25. december
Vianoce už prišli, Viaaanoce už prišli,Vian...... a tak ďalej. No proste už sú tu Vianoce, presnejšie prvý sviatok vianočný. A ku mne konečne dorazila vianočná náladička. Bolo aj načase.
Musím povedať, že Štedrý deň som maximálne užila. Atmosféra, rodina, darčeky no proste awww.
Bola som veľmi rada, že darčeky odo mňa sa obdarovaným páčili. Dalo mi veľa rozmýšľania a úsilia trafiť sa určitej osobe do určitého štýlu.
A ja? Ja som mega moc šťastná zo všetkých darčekov, no najviac ma potešili slúchadlá
kryty na mobil(proste milujem disney a hlavne mickey mouse :3 ).
Ďalej som dostala nejaké to oblečenie a isteže ponožky, ktorých nie je nikdy dosť.Ale čaká ma ešte jeden darček, a to od Sárky. Ten si vyzdvihnem zajtra a odovzdám darčeky jej a Maťovi, čiže odovzdám aj Tomášov darček.
--------------------------------------------------
Ďalší deň
Čakám so Sárou na vlakovej stanici na Maťka. Neviem z akého sprostého dôvodu, ale Martin o mne nevie. Keď som sa pýtala, že prečo, povedala, že nejako na mňa zabudla. Tak diki.Hrozne sa teším na reakciu hrdličiek na ich darček.
Pri predstavovaní si tej reakcie, som sa pozrela a uškrnula sa na Sáru. Ona sa tiež na mňa uškrnula. Počkaj!! Toto nie je dobré, toto robí len keď niečo plánuje. Ja sa začínam báť.
Jej úškrn sa zväčšil keď vystúpil z vlaku Maťo a za ním...Osoba ktorá mi pokazila náladu. Prišiel sám egoistický pánko z Bratislavy, ktorému je všetko ukradnuté no a hlavne ja.
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?