'Zullen we nog een paar daagjes weggaan' vraagt Eva hem. Na 3 hele dagen thuis rondgehangen te hebben is ze het eigenlijk wel zat, het liefst ging ze weer aan het werk maar ze hadden een week verplicht verlof. 'Ja gezellig' zegt Wolfs blij. 'Waar zou je naar toe willen' ze haalt haar schouders op 'België??' Oppert ze. 'Leuk, ben je wel eens in Brugge geweest' ze schudt haar hoofd 'mooi ik ook niet gaan we daar naartoe' grinnikt hij en neemt de laptop op schoot en klopt naast zich op de bank zodat Eva naast hem gaat zitten. Nadat ze samen een leuk hoteltje hebben geboekt kruipt Eva verleidelijk bij hem op schoot 'wat wil je nou' grapt hij naar haar als hij haar van zich afduwt 'jou' zegt ze met een twinkeling in haar ogen 'je hebt me toch al' grapt hij weer. 'Wolfsss, je weet best wat ik bedoel' slaat ze hem tegen zijn borst. 'Nee dat weet ik niet' grinnikt hij weer, waarna Eva langzaam haar knoopjes van haar bloes losknoopt en haar bloes van haar schouders laat vallen daarna loopt ze heupwiegend weg om een paar lampen uit te doen en ze zet de muziek zachtjes aan. Wolfs volgt haar met een twinkeling in zijn ogen. Als ze voor hem gaat staan en langzaam de knoop van haar broek losmaakt kan hij zich niet meer inhouden en pakt haar bij haar heupen om haar op zijn schoot te trekken 'je maakt me helemaal gek' fluistert hij in haar oor 'dat is ook de bedoeling meneer Wolfs' zegt ze zwoel 'wil je mij ook' vraagt ze hem verleidelijk en hij kan niks anders dan knikken wanneer ze aan zijn knoopjes van zijn overhemd begint te frunniken en hem kleine kusjes geeft in zijn nek kreunt hij zacht maar voordat zijn knoopjes allemaal los zijn horen ze de voordeur dicht vallen 'Pap, Eef zijn jullie thuis' roept Fleur vrolijk naar beneden. Wolfs kan een vloek niet onderdrukken 'rustig nou maar, wordt vervolgd' knipoogt ze naar hem. Snel pakt Eva haar bloes 'we zijn beneden' roept ze naar Fleur. 'Wat is het hier donker' mompelt Fleur als ze de woonkamer inloopt, ze kijkt verbaasd van de een naar de ander, het haar van haar vader zit helemaal door de war en Eva haar bloes is verkeerd dicht geknoopt 'oh sorry volgens mij kom ik ongelegen' zegt ze met een ondeugende glimlach. Met rode wangen kijken Wolfs en Eva elkaar aan en beginnen dan beide te lachen 'ja Fleur een beetje wel maar de avond duurt nog lang' knipoogt Eva naar haar. 'Jaja ho maar ik hoef geen details' roept Fleur meteen 'rustig maar die krijg je echt niet' grinnikt Eva.
'Wat willen jullie drinken' vraagt Wolfs als hij naar de keuken loopt. 'Thee' roepen de dames in koor. 'En hoe voel je je' vraagt Fleur aan Eva 'weer helemaal fit' lacht Eva 'daarom gaan je vader en ik nog 2 nachtjes naar Brugge'. 'Oh romantisch' jubelt Fleur. 'Ja je ouwe vader kan nog wel romantisch zijn hoor' bromt hij lachend als hij met de bekers en een pak koekjes de kamer weer komt inlopen. 'Jij bent hartstikke romantisch en lief' slaat Eva haar armen om zijn nek als hij naast haar op de bank gaat zitten en ze zoent hem op zijn wang. 'Wacht jij maar straks...' Wiebelt hij met zijn wenkbrauwen 'Jaja pap genoeg' onderbreekt Fleur hem meteen waarop Eva moet lachen.
'Vertel waarom kom jij ons onverwachts een bezoekje brengen' gooit Eva het snel over een andere boeg voordat vader en dochter door blijven kibbelen. 'Nou uhh' begint Fleur onrustig op haar stoel te draaien 'begin februari kunnen wij met school op wintersport' 'ohh leuk' roept Eva 'maar dat kost 500 euro' zegt Fleur zachtjes 'en ik moet ook ski kleding kopen, dus ik wou vragen...'. 'Of je vader wilt sponseren' lacht Eva. Fleur knikt verlegen. 'Nou dat wil die wel toch Wolfs' grinnikt Eva, 'tuurlijk' glimlacht hij 'de helft'. 'Nou Wolfs doe niet zo flauw' geeft Eva hem een elleboog in zijn ribben. Hij kijkt Eva bestraffend aan 'voor de andere helft moet je zelf werken jonge dame' zegt hij streng. 'Ja maar pap, ik moet ook nog kleding kopen en zakgeld meenemen' zegt Fleur met een sip gezicht. 'Je hebt ook nog 3 maanden om hard te werken' zegt hij glimlachend 'en dan weet je wat je voor de kerst kan vragen' zegt hij grinnikend. Niet helemaal waar ze op gehoopt had maar ze slaat toch haar armen om haar vaders nek 'dank je pap' geeft ze hem een kus op zijn wang. 'Ik zal jullie niet langer ophouden, ik ga het de andere meiden vertellen' zegt ze met een knipoog en geeft Eva ook nog een snelle kus op d'r wang. 'Have fun' roept ze nog lachend als ze de trap op rent.'Jeetje wat ben jij streng zeg' geeft Eva hem een speelse tik. 'Dat moet wel Eef, ze moet maar leren dat niet alles komt aanwaaien en dat ze hard moet werken wil ze iets bereiken en daarbij met kerst kunnen we haar ook nog wat geven' geeft hij haar een knipoog. 'Maaruh waar waren wij gebleven' trekt hij haar op zijn schoot waarna zij een passionele nacht tegemoet gaan.
JE LEEST
In het geheim (Flikken Maastricht)
FanficVoltooid. Eva woont samen met Frank in de Ponti en Wolfs woont samen met Maartje. Wat niemand weet is dat Wolfs en Eva een geheime relatie hebben, hun jarenlange samenwerking en vriendschap is daarvoor een goede dekmantel.