Z pohľadu Sáry
-Maťko myslíš si, že ma Miška zabije za to, že sedíme tak ako sedíme a hlavne za to, že sedí s ním?-opýtal som sa ho a naozaj som mala výčitky, že som urobila zle , aj napriek tomu, že im chcem len dobre. Chcem len to aby bolo všetko tak ako predtým.
-Ale prosím ťa, dobre sú obidvaja radi, že môžu byť pri sebe tak dlho a sami. Sám Tomáš niečo splietal no ak mám pravdu povedať dvakrát som mu nerozumel. Určite viem, že ju má rád a kebyže to myslí s tou onou vážne tak už o nej dávno viem a na sto percent o nej básni ako o Miške čo robil už v polovičke septembra a to sme sa skoro nepoznali.- dopovedal.
-To naozaj o nej básnil ako si to ty nazval od septembra?- prekvapene som sa spýtala a ja sama som nemohla uveriť tomu, že by sa mu tak dlho páčila. Akože teraz aby sme sa správne chápali. Nie žeby Miška nebola taká pekná aby sa mu nemohla tak dlho páčiť, lenže som si nemyslela, že to je až tak dlho,čo sa mu páči. Ako si spomínam nikdy neprejavoval veľký záujem.
-Áno, ale ako vidím, nemal som ti to hovoriť.- povedal a pousmial sa. Joj ako ja milujem tie jeho úsmevy. Sú tak rozkošné.
-A myslíš si,že by bolo veľmi drzé, kebyže sa teraz za nimi pôjdem pozrieť ?-opäť som sa ho spýtala.
-Nebude, choď, ja to tu zatiaľ postrážim a budem ťa tu čakať.-povedal a žmurkol.
No takže sedadlá 55 a 54. Chodím tu ako debil a stále nič. Ako môže byť tak neschopný v hľadaní miest vo vlaku? Aa konečne to už mám. Počkať, oni tam majú zastreté. Mám či nemám. Idem čo by robili.
Ježíš, tí sú sladkí. Hlavne, že sa sním nechcela pred týždňom rozprávať a už vôbec nie to s ním zdieľať jednu miestnosť.Teraz keď leží v jeho náručí, on ju majetnícky objíma a ešte sa delia o slúchadlá, vyzerajú konečne spokojne. myslím, že tu nemám čo robiť, no mojou povinnosťou je si ich odfotiť.
Idem už za svojím princom, ten keď to uvidí bude viacej šalieť ako ja.Rýchlosťou vetra som vletela do nášho kupéčka a vychŕlila najnovšie pikošky.
-Maťko pozri čo som tam videla.- ako hovorím veľmi rýchlo som to povedala a ani som si nevšimla, že už tam nie sme sami.Bola tam skupinka chalanov. Naozaj úžasné. Ja, Maťko a štyria neznámi chalani. Skáčem ru od šťastia.
-Prepáčte.-dodala som aby sa nepovedalo, že som nevychovaná.Sadla som si k Maťkovi a "schovala" som sa mu do náručia
-No čo si videla.-pošepkal mi
-Tomáška a Mišku. Áno to sa dalo čakať ale pozri ako!-hovorila som s nadšením a ukázala som mu tú fotku, ktorá je len tak mimochodom dokonalá.
-To je určite photoshop, ja ti toto neuverím.-
-Ježiš tak sa tam choď pozrieť, ak mi neveríš. Myslím, že ešte budú spať.-
-Tak idem ale ty ma tu čakaj a hlavne nerob blbosti. Nezabudni, že ja ťa veľmi dobre poznám.-dal mi pusu na čelo a až príliš rýchlo odišiel.
A akože až teraz si uvedomujem, že som dobrovoľne zostala sama s nimi. Lepšie povedané so 4 pomerne peknými chalanmi. Naozaj?Ok, budem ticho a dám si slúchadla do uší, no zapnem si ich len akože. Čo Vám poviem, som proste len zvedavá. Som trošku mrcha,no a čo.
Môjmu plánu sa zatiaľ darí . Už desať minút tu riešia veci ohľadom mňa. Padli tu otázky koľko mám rokov, aké je moje meno či dom zadaná a kam cestujem. No Maťko sa ešte nevracia,a ja neviem čo tam tak dlho robí,tak sa idem s nimi trochu "pohrať ". Dala som si ich dole a ako na povel stíchli .
- Takže som Sára,mám 16 a som šťastne zadaná a ideme do Terchovej.- dopovedala som a usmiala sa.
-Ty si nás počúvala ?-
-Niee. Ja dom len veľmi zvedavá. Ale kedže ja som už čo to o sebe povedala, mohli by ste aj vy či nie?-
- No takže ja som David mám 18 a som ako aj ostatní z Piešťan .-
- Ja som Dominik a mám 16.-
-Ja som Filip a mám 17.-
- A ja som Patrik a mám 18.-
-Vidím , že Sárka je ako vždy zvedavá, čiže aj sa už predstavím. Som Maťo a mám 16 a táto tu zvedavá ženská je moja frajerka.- povedal Maťo a ja som sa začala hrozne červenať .
-No a čo videl si ich?- prekvapivo dom bola opäť zvedavá .
- Áno videl a omylom som ich zobudil. Keby si ich videla ako Miška odskočila rýchlo. Ešte keď zistia, že budú spolu v izbe, v jednej posteli, tak ma asi zabiju.-
- O čom točité ?- spýtal sa David.
-O tichto dvoch. - povedala som a ukázala im dokonalú fotku.
- Oni spolu chodia ?-
Po tejto otázke začalo dlhé vysvetľovanie čo chalani uvítali a mne sa páčilo , že ma konečne niekto počúva a aj ho to zaujíma.
........................
Ahojte, ozývam sa až po dvoch týždňoch a to len preto, že nebolo toľko času ako som plánovala.No aj napriek tomu ste má stale obdarovavali novými ⭐️ a ešte väčším počtom prečítaní no a vďaka tomu sme boli #9 😱😍❤️.
ĎAKUJEM
A k chate sme sa nedostali a ešte dlho nedostaneme, kedzechcem aby mal tento príbeh dosť časti a aby ste ho mohli dlhšie čítať čiže to natahujem.
To je asi všetko čo som chcela takto napísať 😊😊.
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?