majka,to je milé.-
- Ja ti to poviem teraz všetko. V nedeľu som išiel od Maťa a stretol som ju a hovorila , že dnes ide zopar ľudí z bývalej školy von či nejdem aj ja. Ja , že dobre ale budem len do 15. Tak som išiel , lenže sme zabudli na čas a neskôr sme všetci išli k Márii domov. Jasné , že sme si dali nejaký ten alkohol, však sme sprostí. Keď si volala, už som bol vo veselšej nálade a proste Keď som bol opitý nič som si neuvedomoval a Mária je moja bývalá a keďže nikto z nich o tebe ešte nevie tak niečo skúšala a ja som bol opitý a ja prepáč, ja som to nevedel zastaviť a....
- Buď ticho ja to nechcem počuť. A ja som si myslela, že aký si skvelý a ešte aj tie papieriky. Ja idem a je mi jedno čo to s tebou spraví, mne to žily netrhá a opováž sa nejako si ma udobrovať, posral si si to a toto ti tak ľahko neprepáčim ako to s tou Petrou. Si ako každý, čiže obyčajný debil a daj mi už pokoj. Ja blbá som si myslela , že ma máš rád ale ako vidím pri každej prvej príležitosti ma podvedieš.-
-Miši ale ja som bol opitý.-
- Tak si nemal piť. Ti šibe máš len 15 ?! Ale mne to je teraz jedno. Ty si to všetko uvedomíš.-
- Ja si to uz uvedomujem.-
- Aj to je už neskoro,maj sa pekne.-povedala som a s plačom som vybehla na internát.
°°°°°°°Prepáčte,že je časť až dnes ale bola búrka a vypadla elektrina, čiže som to nemohla uverejniť.
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?