46.časť

2.5K 141 5
                                    




-Takže ty uvaríš špagety a ja omáčku k tomu,dobre?-

-No žiadne také. Povedal som,že budeme variť spolu,čiže všetko spolu.-

-To budeme aj cibuľu spolu lúpať?-opýtala som sa.

-Všetko. Aj plakať budeme spolu. -

A tak sa aj stalo. Varenie obedu nám trvalo hodinu a pól a keď Sara zistila, že je toho dostatočne veľa, pozvala chalanov na obed a celý čas sa na nás dvoch všetci ako sprostí usmievali vo mi dosť liezlo na nervy. Ale Tomášom to vôbec nehlo a niekedy sa sám priblblo usmieval.

Pri tomto som si uvedomila aký je milý a ja som dúfala ,že to tak aj naďalej zostane.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spánok. Tak túto činnosť milujem a venujem jej dostatočnú časť dňa. A tak tomu bolo aj tento posledný deň v roku.Nejako som si neuvedomila, že práve prežívam posledné dni v tomto roku ale aj keby som si to uvedomila, tak čo by to zmenilo?Nič, pretože nič sa nezmení. Nie som každým rokom niekto úplne iný.Som len zasa o rok staršia a jediné čo som získala sú nové skúsenosti,spomienky a tie tu budú dovtedy, dokedy budem ja sama chcieť a neovplyvní to žiaden rok 2017,2018,2019,.....

Ja som tá, ktorá rozhoduje o tom čo sa stane. No nie tak celkom, ale z časti to môžem ovplyvniť.Mám zatvorené oči, ležím na posteli a rozmýšľam čo sa v tom roku také výnimočné stalo.V prvom rade som napísala skvelo monitor čo mi dopomohlo k tomu aby som sa dostala na svoju vysnívanú školu.Užívala som si prázdniny s priateľmi ako sa dalo no a potom prišiel september. Nová škola, noví ľudia, čo pre mňa znamenalo spoznanie nových priateľov a to hlavne Tomáša s Martinom.

Spoznávanie medzi nami bolo pomalé ale dá sa povedať, že v niektorých okamihoch komické. Napríklad také prvé stretnutie s Tomášom.

Flashback

Dnes je prvý deň na novej škole a čo je úžasné? Sára má vyšetrenie a ja som musela včera byť sama na internáte, no a dievčina, ktorá bude s nami na izbe mi nepovedala ani jedno slovo aj keď som sa snažila nadviazať konverzáciu. Asi si vôbec nesadneme, ale vďaka bohu dnes Sára príde a aspoň s ňou sa môžem normálne rozprávať.

No ako si tak idem po chodbe školy, kde sa len tak mimochodom neviem vôbec orientovať, a zrazu sa niekto predo mnou strepe na schodoch.Povedzme si úprimne, som škodoradostná. A to veľmi, čiže som si neodpustila vypustiť z úst môj "nádherný" smiech, no skôr rehot.Chalan sa čo najrýchlejšie zodvihol, otočil sa na mňa a tak na mňa zazrel, že keby pohľad zabíjal, tak som určite mŕtva.Nakoniec si pre niečo zamrmlal, čo som ja nemala šancu počuť, a s veľkou vážnosťou sa odpratal preč.

Miška, si veľmi šikovná. Nie si tu ani desať minút a už si sa takto dokázala predvádzať.Ale veď neho stretnem tak maximálne niekde na chodbe a on si ma ani pamätať nebude, čiže zbytočne si tu spytujem svedomie.On bude určite nejaký druhák či tretiak, takže chill.

Omyl kráska.Po prvé ideš neskoro do triedy, čo si všetci všimla, samozrejme aj učiteľka-určite si urobila dobrý dojem! Po druhé, ten chalan je tvoj nový spolužiak a stále na teba zazerá. Toto asi nebol najlepší začiatok.

Flashback end

Nad týmto sa nedá nepousmiať.Vtedy som si myslela, že  budeme nepriatelia prinajlepšom si ma vôbec nebude všímať. A kto by čakal, že z nás budú najlepší kamaráti a aj to,že budeme spolu chodiť. Súce len na chvíľku ale predsa.

Ale vďaka nemu som zažila aj veľké sklamanie, ale to k tomu asi patrí.Nie všetko je ružové a to by nebolo také zaujímavé, kebyže tam nie sú tie hádky a problémy.Vďaka nim som aj niečo získala. Presnejšie, viem o Tomášovi omnoho viac vecí a náš kamarátsky vzťah je ešte silnejší a vidím v ňom väčšiu podporu ako pred tým.

Ak by nechodil s Dominikou a ak by sa ma teraz spýtal či s ním budem chodiť , tak poviem áno.Bože veď uvažujem nad tým,ako keby ma chcel žiadať o ruku.Komické.

Takže zhrnutie.Tento rok mi veľa dal, a som rada, že bol taký aký bol. Všetko čo som urobila, aj neurobila sa vyplatilo.

Stačilo rozmýšľanie, bolo by treba ja vstať. Na druhej strane postele som neobjavila, človeka, ktorý ma svojou prítomnosťou robí šťastnou, ale to mi prestalo vadiť, akonáhle som uvidela tácku s raňajkami a odkazom.

Hej!Áno presne ty! Ty ojedinelý druh mimoňa, sa láskavo nauč deliť o posteľ a HLAVNE o prikrývku. Ako budeme potom spolu žiť v jednej posteli? To mi vysvetli. Máš času koľko chceš, ale naozaj ťa prosím nauč sa to.V budúcnosti mi za toto budeš vďačná. A naopak mi vôbec neprekážalo, že si na mňa tak tisla. Bolo to príjemné😌 :3.Tak si vychutnaj raňajky😊.

Tvoj nádherný, krásny a hlavne skromný unicorn.

PS:ja som sa snažil,čiže ber ohľad na to, že nie som najlepší kuchár 😘

Ježííš, ja túto príšeru tak milujem, že až. Ale myslím, že nepotrebuje byť kuchár k tomu aby mi natrel chlieb maslom, dal nato šunku a nakrájal dve koliečka uhorky. Áno až dve. Ten chlap na mne šetrí. No veď nech počká.

-------------------------------

Klop,klop. Ozvalo sa asi po takej pol hodinke, po tom čo som zjedla diétne raňajky.Ani ďalej som nepovedala, a Tomáš vystrelil od dverí až za mnou do postele.

-Ale pozrime sa kto prišiel.Niekto, kto si očividne myslí,že som tučná,keďže mi dáva také diétne raňajky.Nehovorí ti niečo také, že raňajky sú základom dňa?-začala som ho provokovať a robilo mi veľký problém nesmiať sa,keď som uvidela výraz jeho tváre po vypustení slov z mojich úst.

-A-ale ja som sa tak snažil.A určite si nemyslím, že si tučná, to by som si nikdy nedovolil.Miška naozaj,ver mi.-povedal dosť smutne. A mne ho v tej chvíli tak strašne ľúto.

-Ale ja viem, že si to tak nemyslel, len ja som neodolala si do teba zabŕdnuť.A nebuď taký smutný, veď vieš, že ja si vážim každej maličkosti od teba.-povedala som a on len prižmúril oči, keď zrazu z ničoho nič na mňa skočil a začal ma hrozne štekliť.

Silvestra sme si užili. S chalanmi od vedľa sme boli celý čas. Poobede sme boli aj vonku na prechádzku čo sa zmenilo, na hroznú guľovačku. Čiže sme skončili celí mokrí.A áno aj sme pili a bola som naozaj dosť pripitá. Hrali sme veľa hier a ja...no ja... som vyznala Tomášovi lásku. A najhoršie na tom všetkom je , že on vôbec nepil a mne alkohol napomohol k tomu aby som mu konečne povedala pravdu.

On...

---------------------------------------------------

Bum!Presne toto si zaslúžim a presne medzi oči poprosím.Po dvoch týždňoch! Chápete to? No ja nie. Ale všetci sme sa dožili a ja Vám opäť prinášam novú časť. A má viac ako 1000 slov 🙈. Aspoň niečo pozitívne 😁.

Miska sa trošku odviazala a povedala to co nechcela aby Tomas vedel či nevedel? V každom dôsledku , už sa to nedá vrátiť späť. A co asi povie Tomas? Ako zareaguje?🤔🤔

A len tak mimochodom už sa rysuje nový príbeh 😍😍. A teším sa z toho nápadu a myslím, ze by sa Vám tiež mohol páčiť. Veď uvidíme neskôr.
No a tento pribeh dúfam, ze do Vianoc bude ukončený. Ale myslím ,ze aj skorej. To je asi všetko 😄.

Jaaj a ďakujem za 30K 👁 🙏🏻

Tak zatiaľ ahoj?🙃🙃🙃

ComplicatedWhere stories live. Discover now