O 2 mesiace neskôr
Wau. Tak ten čas naozaj nehorázne rýchlo plynie. Ani som si nestihla uvedomiť, že už o pár dní tu sú Vianoce. Za iných okolností by som sa aj tešila, lenže teraz mi to akosi nejde.
Od našej spoločnej chaty sa svojim spôsobom zmenilo veľa.
Chata bol neskutočná a ja môžem spomínať na veľmi príjemné chvíle. Týždeň po tejto udalosti sme mali tri dni riaditeľské voľno, kvôli opravám na škole, a následne sme mali dva dni jesenné prázdniny.
Oddychový týždeň, ako by som to nazvala ja, bol ešte v poriadku čo sa týkalo Tomáša. Jedenkrát prišli chalani za mnou a Sárou ku nám a spoločne sme so Sárou zavítali ku nim do Bratislavy.
Pomedzi to sme si jasné dlho do noci písali a keby videl niekto naše chaty, určite by si myslel, že spolu niečo máme.
Síce to bolo asi skoro, ale veľmi som si priala(hlavne kvôli tomu ako sa ku mne správal na chate a pre awww) aby sa ma spýtal či budem s ním chodiť.
Netrpezlivo som čakala ešte aj týždeň po prázdninách a všetko naznačovalo a aj on sám, že sa to opäť opýta. A nakoniec.....BUM.
Jeho otázka na mňa sa nekonala. Možno by ma to tak veľmi nemrzelo, a tak ma to mrzí aj doteraz, keby so mnou neprerušil akýkoľvek kontakt čo sa dal.
Ja..ja to ešte stále neviem pochopiť. Veď on ma opustil zo dňa na deň. Naozaj to bol šok. Predstav si, že v pondelok ráno prídeš do školy a ideš si sadnúť, normálne ako každý školský deň sadnúť na svoje miesto. Akože jasné najprv som pozdravila Sáru a Maťa. Keď som pozdravila neho ani sa na mňa nepozrel nie to aby mi odzdravil.
Dobre, hovorím si asi sa zle vyspal, proste každý má niekedy zlý deň nechám to tak.Ale akosi sa mi nezdalo, že by nemal zlý deň skoro týždeň. A najviac sa mi nepozdávalo to, že keď som mu nespočetnekrát písala či sa niečo deje alebo som len prosila o vysvetlenie, či sa niečo stalo v jeho rodine,nikdy mi neodpísal. Ale naozaj nikdy VŽDY tam bolo len to sprosté Zobrazené.
Ja sama som si vyčítala, že som spravila niečo zle, keď sa takto správa iba ku mne a hlavne, že to muselo byť niečo hrozné, keď si po niekoľkých dňoch odo mňa odsadol. Neviem čím som si to zaslúžila, keď si vybíja zlosť IBA na mne. Áno, so Sárou a Maťom sa normálne rozpráva, smeje sa s nimi a ako som sa dozvedela každý deň chodia spolu von.
Ja som to nevedela zniesť a hrozne ma ubíjalo to, že keď som prišla za nimi sa rozprávať on sa bez jedného slova zodvihol a odišiel za svojimi kamarátkami. No toto som ešte nespomínala. Zrazu sú jeho veľké kamarátky Petruška a spol. Hlavne, že to sú kravy a sú veľmi namyslené a nikdy s nimi nechce mať nič spoločnéé. No jasné.
Aj som sa skúšala pýtať Sáry a Martina prečo sa so mnou nebaví ale oni sami nevedia. Vždy ak sa ho spýtali niečo na túto tému, tak buď odišiel alebo len povedal, že ich to nemá trápiť, že ich vec to nie je.
Ďakujem veľmi pekne. Ale moja vec to je a nikdy si mi neodpísal a ani len neodpovedal. No aj napriek jeho správaniu ho mám čím ďalej tým viac radšej. Toto je naozaj zvláštne. On ma svojím spôsobom raní a ja ho zatiaľ milujem. Áno, konečne som si to priznala.
Keďže ho mám veľmi rada, tak som mu kúpila darček na Vianoce aj keď viem, že on pre mňa nič nebude mať. Na čo aj. Preňho som nič.
Podarujem mu našu spoločnú fotku (tú ktorú vyfotila Viki na chate) aby sa konečne uvedomil ako sa správa a ešte jednu drobnosť ktorú si bude určite viacej vážiť a bude ma z nej väčšiu radosť, a to sú lístky na hokejový zápas o ktorom mi tak túžobne rozprával keď sa so mnou ešte kamarátil. Ale pozor lístky sú len dva tak dúfam,že ho napadne, že by mohol zobrať mňa.
No a ešte aby som spomenula čo som kúpila našim dvom hrdličkám. Sárke som dala vyrobiť postavičku s Martinovou podobou a Maťovi so Sárinou podobou. Som zvedavá čo na to povedia. Ale najviac ma mrzí, že neuvidím reakciu Tomáša keď si bude rozbalovať darček, keďže mu ho odovzdá Martin.
Čiže keby to mám všetko zhrnúť, tak sa snažím užívať si rodinnú pohodu, vnímať vianočnú atmosféru aj napriek tomu, že tu chýba osoba s ktorou som chcela prežiť tie najkrajšie Vianoce.
Osoba ktorú milujem ale ona na mňa zrejme pomaly ale isto zabúda.
°°°°°°°°°
No ahoj milý môj čitateľ. Srdečne ťa vítam pri novej časti,ktorá vyšla prekvapivo vo štvrtok.Bohužiaľ Tomášovi z ničoho nič preskočili a ja neviem prečo. 😭
A chúďa Miška to nezvláda a musí takto smutne prežívať predvianočné dni.
Ale čo si myslíš,že sa stane by ma naozaj veľmi zaujímalo.
Takže ak chceš napíš komentár a ak sa ti môj príbeh páči alebo sa ti páčil tento diel,môžeš dať tvoj hlas a ver,že mňa to určite poteší.
Čiže sa maj a vidíme sa pri novej časti.
ESTÁS LEYENDO
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?