- Chcem ti len povedať, že si strašne naivná. Ty nevidíš,že sa s tebou len hrá. Kto by si s tebou začínal a ešte niekto taký, ako je on. Si obyčajná nula. Už to konečne chápeš? Nikto ťa nikdy nebude chcieť.-hovoril mi a mne bolo z neho strašne zle. Ako môže hovoriť niečo také. Nemôžem uveriť, že s takýmto človekom som bola kamarátka.-Nemienim sa tu s tebou hádať, pretože mám príjemný večer a ako vidím ty si už v náladičke, ale stále si ten arogantný debil. Takže radšej choď preč!-povedala som velmi nahnevane ale radšej som nekričala. Môj krik by to všetko len zhoršil. Ale myslím,že poznámka ohľadom jeho osoby,ho nahnevala viac ako dosť.
- Čo som?-začal už kričať. Ajaj, toto nie je dobré.
- Si totálny arogantný debil. Počuješ? Arogantný debil!-povedala som mu rovno do očí, ale tentokrát to kľudne a bez kriku,určite nebolo . Mala som na neho také nervy!
Keď som dopovedala posledné slovo z tejto mojej odpovede, tak mi strelil hrozne silnú facku a povedal mi:
-Naozaj sa uvedom, aká si naivná!-po facke a týchto slovách sa mi nahrnuli do očí slzy.
- A ty si úbohý.- povedala som potichu. Veľmi potichu a asi to nepočul pretože konečne odišiel.
A ja som si naivne myslela, že tento celý víkend dopadne dobre. No ono to aj tak doteraz vyzeralo, lenže on to jedným momentom všetko pokazil.
Ale čo ak má pravdu? Čo ak som naozaj taká naivná? Čo ak si aj môj Tomáš zo mňa robí srandu? Čo ak....?
Takéto otázky mi lietali mysľou a všetko to spôsobil on. Prinútil ma pochybovať o Tomášovi. A to ja nechcem.
Teraz sedím vonku, na "mojej" lavičke a plačem. Možno sa zdá, že je to prehnaná reakcia ale nikdy mi nedal žiaden chalan facku. To mi pripomína, že si držím miesto kde mi vrazil.
Niekto vyšiel von.Bola to Sára, ako som rada,že prišla práve ona.
-Miši ideš už dovnútra?-
-Vieš čo radšej už nie.Ja asi pôjdem domov bude to tak lepšie.- povedala som uplakaným hlasom.
- Ježiš čo sa ti stalo?-
Všetko som jej povedala a ona tomu stále neverila.
- To je taký kretén! Ale nechoď domov, máš tu Tomáša a už sa aj zbližujete. Áno videla som vás.- povedala a usmiala sa na mňa.
Ja som sa tiež usmiala ale len jemne. Potom prišiel von aj nás Filip,Paťo,môj Tomáš, Sárin Maťo a druhý Maťo. Prišli za nami.
Niektorý z nich zapol na mobile svetlo a zasvietil na nás.
- Ježiš vypni to!- povedala som a hlavu si dala medzi kolená aby mi nebolo vidieť do tváre. Určite mám vycapenú ruku na tvári a rozmazanú špirálu a nechcem aby to videli.
-Nebuď taká podráždená.- povedal Patrik. Na takéto vety bol expert vždy. A ešte stále to svetlo nevypli.
- Keď ti dám facku nebudeš podráždený?- odpovedala som, no neuvedomila som si, že som na dosť dlho zdvihla hlavu a svetlo ešte svieti. Čiže ma videli.
- To čo si robila?- opýtal sa ma Maťo(Sárin).- Opýtaj sa Tomáša!- odpovedala som keď zrazu všetci pozreli na môjho Tomáša.
-Ale nie tento, to ten druhý, ten debil bezcitný úbohý magor.- a zase som začala plakať.
Chalani sa nahnevaní zobrali a išli za Tomášom.Aspoň toto nám povedali. Môj Tomáš bol dosť nahnevaný. Keď sme so Sárou začuli...
Tak toto nebude dobré.
°°°°°°°°
Ahojte:)Áno,viem je krátka:( :(
Za to sa vám ospravedlňujem :(
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?