47

1.2K 33 4
                                    

'Ohhh de winkels zijn nog open' zegt Eva en ze loopt een winkel in op zoek naar massage-olie, Sjoerd loopt achter haar aan. Als ze bij de kassa staat merkt ze dat ze haar portemonnee niet bij heeft 'Wolfs' roept ze naar buiten 'reken jij ff voor mij af, ben mijn portemonnee vergeten'. Hij knikt en komt aangelopen 'ik wil ook wel voor je afrekenen' zegt Sjoerd maar Eva schudt haar hoofd 'dan masseer ik je rug straks ook wel' blijft hij aandringen 'nee dat hoeft echt niet' zegt ze dwingend.

Het is gezellig druk op het plein maar bij 1 van de terrasjes weten ze toch een tafeltje te bemachtigen. 'Lusten jullie allemaal Sangria' vraagt Eva vrolijk, iedereen knikt behalve Sjoerd 'mwha dat vind ik zo'n vrouwen drankje' 'ahh kom op joh' zegt Eva
'doe het voor mij het is hartstikke lekker'.
'Nou vooruit dan' zwicht hij.
'goed zo' geeft ze hem een klap op zijn schouder en bestelt een grote kan met 4 glazen. 'Lekker?' kijkt ze Sjoerd vragend aan als hij een slok heeft genomen 'mja eigenlijk best wel' grinnikt hij.
'Hij is echt lekker' kijkt ze nu naar Wolfs terwijl ze nog een slok neemt. 'Ja hij is echt lekker' knikt Wolfs en hij kijkt een beetje sip 'maar hij kan niet tippen aan die van jou hoor Wolfs' glimlacht ze naar hem. 'Hoezo maak jij zelf Sangria' vraagt Rinus en Wolfs knikt. 'Ja en Wolfs kan heel goed koken' lacht Eva. Verbaasd kijken de 2 mannen hem aan 'hij zit al jaren bij een mannen-kookclub' verklaart Eva. Zachtjes voelt ze onder tafel een voet tegen haar voet wrijven en ze kijkt onopvallend naar Wolfs die op zijn manier weer onopvallend terug kijkt en knipoogt. 'Een kookclub' vraagt Rinus 'ja' knikt Wolfs en ze raken in gesprek terwijl het voetjevrijen gewoon doorgaat, Eva glimlacht in zichzelf. Na een paar minuten voelt ze een hand op haar knie, verbaasd kijkt ze naar Wolfs die tegenover haar zit daarna kijkt ze voorzichtig onder tafel naar haar schoot, daar ziet ze de hand van Sjoerd liggen, met een venijnige blik kijkt ze hem aan en legt zijn hand op zijn eigen schoot snel kijkt ze naar haar voeten en geeft een schop tegen zijn enkels en trekt haar voeten in. De rest van de avond heeft ze geen last meer van hem.
'Zullen we maar weer eens richting het hotel gaan' zegt ze als ze een blik op haar horloge heeft geworpen. De mannen knikken en nemen een laatste slok uit hun glazen. Triomfantelijk steekt ze haar arm door die van Wolfs waarop hij haar vragend aankijkt maar ze reageert niet. 'Welterusten' zegt ze als ze de lift verlaten en ieder naar hun eigen kamers lopen.

'Ik ben helemaal klaar met dat geintje hoor' laat ze zich op hun bed vallen. 'Ahh joh is toch lachen, laat die jongen een beetje zweten en zich uitsloven' lacht Wolfs. 'Nee Wolfs' rolt ze met haar ogen 'eerste zegt hij doodleuk dat hij me wel wil masseren met die massage-olie, dan zit hij voetje te vrijen onder tafel en daarna legt hij zonder te verblikken of te verblozen zijn hand op mijn bovenbeen'. Wolfs schatert het uit 'sorry, dat heb ik niet eens doorgehad'. 'Ja lach maar' slaat ze hem op z'n borst. 'Kom hier ik zal het goed maken' zoent hij haar teder en pakt de massage-olie uit het tasje.

De volgende ochtend wordt er al vroeg op de deur geklopt, Wolfs slaat een handdoek om zijn middel en opent de deur 'ohh sorry ik dacht dat dit Eva's kamer was' mompelt Sjoerd 'jaja dat is ook zo' zegt Wolfs maar wij hebben de tussendeur open en Eva staat onder de douche vandaar'. 'Ohh oké dan spreek ik haar straks wel'. 'Ik zal zeggen dat je langs geweest bent' zegt Wolfs en sluit de deur waarna hij in lachen uitbarst. 'Wat loop jij nou weer te lachen' komt Eva de kamer in lopen 'niks' grinnikt hij 'je lover stond aan de deur' begint hij nu weer harder te lachen. Ze mept hem met haar handdoek 'hou op Wolfs het is niet grappig, vandaag ga ik het zeggen' hij haalt zijn schouders op en kleedt zich aan. 'Hoe gaat het met je rug' vraagt hij bezorgd, ze schudt met haar hoofd 'kut' antwoordt ze. 'Zal ik je straks nog een keer masseren' zegt hij lief en ze knikt 'graag'.

Na een paar uur staat Eva op vanachter haar laptop en rekt zich uit waarna ze met een pijnlijk gezicht over haar rug wrijft. 'Van bed ruilen vannacht, misschien dat dat beter ligt' stelt Wolfs voor, ze knikt 'je mag ook bij mij in bed hoor' grinnikt Sjoerd 'mijn bed ligt heerlijk'. Eva rolt weer met haar ogen en mompelt wat 'nou ik denk dat ze gewoon bij mij in bed blijft liggen hoor Sjoerd' zegt Wolfs met een uitdagende blik naar Sjoerd. Verbaasd kijkt Sjoerd van Eva naar Wolfs 'net zoals de afgelopen maanden' grinnikt Wolfs. Ook Rinus kijkt nu op vanachter zijn laptop 'hebben jullie een relatie' stottert Sjoerd en Wolfs knikt 'sinds een half jaar alweer wonen wij samen' grinnikt hij nogmaals. 'Ohh sorry, mijn excuses' mompelt hij en met een rood hoofd verlaat hij het kantoor. Rinus schiet in de lach 'daar hebben jullie hem goed te pakken, misschien dat hij er wat van heeft geleerd'. 'Maar uhh een relatie tussen werkpartners?' vraagt Rinus verbaasd. 'Ja, vertel ik zometeen, ik zal eerst Sjoerd opzoeken' zegt Wolfs omdat hij zich toch een beetje schuldig voelt.

In het geheim (Flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu