Na ďalší deň, som sa zobudila pomerne skoro. Možno by som spala dlhšie, lenže niekto, presnejšie 7 ľudí na nás z výšky pozeralo.Akože nevidela som ich ale cítila som na mne pohľady.No a že ich bolo 7 , som zistila neskôr.
Najprv som vôbec nechápala prečo na nás pozerajú, lenže keď som si chcela aspoň sadnúť a nešlo to, tak som si uvedomila, že ma očividne niekto drží. Po otvorení očí som sa presvedčila o tom, že to je pravda a dá sa povedať, že sme boli s Tomášom v objatí ktoré vôbec nenaznačovalo, že sme len kamaráti.
Vyzerá to tak, že ako sme zaspali, tak sme aj spali celú "noc". No a najlepšie na tom je, že Viki nad nami stojí s foťákom. Diki.
Keď im konečne docvaklo, že som hore, tak sa začali veľmi smiať. Ja neviem či nie som taká nechápavá z rána, ale absolútne nechápem čomu sa smejú.
- Ale keď vy ste spolu takí sladkí, to som vás musela cvaknúť.- povedali Viki a pri tom sa veľmi priblblo usmievala. No ale našu princezničku asi jemne rozrušil ich smiech, čiže sa začala prebúdzať.
-Dobré ránko, Šípková Ruženka.- povedala som Tomášovi.
- Mhh...dobré..ale aby sme si to upresnili ja som Snehulienka.- ospalým hlasom oznámil Tomáš. Tak na tomto som sa začala smiať spolu so všetkými, lebo toto si dovoľ povedať.
-Tak toto nám vysvetli.-
-No viete mám tu sedem trpaslíkov a princa, ktorý ma nie že zobúdza bozkom ale uspáva. Uznávam v tomto je trošku naša rozprávka pozmenená ale ak mám pravdu povedať tak mi to je úplne jedno.- povedal s ľahkosťou, zato ja som sa začala červenať.
-Ale najviac sa roztápam ak sa môj princ červená, to ho úplne žeriem.- dodal.
A teraz ho začínam aj preklínať prečo toto vytrepal. Veď oni budú.... No jasné nehovorím.
- Počkaj, ty si predsa povedal, že ťa uspáva bozkom, to si myslel vážne?- začala s otázkami Sára
-Predstav si, že až dve uspávacie dal, no a potom som nemohla spať. Ja spanilá princezná som bola v príjemnom šoku ako sa tuto mladý princ dokáže perfektne bozkávať.- dobre takže teraz ho už naozaj zabijem.
-Takže už konečne spolu chodíte? -
-Nie,- odpovedala som jednoducho. Potom som sa len postavila a išla som sa dať do poriadku.
Kým som sa upravila, ostatní šli odprevadiť ľudí čo dnes odchádzajú. Na chatke nás zostalo len deviati . A sú to tí čo nás prišli ráno zobudiť plus mi dvaja. Dneska to bude veľmi v pohode deň no dá sa povedať že len večer keďže je asi jedna hodina poobede a my raňajkujeme.
Na moje veľké prekvapenie sme sa rozhodli, že pôjdeme variť kotlíkový guláš. Síce si nie som istá či to je dobrý nápad. No určite to nie je dobrý nápad, lebo z nás nevaril nikto žiaden guláš a už vôbec nie kotlíkový.
Buď to dopadne tak, že s pomocou všetkých svätých to uvaríme a bude brutálne dobrý alebo, tá viacej pravdepodobná možnosť, že si opäť objednáme pizzu.
-----------------------------------------------------------------
Neskôr sme už hrali len volejbal a chcela sme pokračovať, ale prečo by sme mali všakže. Začala totálna búrka. Ale aj napriek tomu si večer veľmi užili. Dozvedeli sme sa novinky typu, že Filip je opäť s Viki a Maťo sa dal konečne dokopy s Luckou.
A keďže toto oznámili všetci na mňa tlačili kvôli, že vraj chudáčikovi Tomáškovi. Neni chudáčik, to on si posral. Ale nevadí, zajtra má narodeniny a ja som si pre neho pripravilo niečo šialené a hlavne perfektné. Takže by som radšej mali ísť spať aby som mala na to energiu.
Uvidím ako bude reagovať.
-----------------------------------------------------------------------------
Ahojte :)
Nová časť a ja sa z nej veľmi teším.
Hlavne je na moje pomery v dosť skorých hodinách.
Neviem ako budú vychádzať nové časti teraz, ale budem sa snažiť aby vychádzali naozaj pravidelne a často.
A Tomáško bude mať 16 :3
Takže opäť pri novej časti?
A mimochodom v mediách je tá fotka čo odfotila Viki, no aspoň takto nejako si to predstavujem :) :)
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?