55

1.2K 26 1
                                    

Zuchtend zit Eva naast Wolfs in de auto 'pfff even een dagje niks zou toch ook wel lekker zijn' mompelt ze en wrijft met haar handen over haar gezicht. Liefdevol legt hij zijn hand op haar been en wrijft er zachtjes over. 'Ga even op de achterbank liggen ik let wel op' zegt hij met een knipoog. Snel geeft ze hem een zoen en kruipt tussen de stoelen door naar achteren hem hoofdschuddend achterlatend.
Eva wordt wakker van de autodeur die zachtjes wordt dicht gedrukt, ze duwt zich iets omhoog en kijkt uit het raam en ziet Wolfs van de auto weglopen. Ze gaapt een keer ongegeneerd en wrijft in haar ogen daarna besluit ze om weer op de bijrijdersstoel te gaan zitten. 'Lekker geslapen' zegt hij met een knipoog als hij weer naast haar komt zitten, ze kijkt hem lachend aan en knikt 'bedankt' zegt ze lief. 'Hier een koffie' geeft hij haar een papieren beker aan. 'Ohh lekker daar ben ik wel aan toe' waarop hij grinnikend antwoord 'dat begrijp ik het is half 12' verschrikt kijkt ze op haar horloge 'jeetje heb ik zolang geslapen' hij knikt 'je zal het nodig gehad hebben' en geeft haar een kus. 'Zometeen met z'n vieren lunchen' vraagt hij, ze schudt haar hoofd eet jij maar met hun, ik ga terug naar de kamer om wat kleding te wassen, ik eet wel wat in het hotel'. 'Dan ga ik met je mee' 'nee joh dat hoeft niet ik zie je wel verschijnen' lacht ze. 'Is er iets' vraagt hij zacht 'nee echt niet' zegt ze lachend en geeft hem een kus 'we kunnen wel in een hotel wonen maar er zal toch eens opgeruimd en gewassen en gestreken moeten worden' zegt ze en gaat plagend met haar hand door zijn haar. 'Als er iets is zeg je het dan' 'ja Wolfs'.
'Kom we lopen nog een rondje' en hij stapt uit de auto.

S'middags ligt Eva heerlijk onder de parasol op een bedje aan het zwembad. Ze heeft al gegeten, hun kamer opgeruimd, en een tweede was zit in de wasmachine. Ze heeft niet in de gaten dat Wolfs komt aan lopen, hij tilt haar op en voor dat ze tegen kan werken springt hij al met haar in het zwembad. Hoestend en proestend komt ze boven water 'Floris Wolfs, ik krijg jou nog wel' zegt ze quasi boos en geeft hem een tik op zijn schouder om vervolgens weg te zwemmen. 'Eef' roept hij lachend maar ze reageert niet. 'Lieve lieve lieve Eva' roept hij weer en zwemt achter haar aan maar nog steeds reageert ze niet, ze glimlacht alleen. 'Eefje' roept hij nu lachend, abrupt draait ze zich om 'noem me geen Eefje' zegt ze met uitgestoken vinger naar hem. Hij glimlacht 'ik wist dat je zou reageren' zegt hij grinnikend en slaat zijn armen om haar middel en drukt een kus op haar lippen. Lachend kust ze hem terug en legt haar handen in zijn nek 'pestkop' fluistert ze waarna ze hem weer liefdevol zoent. Verliefd dobberen ze samen nog wat in het zwembad 'zullen we naar boven gaan' fluistert hij in haar oor maar ze schudt haar hoofd, vragend kijkt hij haar aan maar ze zwemt weg 'als je niet wilt prima, maar wat is er toch met je' vraagt hij als hij haar heeft ingehaald 'ik ben ongesteld geworden Floris' zegt ze chagrijnig 'ohh daarom...' grinnikt hij de rest van zijn woorden maar niet uitsprekend want Eva geeft hem een vernietigende blik. Met krachtige slagen zwemt ze naar het trapje en klimt eruit, slaat een handdoek om zich heen en kijkt zoekend in het rond 'wat zoek je' vraagt hij zacht als hij achter haar gaat staan en liefkozend zijn handen op haar heupen legt. 'Mijn zonnebril, waar is mijn zonnebril' moppert ze. Ze denkt na waar ze hem het laatst gehad heeft en kijkt verschrikt naar het zwembad, daar ziet ze hem op de bodem van het zwembad liggen. Ze wijst met haar vinger 'daar' zegt ze boos 'en jij gaat hem halen want het is jouw schuld'. Lachend duikt hij in het water en vist hem van de bodem, triomfantelijk houdt hij hem boven zijn hoofd in de lucht. Ze glimlacht maar draait zich snel om, om op haar bedje te gaan liggen. Wolfs schuift zijn bedje tegen die van haar en gaat ook liggen. Na een paar minuten draait hij zich naar haar toe 'waarom doe je nou zo Eef' fluistert hij en streelt met zijn vingers over haar arm.

In het geheim (Flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu