Keď vtom sme zbadali Petru alebo lepšie povedané ona zbadala nás . Hneď som chcela zuteka lebo jej reči sú veľmi geniálne a my by sme im ,,určite'' pochopili ale skôr než som stačila zareagovala bola pri nás. S jej "úasným šarmom" podišla k nám a sladko a hlavne túžobne sa usmiala na Tomáša . Ja som bola akoby vzduch.
-Ale ahoj Tomáško,-povedala opäť milo,- caw Mia.- zamrmlala potichu ale nie a tak, že by som ju nepočula.
-Ja som pre teba Michaela 😉 ale veď dobre.- pomyslela som si, ale radšej som bola ticho,
-A čo vy tu tak spolu? Žeby nový párik?-
-Nie len som chcel ísť von s niekým s kým je sranda a Miška bola ochotná sa obetová.- odpovedal a poznámku o novom páriku asi radšej ignoroval a ja? Som v duchu veľmi penila.Oni sa tam dos dlhú chvíłu zhovárali(stále mali o čom) a ja som tam stála ako stĺp a nezapájala som sa do konverzácie , pretože som nemala čo k tomu povedať , takže som sa radšej rozlúčila.
- Viete čo , ahojte ja už radšej idem.-
-Ahoj Miša.- odzdravila ma s nechuťou Petra
-Miška počkaj idem s tebou veď som s tebou prišiel.- rýchlo reagoval Tomáš ale mne bolo aj jedno čo hovorí, pretože som bola naštvaná.
-Nemusíš ahoj !!- rýchlo som povedala.A odišla som ako-keby z trucu . Išla tak rýchlo ako nikdy . Ani ma nedobehol 😂. Ha to za tú Peu . Prišla som na internát , osprchovala som sa a išla kecať s babami . Internet a všetko vypnuté, aby nikto nerušil. Hlavne aby nerušil Tomáš . Predtým ako som išla spať tak som si zapla internet . Na messengeri mi cinklo 14 správ od Tomáša . Prečítala som si ich a zasmiala som sa.
Tomáš: Miši prečo si odišla?
Urobil som niečo?
Vysvetlí mi čo som urobil?
Aspoň sa ozvi bojím sa o teba.
Mišiii .....
Prosíím...
Tebe vadila Petra ?
Aspoň sa vyjadri!!!
Cítim sa blbo...
Miši
Ozvi sa
Asi tu nie si
Prosím nehnevaj sa
Miši, ahoj
Miška: Dobrú noc 😊
°°°°°°°°°°°
A zase ráno . Ako ja nerada vstávam . Ale čo u musím . Dnes som si neobliekla nič zvlátne ani zaujímavé : tričko, mikina, rifle a na hlave drdol .
Dnes mi škola začína až o 9, ale som tam do pol piatej 😭. Medzi tým je aj nejaka voľná hodina . Do triedy som prišla medzi prvými, presnejšie prišla som tretia . No a ako za tres tam boli Tomáš a Maťo 😱.
-Vidím , že niekto tu rád uteká.-
- Ja neutekám, ja som len odišla zo spoločnosti kde som nebola vítaná .-
-Čo si nebola ?! Netrep blbosti Miši, vieš dobre ako to bolo . To ty si bezdôvodne odišla .-
-Bezdôvodne to nebolo, ale veď dobre ako si myslíš .-
Vtom prišli ďalší spolužiaci a bol ticho skoro dosť dlho, pokiaľ neprišla 5 hodina .
°°°°°°°
Ďalšia časť je na svete. Aj keď neskoro ale predsa :-). Dúfam, že sa bude páčiť.
Koment a vote poteší ale názor na tento príbeh poteší najviac :-).
YOU ARE READING
Complicated
RomanceOn? Jedným slovom komplikovaný. Ona?Osoba, ktorá sa snaží pochopiť jeho správanie a neho celého. Podarí sa jej to, či nie?