10

1.7K 30 0
                                    

'Hoi schat, pak je koffer we gaan weg' en hij geeft Maartje een zoen 'gadverdamme je hebt gedronken' kijkt ze vies. De moed zakt hem al weer in de schoenen 'godverdomme Maartje het is ook nooit goed hè, doe ik een keer iets onverwachts is het weer niet goed'. 'Sorry Floris het spijt me' zegt ze zacht 'wat ben je van plan, wat gaan we doen?' Hij zucht 'We gaan 2 nachtjes weg, waar wil je naar toe? 'Uhhmm Breda' 'goed we gaan naar Breda'. Maartje rent naar boven om haar spullen te pakken, ondertussen krijgt Wolfs een berichtje binnen.

Eva: "ik mis je nu al X"

Wolfs: "ik jou ook, probeer er van te genieten, dat probeer ik ook, ik ga een weekendje weg met Maartje X"

Eva: "ook veel plezier dan XX"

Maandagochtend kwart voor 8 staat Wolfs bij Eva voor de deur, ze komt aangerend. Wanneer ze instapt verschijnt een grote glimlach op haar gezicht ''ik heb je zo gemist' fluistert ze tegen zijn lippen en geeft hem een dikke zoen 'kom rijden' spoort ze hem aan. 'Hoe was je weekendje weg' vraagt hij haar en legt zijn hand op haar been' ze rolt met haar ogen en zucht 'wel leuk' het blijft even stil maar dan vraagt ze 'hoe was jouw weekend' 'ook wel leuk we zijn in Breda geweest, leuke, gezellige stad'. 'Wij in Den Bosch ook een gezellige stad' even kijken ze elkaar aan een blik die genoeg woorden vertelt zonder dat er ook maar 1 woord gesproken wordt. Hij knijpt haar geruststellend in haar been 'het komt goed' zegt hij zacht.

Als ze de kantoortuin binnen lopen worden ze meteen door Mechels geroepen 'Ben en Rick zitten sinds 3 uur vannacht te posten bij de oude melkfabriek, waarschijnlijk is daar binnen een drugslab, neem contact met hun op voor verdere informatie en neem hun plek over zodat zij naar huis kunnen. Snel lopen ze terug naar de auto, Wolfs rijdt weg en Eva trekt het dashboard kastje open 'eerst even langs de supermarkt' zegt ze, hij kijkt haar vragend aan 'we hebben geen drop meer' hij grinnikt en stopt een paar minuten later bij de supermarkt 'neem ook wat te drinken mee en loop daarna ff door naar de bakker dan bel ik Ben' ze glimlacht en knikt. Een kwartiertje later stapt ze weer in met en volle boodschappentas 'je bent nogal wat van plan' lacht hij, ze kijkt hem quasi boos aan 'voorraadje' verduidelijkt ze. Als ze bij de oude melkfabriek aankomen stapt Wolfs uit en maakt een kort praatje met Rick en Ben en steekt zijn hand op als ze wegrijden. Als hij weer bij Eva instapt heeft zij zich al helemaal geïnstalleerd 2 dampenden bekers koffie in de bekerhouders, 2 servetten met worstenbroodjes op het dashboard, zakken snoep in het kastje en 1 zak drop en een flesje water in het vak van de deur. 'Gezellig hoor' grinnikt hij en pakt de verrekijker onder haar stoel vandaan om het pand eens goed te bekijken. Daarna neemt hij een slok van zijn koffie en een hap van zijn worstenbroodje 'lekker' mompelt hij met volke mond. 'We moeten praten Wolfs' zegt ze zacht, van schrik verslikt hij zich en de angst grijpt hem naar de keel. Ze heeft een besluit genomen schiet er door zijn hoofd, ze wil verder met Frank en hun avontuurtjes zijn klaar, ze wil hem niet meer. Ook hij heeft heel het weekend nagedacht maar hij had nog geen besluit genomen, waarom eigenlijk niet, hij had het toch leuk gehad met Maartje, het was gezellig, ze zijn zelfs intiem geweest zo intiem dat ze na 3 weken weer samen sex hebben gehad en dat was goed, dat was lekker, ze had hem gevraagd waarom, hij vertelde dat hij te veel met zijn werk bezig was geweest, dat de zaken die ze de afgelopen weken hadden gehad hem zwaar waren gevallen, dat hij daarom even rust wilde en samen weg moesten, ze was zo blij, ze vertelde eerlijk dat ze bang was, bang dat hij een ander had, hij zoende haar en zij zoende hem vol passie terug, langzaam had ze hem uitgekleed en verleidelijk aangekeken, hij zwichtte voor haar verleidelijke blik en ze vreeën tot diep in de nacht, moe was ze tegen hem aan in slaap gevallen maar hij kon de slaap niet vatte, hij dacht aan Eva voor het eerst liet hij zijn gedachten de vrije loop, wat hij altijd vermeden had liet hij nu toe. Hij vergeleek Maartje met Eva, de seks met Maartje was heerlijk, hij kon niet anders toegeven maar...was het net zo lekker als met Eva...'hallo aarde voor Wolfs' hoort hij de o zo bekende stem. Hij knippert met zijn ogen en ziet haar lachende gezicht 'waar zat jij' vraagt ze ongemakkelijk 'was het weekend zo gezellig' haar scherpe toon verbaasde hem, wat wilde ze nou. 'Vertel nu maar gewoon wat je wilde zeggen' antwoordt hij bot. Ze schrikt en draait haar hoofd om ze staart door het raam naar buiten de twijfels slaan toe, had ze een keuze gemaakt, wat moet ze doen, als ze eerlijk is maakt ze misschien alles kapot, een traan loopt over haar wang snel veegt ze hem weg in de hoop dat hij het niet heeft gezien. 'Eef' zegt hij zacht maar op dat moment ziet hij beweging bij de oude melkfabriek 'shit' hij start de auto en kijkt haar aan, wat gaat er door haar heen, wat wilde ze zeggen. 'Ik bel Mechels' zegt ze en haalt haar telefoon tevoorschijn, Wolfs volgt de auto die het terrein van de melkfabriek verlaat.

In het geheim (Flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu