15

1.8K 31 2
                                    

'Ahh heel even Eef' ze lacht en trekt hem dichter tegen zich aan om hem te zoenen
'5 nachten samen' fluistert ze in zijn oor 'ik kan gewoon niet geloven dat Mechels akkoord ging'. 'Wij zijn het koningskoppel Eef dus wij moeten van de nieuwste theorieën en technologieën op de hoogte zijn en dat kan niet pas over een half jaar als die cursus weer in de buurt van Maastricht gehouden wordt' lacht Wolfs. Verbaasd kijkt ze hem aan 'heb jij dat zo tegen haar gezegd' lachend knikt hij met zijn hoofd. 'Gek' lacht ze en pakt met 2 handen zijn hoofd en zoent hem teder 'bedankt dit heb ik even nodig' fluistert ze. 'Kom ik heb dorst' duwt ze hem zachtjes van zich af 'die koffers doen we straks wel' zegt ze als ze naar de deur loopt.

Beneden in de bar zitten ze ontspannen en een beetje onderuit gezakt aan een tafeltje, Wolfs met een biertje, Eva een wijntje en een schaaltje met nootjes op tafel. Een paar tafeltjes zijn bezet en aan de bar zitten ook een paar gasten. 'Hoe doen we het morgen' vraagt Eva hem onzeker 'hoe bedoel je' kijkt hij haar vragend aan 'houden we het geheim' zegt ze met rode wangen, hij gaat recht op zitten en pakt over tafel haar handen 'we zien wel hoe het loopt, als ze iets vermoeden en er naar vragen kunnen we een uitleg geven' haalt hij zijn schouders op. Ze staat zuchtend op en gaat op de stoel naast hem zitten en legt haar hoofd op zijn schouder hij legt zijn arm om haar schouder en kriebelt wat over haar arm. 'Ben je moe' fluistert hij in haar oor, ze schudt haar hoofd en kijkt hem verleidelijk aan 'nee helemaal niet ik vind het gewoon fijn om samen met jou te zijn' zegt ze zacht. Hij geeft haar een kus in d'r haar 'zullen we zo naar onze kamer gaan' fluistert hij weer. 'Onze kamer' glimlacht ze 'klinkt goed'. Ze nemen allebei de laatste slok uit hun glas en lopen hand in hand naar de lift. Eenmaal op hun kamer beleven ze een wilde nacht waarna ze uitgeput tegen elkaar aan in slaap vallen.

Om 7 uur worden ze wakker van Wolfs zijn wekker. 'Goede morgen' zegt hij met een schorre stem en geeft haar een kus. 'Moguh' zegt ze zacht en kruipt nog wat dichter tegen hem aan. 'Hoe laat is het' vraagt ze '7 uur' antwoordt hij. 'WAT, waarom zo vroeg we zouden om 8 uur naar beneden gaan om te ontbijten' roept ze verbaasd uit, hij glimlacht 'hey rustig maar ik wilde gewoon met jou in mijn armen op mijn gemak wakker worden, weet je hoe lang het geleden is dat ik met jou een hele nacht heb doorgebracht, laat staan s'ochtends ben wakker geworden' grapt hij. Ze zucht en nestelt zich weer op zijn borst 'roep mij om half 8, ik lig nog zo lekker' en met een glimlach sluit ze haar ogen.
Met zijn vingers speelt hij met haar haar en kriebelt over haar rug, een half uur lang ligt hij naar haar te kijken en te genieten, dan geeft hij haar kleine kusjes op haar wang en in haar nek, ze kreunt zachtjes 'zo wil ik altijd wel wakker worden' glimlacht ze 'dat kan geregeld worden hoor, in ieder geval de komende dagen' grinnikt hij. Even blijft het stil, beide in hun eigen gedachten. 'Ga je mee douchen' verbreekt hij de stilte. Ze glimlacht en stapt uit bed.

Hand in hand lopen ze de ontbijtzaal binnen waar een groot buffet klaarstaat. Samen lopen ze er langs en leggen hun bord vol met lekkers en gaan aan een tafeltje zitten. Een serveerster vraagt wat ze willen drinken, Wolfs besteld koffie en Eva thee. 'Ohh ze hebben ook jus d'orange, wil jij ook' vraagt Eva als ze opstaat, hij knikt en even later komt ze met 2 glazen terug lopen. 'Ik ben blij dat we meerdere ochtenden hier eten want ik kon gewoon niet kiezen zoveel lekkers dat er ligt' grinnikt Wolfs. Eva kijkt lachend van zijn bord met ei met spek en beleg en luxe harde broodjes naar haar eigen bord, met een croissantje met jam en een boterham met kaas. 'Geniet ervan' knipoogt ze.
Als ze klaar zijn met eten wrijft Wolfs tevreden over zijn buik 'dat was lekker' glimlacht hij 'jij nog thee' ze kijkt op haar horloge en schudt haar hoofd 'ik ga nog even naar de kamer moet ik jouw spullen ook meenemen' 'graag, die map heb ik al op tafel gelegd' zegt hij en geeft Eva het pasje van de kamer en wenkt de serveerster om nog een koffie te bestellen.

Als ze weer beneden komt neemt hij de laatste slok van zijn koffie en samen lopen ze naar de zaal waar ze de rest van de week cursus hebben. Er zijn al een paar mensen aanwezig ze stellen zich voor, langzaam druppelen de andere cursisten binnen.
De cursusleider Freek van eind in de vijftig stelt zich voor en vertelt wat ze de komende week kunnen verwachten. Daarna volgt een voorstel ronde. Alle cursisten vormen een team met hun partner op 1 duo na, Jim zou samen met zijn partner Henk komen maar die was door familieomstandigheden verhinderd nu is hij samen met een collega Emmy. In de ochtend hebben ze heel veel informatie gekregen en aan de hand van die informatie hebben ze enkele opdrachten moeten maken.
Rond half 1 gaan ze met z'n alle lunchen, in de ontbijtzaal staat nu een lunchbuffet klaar en staan er 2 tafels gedekt. Wolfs is druk in gesprek met Paul en Jack 2 rechercheurs van midden 40 uit Rotterdam en Eva kletst gezellig met Emmy en Jim zij komen uit Goes. Na een ronde langs het buffet nemen zij met zijn zessen aan 1 van de 2 tafels plaats. Als Eva nog even terug loopt naar het buffet om boter te halen komt een serveerster langs om de drankjes op te nemen en zonder er bij na te denken besteld Wolfs voor Eva een spa blauw.

In het geheim (Flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu