31.časť

2.3K 130 5
                                    

-Cawte,- so smiechom som ich pozdravila-toto je Tomáš môj a Sárin spolužiak.Tomáš toto je Patrik,Filip,Martin,Filip,Tomáš,Lucka,Lucka,Viki,Mária,Lenka.-predstavila som ich a už sme sa ako tak nesmiali.

Sara sa na mňa pozrela, a opýtala sa ma či nám šibe. Hovorila to tak,že len otvárala ústa,proste nevydala ani hlásku.

S Tomášom sme si išli odniesť veci, keď sa začal nehorázne smiať.

-Čo ti zase je?-spýtala som sa.

- Tak môj a Sárin spolužiak? A ja že aspoň kamarát.- odpovedal a smial sa ako debil.

-Nemyslíš si, že by to vyznelo dosť vtipne,tak ahojte toto je môj kamarát Tomáš. Mne stačili dva pohľady keď som povedala, že si spolužiak.-

- A tebe by snáď vadilo keby si o nás mysleli, že spolu chodíme?-povedal a objal ma zo zadu.

- Nie, veď možno to bude niekedy v budúcnosti ale radšej nie, dobre?- prikývol.

-Inak čo bude tá odmena za moje raňajky?-spýtala som sa keď hore pribehli baby.

No menší háčik bol, že ma ešte stále objímal. Keď si uvedomil, že baby sú tu, tak sa ma pustil a pošepol mi:

To si ešte vymyslím. Idem sa dole spoznávať,maj sa, kráska.

Ja som sa len usmiala, čo on pochopil.

Prisla za mnou najprv Sára.

-Vás dvoch asi nie je bezpečné nechať samých, či?- pýtala sa s úsmevom na perách.

-Prečo by nebolo len ma podpichoval. A ty mi povedz či sa mieniš s Maťkom deliť o tvoj spací priestor, pretože tu má len deku a  nič viac.-

- Ako podpichovanie to nevyzeralo ale  veď dobre. No asi budem musieť. Baby vy čo tam stojíte poďte sem. -

- Vy mi tak chýbate.- povedala som.

Ony len súhlasili, že aj im sme chýbali.

- Inak ako to máš teraz s Filipom, Viki?-opýtala sa niektorá z báb.

- No asi od konca augusta nie sme spolu, ale kamaráti sme stále, takže je všetko v úplnom poriadku.-

Takto sme sa rozprávali o všetkom až kým prišlo na tému Maťo a Tomáš.

Sára hneď vyskočila, že Maťo je jej tak nech dajú ruky preč a pozrela sa hlavne na Viki a na Máriu. A potom prišla otázka od Márie.

- A Tomáš chodí s tebou?-

- Nie,Tomáš je single a kľudne vám o ňom poviem informácie aby ste mohli loviť. Takže je to hokejista, občas ti prinesie 100 ruží do školy, veľmi rád klame, vie zaspať úplne všade, je veľmi starostlivý a vnímavý. Má nádherné modré oči, dokonalé hnedé vlasy a telo, prosím Vás to ste ešte nevideli. Nevie kde je hranica srandy ale pritom je vážny a hlavne je rodinný typ. Má dokonalú rodinu. Má dvoch súrodencov a sú to dvojičky. Vie si o tebe zistiť úplne všetko vďaka dokonalým kamarátkam a vždy pomôže. Jeho izba je bohovská a hlavne jeho posteľ a tričká s mimoňmi ktoré si kupuje len kvôli vám. Ale stále je to len malý chlapec ktorý má sen sa stať úspešným hokejistom a tento sen sa mu zatiaľ darí.- po týchto slovách, mne ako citlivke vyšlo zopár slzičiek.

Ked v tom túto atmosféru ten najväčší debil  pokazil. Prišiel Tom a nemohol si odpustiť nejakú tú poznámku.

- Niekto sa nám zase zamiloval a zase ju dotyčná osoba nechce?-

- Drž hubu!!- vykríkla po ňom Sára a ja som jej pohľadom poďakovala a zišla dole schodmi ,kde na každom schode bol jeden z chalanov.

Zatiaľ to vo mne len vrie ,ak bude pokračovať tak asi nezostanem ticho a nebudem pokojná.

...............
1:26 :-) :-)
3k videní
Ste úžasní

ComplicatedWhere stories live. Discover now