Miškin pohľad
Zobudila som sa v príjemnom objatí, ktoré by som prijala kľudne každý deň. Ráno či večer. Doobeda či poobede. Presnejšie povedané, toto by som najradšej prežívala stále. No niečo mi tento príjemný okamih narušovalo. Ako to povedať. No cítila som na sebe nejaký pohľad a určite viem, že to Tomášov pohľad nebol, keďže ešte pokojne odfukoval.
Otvorím oči a koho nevidím. Vyškierajúci sa Maťko. Zrazu si uvedomím prečo sa asi usmieva tak sa rýchlo a nemotorne odtiahnem od Tomáš, čim spôsobím to, že sa zobudil.
- No hrdličky ako vidím je vám tu skvelo aj bez nás, čiže odchádzam. A mám pre vám ešte jednu pripomienku skúste si pozrieť snapchat, bude sa vám to páčiť. Tak sa majte, ahojky.-povedal a kým sa spamätala a chcela mu niečo odpovedať, tak už bol preč. S pootvorenými ústami som sa otočila na Tomáša.
-Ako si vyspinkala?- spýtal sa ma rozospato a tak sladko sa na mňa usmieval.
-Nom aj celkom dobre a ty?-povedala som a opäť si sadla na svoje miesto z ktorého som pred chvíľou vyskočila-Perfektne ale je pre mňa šokantné, že ty si sa len celkom dobre vyspala. Taká príjemná spoločnosť a len celkom dobre? -povedal mi a tváril sa dosť urazene.
-Ty vieš, že ťa rada provokujem, takže sa zbytočne urážaš. Musí ti byť jasné, že sa spalo tak dobre ako nikdy.-
-Tak ako nikdy, heej? No tak to aby si sa vrátila bližšie ku mne, pretože aj mne bolo fajn no a teraz mi je aj dosť veľká zima, čiže ak budeš taká dobrá, tak sa vráť.-odpovedal a mne sa inak nedalo ako sa vrátiť k nemu, pretože inú možnosť som v tej chvíli ani nechcela.
Ľahla som si na jeho hruď a on ma silno objal.
-No čo ideme si pozrieť ten snapchat, keď sa máme z toho tešiť?-opýtala som sa ho a užívala si tú jeho prítomnosť.
-Poďme.-pošepkal mi do ucha a mne naskočila husia koža po rukách, no to on vidieť nemohol cez toľké vrstvy oblečenia, aké som mala.
Veľmi pomaly som odomkla telefón a ešte pomalšie som otvorila Snapchat.No jasné, to by nebola Sára, kebyže to nedá na MyStory a k tomu ešte tých fotiek je minimálne 10. Všetko boli naozaj zaujímavé ale jedna z nich bola úžasná. Akonáhle som ju videla, tak som iba žasla.
-Wau.-povedala som.
-Tá je pekná, že?-ozval sa aj Tomáš a bola som rada, že sa mu tiež páčila.
-Pekná? Prosím ťa, toto je asi najkrajšia fotka na ktorej som zaznamenaná. A mohla by som ju dať na Instagram, že áno?-prosíkala som a otočila som sa k nemu tvárou.
-A čo za to?-
-Čokoľvek budeš chcieť, len mi to prosím dovoľ. To musí uzrieť svetlo Instagramovej scény.-stískala som ho najviac ako sa dalo, len aby mi to dovolil. On sa len na mne zasmial a bez opýtania ma pobozkal.
V jednom okamihu som veľmi ochotne spolupracovala, no v druhom som sa od neho odtiahla.
-Tomáš....ja...vieš.....Dominika.-povedala som a ospravedlňujúco som sa na neho pozrela.
-Miška, predsa som ti to vysvetľoval. Ale tak ako chceš, teraz už tú fotku môžeš dať kam chceš a len pre informáciu asi za takú hodinku vystupujeme.- povedal a mne ho bolo naozaj ľúto. Ja by som veľmi rada pokračovala, lenže ono to nejde.
K fotke som napísala popisok:
Každý chce mať takého dokonalého kamaráta💑💗.
-Takže som dokonalý kamarát?- opýtal sa a ešte stále som bola v jeho tesnej blízkosti.
-Tak asi áno keď som to napísala. A čo som podľa teba ja?-
-Ty si ten najkrajší mimoň, ktorý je jedine môj a si bláznivá, krásna a prirodzená. No a toto sú dôvody prečo ťa mám rád. No neboj sa tých dôvodov je omnoho viac ale toto sú tie hlavné.-
Po tomto jeho výstupe som ho veľmi silno objala a povedala som mu.
-Ďakujem.-
-Nie, to ja ti ďakujem.-
------------------------------------------------
Prekvapenie!!!
Síce je táto časť kratšia, no je mimo víkendu, takže verím , že túto novú časť oceníte😊😊
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?