Krásne štvrtkové ráno :3 .S takou radosťou som už veľmi dlho nezobudila. Najviac ma povzbudil ten včerajšok :). Ani učiť sa mi nedalo ale ako ja hovorím(veľmi často :D) snaha sa cení a ja som sa ako tak naučila :D.Po mojom snažení som sa išla pripraviť na spánok a prekvapivo som išla spať :D .Síce som zaspala až okolo pol jednej, ale nevadí :D.
Dnes som si obliekla tmavomodré nohavice, šedé tričko ktoré ako keby mikina a k tomu šál a conversky.
So Sárou sme išli do školy v úplne zodpovednom čase a len tak tak sme to stihli.Po našej adrenalínovej ceste do školy, sme sa rozjašili, ale táto dobrá nálada ma opustila hneď vtom momente keď som prekročila prah našej triedy.
Prvé čo som videla, bolo obsadené miesto pri Tomášovi. To by sa ešte dalo, ale na mieste spolu sediaceho sedela Petruša.
Michaela kľud, hovorím si sama pre seba
Ako som si povedala, tak som aj spravila. Sadla som si čo najďalej od neho a hlavne som si sadla sama.Keďže som sama tak si zapnem internet. Áno mala by som sa učiť a dávať pozor ale už ma prešla chuť.
Pozerám si vkľude Facebook keď mi vyskočí nová správa. No od koho asi tak je?
Tomáš: Miši , ona si sem sadla a nechce odísť :(. Mám potom prísť k tebe :)?
Miška: Nie, načo ? Ja mám krásny deň, načo si ho kaziť :). A hlavne,že prvá príležitosť :* :* :).
Tomáš: Ja ti ho snáď skazím?? :O A aká prvá príležitosť ? :/
Miška: Ty mi ju zatiaľ nekazíš. A príležitosť? Nato si prídi sám :).
Tomáš: Si na mňa zlá a ja si to nezaslúžim :( :(.
Miška: Dnes nie som zlá, len niekto si neuvedomuje čo včera povedal :*.
-Michaela odpovedaj!- vyvolal ma učiteľ.
-Prepáčte, ale nepočula som otázku.-
-Vieš prečo si u nepočula?Lebo nedávaš pozor!!! Ešte raz a máš zápis.- povedal mi veľmi nahnevane.
Tomáš: Miši, čo som včera povedal?
Miška: Porozmýšľaj a ja idem ahoj.
.................................................
Konečne koniec prvej hodiny. Idem na WC a ani za Sárou nepôjdem absolútne sa mi nechce teraz nič s ňou riešiť.
Keď som prišla naspäť, všetci na mňa divne pozerali a Petruška už sedela na svojom mieste. Neriešila som to a išla som si sadnúť na svoje nové miestečko. Prídem tam a veci nikde.
..............................................................................
Konečne tu máte novú časť :3. Oddýchnutá a hlavne pripravená pridávať nové časti.Verím, že saa bude páčiť :).
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?